Gå til innhold

Har du hatt forhold til en kroppsbygger ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, jeg lurer litt på om noen har vært i et forhold med en kroppsbygger og hvordan det er å leve med ift dette med mat.

Vil hverdagen være fullstendig opphengt i dette med å veie maten, spise riktig hele tiden og aldri unne seg noe, eller finnes det en balansegang også her ?

Så har jeg hørt at alle kroppsbyggere boler, så jeg lurer litt på om dette er ulovlig, er det farlig (man hører jo om potens, hjerte og aggresjonsproblemer), og MÅ man nødvendigvis bole for å være kroppsbygger ?

Jeg har hørt det er snakk om sprøyter, og jeg lurer på om man isåfall boler hele tiden, eller er det snakk om stort sett da periodevis ?

Jeg kan null, niks og ingenting om dette så opplys meg gjerne dere som vet og har erfaringer. Synsing og nedsettende snakk kan man hoppe over i denne tråden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg aldri vært sammen med noen som boler, men har vært sammen med eliteidrettsutøvere, (høres sykt ut med utøverE, men er nå engang sånn;) )

Hos oss har kosthold vært viktig, nøye med hva de spiser, når og hor mye. Ofte mye oftere enn det som har vært naturlig for meg.

Kunne være litt slitsomt i blant når jeg fikk DE blikkene for å nyte en sjokolade, men koste meg bare ekstra med den da ;)

Jeg syntes ikke det var noe problem med dette, egentlig. Selvfølgelig mye mer stress og nøye i konkurranseperioder enn ellers. Vil tro det gjelder for kroppsbyggere også, under en deff vil det vel være mye mer fokus enn ellers.

Men selvfølgelig, for å bli best må man ofre noe ;)

Gjest binta
Skrevet

Jeg har vært sammen med en kroppsbygger. De er veldig bevisste på kostholdet, særlig i deffeperioder. Men de spiser fryktelig mye og da, så veldig mye dreier seg om mat. Ex min driet i hva jeg spiste da, og lagde aldri noe nr av det, men hadde stort sett alltid med seg proteinshaker ol om vi skulle noe sted.

Han bola (fant det ut etterhvert, og gikk ganske kort tid etterpå), tror han gjorde det periodevis. Han hadde enormt sexlyst, men kom omtrent aldri. I tillegg kunne han være ektremt agressiv i perioder, og ha vanskligheter for å vise følelser og empati.

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, jeg lurer litt på om noen har vært i et forhold med en kroppsbygger og hvordan det er å leve med ift dette med mat.

Vil hverdagen være fullstendig opphengt i dette med å veie maten, spise riktig hele tiden og aldri unne seg noe, eller finnes det en balansegang også her ?

Så har jeg hørt at alle kroppsbyggere boler, så jeg lurer litt på om dette er ulovlig, er det farlig (man hører jo om potens, hjerte og aggresjonsproblemer), og MÅ man nødvendigvis bole for å være kroppsbygger ?

Jeg har hørt det er snakk om sprøyter, og jeg lurer på om man isåfall boler hele tiden, eller er det snakk om stort sett da periodevis ?

Jeg kan null, niks og ingenting om dette så opplys meg gjerne dere som vet og har erfaringer. Synsing og nedsettende snakk kan man hoppe over i denne tråden.

En kroppsbygger er en som bygger opp kroppen sin med muskler i stedet for å la kroppen være basert på fett.

En kroppsbygger er ikke nødvendigvis en som boler, spiser KUN sunn mat og er helt manisk på det. ;)

Jeg er sammen med en kroppsbygger og er selv kroppsbygger.

Ingen av oss boler, og ingen av oss er helt maniske.

Vi veier ikke opp og måler ikke maten hele tiden og vi unner oss noe godt innimellom.. Vi drikker tilogmed øl innimellom..

Men vi prøver å veie opp det usunne med sunne ting slik at man ikke ødelegger kroppen helt..

f.eks pizza -spis myyyye salat til, og tunfisk. og ta vitaminer.. osv.. vær fornuftig..

og drikk mye vann..

bortsett fra dette så er vi normale mennesker :)

Skrevet

Okey, det hørtes jo ut som noe det går an å leve med så lenge det går an å kose seg litt innimellom, skjønner jo det at konkurrerer man så er det det som er i fokus akkurat da, bare det ikke er veiing av mat alltid og aldri utskeielser noen gang. :)

Den bolinga er jo et annet kapittel og det som veier tyngst på vektskåla, siden jeg vet så lite om det så skal jeg være forsiktig med å dømme, men skeptisk, ja.

Går man inn i et forhold med en som boler så har man jo også godtatt det, det er jo derfor litt interessant å vite om det forekommer eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...