Gå til innhold

Vogn til katt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Noen som vet hvor man kan få kjøpt vogn til katten i Norge?

Har sett mange fine på nettet,men bare på amerikanske nettsider og da blir frakten så dyr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men hva i all verden skal du med det?

Skrevet

Det kan jeg aldri tenke meg at katten har lyst til, så det vil jeg anta er bortkastede penger. De fleste katter går mer enn bra nok selv...

Skrevet

Men hvis du binder fast katten, noe jeg vil hevde er noe helt i nærheten av dyreplageri hvis det ikke er det, og har et brennende ønske om å bli oppfattet som ravende gal, så er det selvfølgelig et alternativ...

Gjest Britt Banditt
Skrevet

Haha. Trille en katt?

Gjest Gjest
Skrevet

Har du bladd i Se og Hør nå?

(Der var det ei som fikk en ombygd barnevogn til å trille kattene sine i. Finnes det noe mer tåpelig?)

Skrevet

Det er nok bortkastede penger, ja. Katten kommer antagelig til å hoppe ut ganske raskt. En heller dårlig ide.

Skrevet
Det er nok bortkastede penger, ja. Katten kommer antagelig til å hoppe ut ganske raskt. En heller dårlig ide.

Du vet jo tydeligvis ikke hva dette er....det er jo en vogn som er bygd for dette formålet...så katten får ikke til å hoppe ut!

jeg og syns dette er litt rart, men jeg kan heller svare på det hun spørr om!

Har sett det på en dyrebutikk i Trondheim, heter dyrenes verden. Vet ikke om denne butikken finnes flere plasser i landet.

Skrevet
Du vet jo tydeligvis ikke hva dette er....det er jo en vogn som er bygd for dette formålet...så katten får ikke til å hoppe ut!

:overrasket:

Seriøst? Skremmende! Hvem er det så finner på noe så unaturlig, egoistisk og unødvendig?

Gjest Gjest_Bygdedyret_*
Skrevet

Hadde jeg kommet hjem med en vogn til katten min så hadde hun sett veldig sjokkert på meg og funnet seg et annet sted å bo. Hun hadde trodd det hadde tørnet for meg, den lille musefangeren min... :fnise:

:katt:

Skrevet

Det hadde aldri i verden min katt funnet seg i!!

Skrevet

Vogn som katten ikke får til å hoppe ut av? Det er jo direkte plaging av dyret!

Vi har hatt katt i alle de år, og den forrige katten trivdes svært godt i dukkevognen. Han var rett som det var med på trilletur rundt huset og hadde det som plommen i egget under et tynt teppe.Pute under hodet hadde han også. Men når det var nok hoppet han ned og fant seg noe annet å gjøre. Jentene synes det var utrolig artig å trille på pus, men aldri i verden om de hadde fått lov til å tvinge katten!

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Det minner meg om da niesen min og venninnen hennes absolutt skulle trille kattungene i dukkevogn, og la dyna over dem for å hindre at de rømte. :overrasket: De fikk en streng moralpreken fra tante om at slikt gjør man ikke med katter.

Det er like sykt som et av de amerikanske hundeprogrammene, hvor det ble brukt tredemølle for å gi hunden mosjon.

Skrevet

For de som, i likhet med meg, blir litt :sjokk: over slikt, må jeg bare få presentere en link. Jeg synes allerede jeg hører den fortvilte mjauingen fra min katt innestengt i en slik og jeg tviler sterkt på at hunden hadde satt pris på en joggetur i vogn...

Skrevet

Du, jeg tror ikke katten har særlig glede av å sitte innesperret i en vogn. Bur(vogna er jo et bur med hjul på) bruker man for å transportere fra a til b, ikke for å lufte.

Skrevet

Denne tråden arkiverer jeg under T for Trolle-tråd.

Skrevet
Denne tråden arkiverer jeg under T for Trolle-tråd.

Har sett sånne på dyrebutikk her i Trondheim, så det er tydelig at markedet er der.

Skrevet

Kikket på den linken, og de burene så jo helt grusomme ut! Min rampepus hadde antagelig blittbåde livredd og hysterisk av å bli innesperret i noe slikt!

Gjest Wolfmoon
Skrevet (endret)

Ser poenget med noen av vognene, hvis man f.eks. er mye på utstillinger eller lignende. Kan jo da være greit å slippe å bære (eller holde styr på på andre måter) katten/hunden, buret og alt annet man skulle måtte finne på å ha med seg.

Som lufting av katt/hund, nei takk.

Endret av Wolfmoon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...