Gå til innhold

Jeg blir så FLAU!

Fremhevede innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Omtrent like teit som å se på nerdete og feite jenter som hyler til chipendales.

Jaha så slanke og veldreide babes som hyler til chippendales er ikke teit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Giddet ikke se videoen, jeg blir så provosert av slike damer.

Hun frp-nakenmodellen for eksempel, hun kan ikke ha så veldig mye sosial inteligens. Heia frp! Lol

Slike jenter har et misforstått bilde av oppmerksomhet spør du meg.

”Jeg får prøve å være skånsom mine første dager på bruket

Men jeg står ved det som stod der, folk i råne/gatebilmiljø er stort sett brøleaper som foretrekker damer med lavere IQ enn BHstørrelse.”

Kevlar, velkommen på forumet ja I already like you!:)

”Ja bilmessen blir liksom ikke helt den samme med disse babene som vasker hverandre isteden for bilene, og menn som står og sikler og ser på"

:klappe:

Menn som lar seg totalt rive med av team rask og lignende er ikke noe for meg. De er alt for enkle i tankegangen. Jeg vil ha en mann som blir underholdt av mer enn store pupper og raske biler. Dejavu forresten…har vi hatt en lignende tråd før?:P

Gjest Gjest_Rolf_*
Skrevet

Ta det med ro, er det noen som bør bli flaue så er det vel helst mannfolka som brøler som dyr når de ser på dette. Jeg som mann skjønner godt at damer flest ikke ville gjøre dette.

Men verden er ikke statisk, og dette med seksualitet utvikler seg og bryter stadig nye barrierer.

Om noen år skal dere se at det er blir like vanlig med menn som danser tett sammen foran et kvinnelig publikum også.

Skrevet (endret)

Hm.... sambo var modell på flere bilmesser i sentraleuropa for en del år siden, der hun var "forholdsvis" lettkledd og presenterte biler. Fair enough, hun fikk 15 000,- for 4 timers jobb pr treff. Som student kom det godt med.

Hun er forøvrig suksessrfull og godt betalt jurist innen skatterett i dag.. Så, bimbo uten IQ vil jeg ikke kalle alle jenter som er pene med en attraktiv kropp.

Jeg klarer ikke å se hva de jentene på videoen har av fremtidsplaner selvsagt, for alt jeg vet er de stokk dumme, jeg vil bare roe ned generaliseringen et hakk.

Endret av caso
Skrevet

Jentene var pene nok dem, men er jo ikke noe du tar hjem til mamma akkurat hihi :fnise:

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet (endret)

Hvorfor blir du flau av det?

Dette vet jo jentene at gutta tenner på så hvorfor ikke!

JEG mener det ser dust ut, men la folk lage et nummer ut av det dem vil da...de ble ikke akkurat buet ut heller....

Om du blir flau så lurer jeg på hvorfor du i det hele tatt fant fram til denne videoen?

Endret av Frk.Uhåndterlig
  • 3 uker senere...
Skrevet

Skjønner godt at trådstarter kan få følelsen av å skulle bli litt flau for dette, men samtidig er ikke dette noen som representerer jenter flest, heldigvis. De fleste jenter som jeg kjenner kan danse sexy og vågalt de også, men da gjøres det på fest med gode venner eller hjemme sammen med typen.

At disse mannfolkene blir så begeistret for dette skjønner jeg ikke, fordi det eneste disse to jentene har en noen kropper som de fleste synes er pene, men når det kommer til stykket ville ikke gutter giftet seg med en sånn dame. Slike damer er en ting for menn, og det er at de er grei å knulle en gang eller flere, for deretter å vite at man har gjort og ferdig med det.

Skrevet

Skulle gjerne ha vært der og sett dette showet live...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...