Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..er jo råharry.

Kommer liksom ingen vei med det.

Å vise finger'n til en nynazist, ville du gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er jo veldig selvmotsigende...

Pælm roser istedetfor.....

:briller::briller:

Skrevet

:ler:

på nynazisten, mener du?

Skrevet

Nei, seriøst:

Man kan jo ofte reagere irrasjonelt overfor ting man hater. Sånn som krig for eksempel. Eller nynazister. Men særlig produktivt med hensyn til å oppnå det man elsker, som fred og fordragelighet, er jo ikke pælming av stein.

Eller å gi nynazisten finger'n.

Tror det en nynazist trenger mest av alt en en god klem, jeg.

Skrevet

synes det blir ganske dumt og gjøre noe sånt. hvis man vil at ting skal forandres bør man vel begynne med seg selv. det er klart man blir vel provosert og da kan man gjøre mye dumt, men da bør man forstå at andre også kan ha det sånn. og jeg tror at de som kan trollbinde folk uten vold er de som blir hørt aller best, til slutt. når man skal argumentere og så ikke klarer og komme med noe sakelig bare går rundt og f eks kaster stein så tror jeg man mister mange tilhengere som da bare tar det som useriøst og dumt.

Skrevet

Bravo, Linemor! Likte innlegget ditt :D

og jeg tror at de som kan trollbinde folk uten vold er de som blir hørt aller best, til slutt

For en flott setning!

Gjest care
Skrevet

Dette med å kaste stein mot politi er jo idioti. For det første er jo ikke politiet de som skal "tas" og for det andre fører det jo ikke noen vei. Dette en kultur som hører hjemme i mitdøsten.

Skrevet

idiotisk, virker jo mot sin hensikt :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...