Gjest Golden Girl Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Tenker på å bleke tennene. Har ikke veldig gule tenner, men savner et litt mer hvitt colgate-smil. Noen som har prøvd noen produkter som funker? (Ja, jeg vet tannleger gjør det, men det blir litt dyrt.) Hvilket produkt har du prøvd, hvordan funker det, hvor har du kjøpt det og hvor mye koster det?
Gjest LanaLane Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Vet ikke helt hvor du får kjøpt det, men kanskje amazon.com eller lignende shipping sider... Crest White Stripes er helt genialt iallefall! Kjøpte dem i NY for noen år siden og tennene mine er faktisk fremdeles ganske hvite. Fikk masse komplimenter og de funka helt topp! Så om du kjenner noen som kan sende eller noen som skal på ferie dit, be dem kjøpe en pakke eller fem:)
Gjest Golden Girl Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Vet ikke helt hvor du får kjøpt det, men kanskje amazon.com eller lignende shipping sider... Crest White Stripes er helt genialt iallefall! Kjøpte dem i NY for noen år siden og tennene mine er faktisk fremdeles ganske hvite. Fikk masse komplimenter og de funka helt topp! Så om du kjenner noen som kan sende eller noen som skal på ferie dit, be dem kjøpe en pakke eller fem:) Takk for svar. Jeg spurte om det samme på Skjønnhetssidene, og fikk samme tips der. Så nå byr jeg på Crest White Stripes på eBay! :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå