Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #21 Skrevet 6. april 2008 Dere som synes det er så ekkelt... 1. man VASKER seg. 2. I fitta er det konstant sopp og andre baselusker, utflod og sikkert litt mensrester en gang i blant også. Urinrørhullet ligger også strategisk plassert rett ved siden av "godhullet", så da har vi det. Hvor mye eklere er det enn rumpa, egentlig?
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #22 Skrevet 6. april 2008 Dere som synes det er så ekkelt... 1. man VASKER seg. 2. I fitta er det konstant sopp og andre baselusker, utflod og sikkert litt mensrester en gang i blant også. Urinrørhullet ligger også strategisk plassert rett ved siden av "godhullet", så da har vi det. Hvor mye eklere er det enn rumpa, egentlig? Her mente jeg selvsagt "hvor mye eklere er det med rumpa, da?".
Ecolia Skrevet 7. april 2008 #23 Skrevet 7. april 2008 Kjæresten min gjør det på meg, og jeg har gjort det på han et par ganger. Trenger jo ikke stappe tunga langt inni der heller da. Han syns det er utrolig opphissende hvertfall. Tror det er mange menn som går glipp av mye deilig fordi de er overbeskyttende over rumpa si.
Gjest lillelinn Skrevet 7. april 2008 #24 Skrevet 7. april 2008 Urinrørhullet ligger også strategisk plassert rett ved siden av "godhullet", så da har vi det. Hvor mye eklere er det enn rumpa, egentlig? Urinen er steril. Det kan man ikke akkurat si om avføringa... Men jeg elsker å sleike rumpa til kjærsten min likevel...
Gjest mann35 Skrevet 7. april 2008 #25 Skrevet 7. april 2008 Urinen er steril. Det kan man ikke akkurat si om avføringa... Men jeg elsker å sleike rumpa til kjærsten min likevel... jeg har slikket fler jenter i anus gjør det i blandt på kona nå og, er spennede og deilig, har blitt slikket der av noen damer også. det er utrolig godt både det og få noe inn bak. skulle ønske kona ville slikke meg i rumpa og, gjør desverre ikke det (ennå) men leker med mye annet bak der på meg . deilig.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #26 Skrevet 7. april 2008 Jeg har blitt rimmet et par ganger og synes bare det er litt.. rart. Det er alltid litt opphissende og gøy å prøve noe nytt, men ellers fikk jeg lite og ingenting ut av det. Til tross for at jeg elsker all annen form for anal-action. Ikke så gira på å gjengjelde tjenesten heller..
Gjest Gjest_jane_* Skrevet 7. april 2008 #27 Skrevet 7. april 2008 Ikke for å være frekk, men er ikke det litt egoistisk? Det er jo mulig mannen din ikke liker det, men hvis han gjorde det mener jeg. Det blir litt som å like å bli slikket, men nekte å suge pikk. Tror jeg hadde fått dårlig samvittighet. Halloooo! de fleste mannerumper er ofte ganske så hårete! urk. Hadde ikke likt å sette fast tunga i en mannrumpehårjungel. *grøss*
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #28 Skrevet 7. april 2008 Halloooo! de fleste mannerumper er ofte ganske så hårete! urk. Hadde ikke likt å sette fast tunga i en mannrumpehårjungel. *grøss* Hvis det er et problem så kan du jo be ham stusse det litt? Jeg liker i hvert fall at mannen barberer ballene og stusser resten av hårpryden.
Alice Ayres Skrevet 8. april 2008 #29 Skrevet 8. april 2008 Hvis det er et problem så kan du jo be ham stusse det litt? Jeg liker i hvert fall at mannen barberer ballene og stusser resten av hårpryden. Er det ikke litt vanskeligere å barbere seg på steder man verken kan se eller nå med letthet?
Envy Skrevet 8. april 2008 #30 Skrevet 8. april 2008 Jeg har blitt rimmet èn gang.. ble egentlig litt satt ut. Var ikke hverken godt eller vondt, bare rart. Endte med at jeg sank sammen og la meg på magen, tror han tok hintet :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #31 Skrevet 8. april 2008 Er det ikke litt vanskeligere å barbere seg på steder man verken kan se eller nå med letthet? Speil?
missluna Skrevet 9. april 2008 #32 Skrevet 9. april 2008 Ikke for å være frekk, men er ikke det litt egoistisk? Det er jo mulig mannen din ikke liker det, men hvis han gjorde det mener jeg. Det blir litt som å like å bli slikket, men nekte å suge pikk. Tror jeg hadde fått dårlig samvittighet. Vel, det er ikke som at jeg TVINGER han til å slikke meg bak der heller da. Han vet at jeg ikke ville gjort det tilbake og har valget om han vil gjøre det på meg eller ikke. Det er ikke værre enn det. Han gjør det forresten også mye fordi han blir veldig opphisset av å gjøre det.
Gjest lillelinn Skrevet 9. april 2008 #33 Skrevet 9. april 2008 Halloooo! de fleste mannerumper er ofte ganske så hårete! urk. Hadde ikke likt å sette fast tunga i en mannrumpehårjungel. *grøss* Bare å "grave" seg vei, det!? Ingen som tar skade av litt hår!? SKjønner ikke at kjønnshår skal være så jævlig ekkelt!????
Alice Ayres Skrevet 9. april 2008 #34 Skrevet 9. april 2008 Speil? Joa, men armene mine er ikke lange nok...
Gjest Alabama Skrevet 9. april 2008 #35 Skrevet 9. april 2008 Speil? Hvis jeg hadde sett en mann stå med speil og barbere seg i ræva, så hadde jeg ledd meg i hjel.... Ærlig talt, skal ikke menn få ha hår i rumpa???
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #36 Skrevet 9. april 2008 Hvis jeg hadde sett en mann stå med speil og barbere seg i ræva, så hadde jeg ledd meg i hjel.... Ærlig talt, skal ikke menn få ha hår i rumpa??? Jeg tror jeg hadde ledd meg i hjel hvis jeg så en dame stå med speil og barbere seg i ræva også... Når det gjelder om menn skal få ha hår i rumpa, synes jeg det er helt opp til dem selv. De bør få lov til å gjøre akkurat det de føler seg mest komfortabel med.
Gjest Alabama Skrevet 9. april 2008 #37 Skrevet 9. april 2008 Jeg tror jeg hadde ledd meg i hjel hvis jeg så en dame stå med speil og barbere seg i ræva også... Ja, sant nok..
Gjest Gjest_mari_* Skrevet 10. april 2008 #38 Skrevet 10. april 2008 Jeg har blitt rimmet et par ganger og synes bare det er litt.. rart. Det er alltid litt opphissende og gøy å prøve noe nytt, men ellers fikk jeg lite og ingenting ut av det. Til tross for at jeg elsker all annen form for anal-action. Ikke så gira på å gjengjelde tjenesten heller.. Hva er det å bli rimmet??????
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #39 Skrevet 10. april 2008 Hva er det å bli rimmet?????? Slikket i rumpa.
Gjest Asslover Skrevet 24. august 2008 #40 Skrevet 24. august 2008 Det som er så opphissende er, etter min mening, det enkle faktum at jenter har utrolige fine kropper som i seg selv er gjenstand for beundring av oss andre. Selv kan jeg ikke forestille meg noe vakrere og mer opphissende enn en slank og fin dame med en flott, stram og innbydende rumpe. Siden ungdomsårene har jeg vel alltid fantasert om hvor skjønt det muligens måtte være å få lov til å bore tunga inn mellom to flotte rumpeballer. Dette har jeg fått æren av å prøve ut og har vel aldrig opplevd noe så nydelig og utrolig opphissende. Helt fantastisk og herlig. Fikk en så hard kuk at den var nære på å briste. Kunne holde det gående i lang tid føre jeg greide å slite meg løs. Når min flotte partner omsider ville suge litt kuk, gikk det for meg utrolig fort. Jeg pumpet kaskader av kjærlighetsserum inn i hennes sultne munn etter kort tid. Nærmere himmeleske opplevelser kan det ikke være mulig å komme. Hvis man bare passer på at man er relativt ren og fin, er rumpekos noe jeg absolutt vil anbefale. Det er bare kjempegodt!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå