Gjest aua Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 håper noen kan hjelpe meg her. jeg våknet i dag tidlig med skikkelig stiv nakke på venstre side bak i nakken. det er vondt å bevege hodet sidelengs og nedover. jeg har nok ligget "forkjært" ja. men har dere noen tips til hvordan jeg kan løsne stivheten i nakken?
Gjest Gjest_HEI_* Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Aaa, dette har jeg hatt flere ganger. Stressnakke har jeg og da er det ikke så mye som skal til før det sitter auau baki der. Jeg pleier å gjøre; ingenting med det. Det går jo over av seg selv. Røre forsiktig på hodet gjennom dagen, evt ta en ibux hvis det gjør VELDIG vondt. Jeg bruker mye indisk medisin og det som funker betennelsesdempende er varm olje, f. eks olivenolje med gurkemeie(fåes på helsekost og apotek). Dette er skikkelig bra for kroppen. Drikkes og smøres på. Man skal være litt forsiktig med å massere/strekke nakkemuskulatur selv, sier fysioterapauten min. Så hvis du føler du trenger mer hjelp, ta en telefon til kiropraktor/fysioterapaut. God bedring:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå