Supraspinatus Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Har mentolen noen som helst effekt utenom å bringe mer smerte og ubehag til den ellers så tette nesen?
Gjest Ginger66 ikke innlogget Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Har mentolen noen som helst effekt utenom å bringe mer smerte og ubehag til den ellers så tette nesen? He, he, den er jo helt forferdelig! Lurer på hva de tenkte på da de lanserte den! O i og med at det svir noe vanvittig, så får man ikke nok inn til at det virker heller....;-)
Gjest Gjest_inka_* Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Hvis jeg ikke hadde holdt meg fast så hadde jeg blitt kasta bakover! He-he Den var det fart i!
Gjest "gjest" Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Den åpnet vel skikkelig opp kan jeg tenke meg.
Supraspinatus Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2008 Den åpnet vel skikkelig opp kan jeg tenke meg. Det er akkurat det den ikke gjør. Vanlig er bedre.
Toblerone Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 jeg er kjempefornøyd med den jeg! Eneste nesesprayen jeg til nå ikke brekker meg av!
Wildy Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Mentol i nesa? Vet ikke heeeelt om det frister.......
Gjest dixie i.i Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Å, det er jo verdens beste nesespray!! Ble så glad når den endlig kom til Norge, så slapp jeg å få alle til å kjøpe med til meg fra utlandet!! Den er jo 100 ganger bedre en den vanlige.. Og ja, jeg er avhengi...
Glynis Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Har mentolen noen som helst effekt utenom å bringe mer smerte og ubehag til den ellers så tette nesen? Denne er jo helt fantastisk! Man slipper den grusomme nesespray-'smaken', og den åpner skikkelig opp. Pleier å holde med et trykk hver morgen også. Elsker den!
No Shorty Skrevet 7. mars 2008 #13 Skrevet 7. mars 2008 Jeg synes denne er mye bedre en den vanlige... Den vanlige er jeg tett igjenn om en time, men med den med mentol er nesa "åpen" hele dagen! Og så smaker den ikke ekkel nesespray... Grei at den svir litt, spess når den holder nesa åpen så lenge... Klemmm...
Gjest Emera Skrevet 15. mars 2008 #14 Skrevet 15. mars 2008 (endret) Jeg brukte denne for første gang i går kveld. Og skal si den reiv! Men den åpnet da opp. Endret 15. mars 2008 av Emera
Gjest Wolfmoon Skrevet 16. mars 2008 #15 Skrevet 16. mars 2008 Kjenner overhodet ingenting til Mentolen jeg. Men så er jeg konstant tett i nesen også da, så kan jo være derfor!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå