Gå til innhold

Eg skal bli mamma!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når blir veslejenta mi født?

TIPPELISTE:

Pysepus: 8. november

Knøttet: 9. november

Cerise: 11. november

pondusa: 11. november

Mamma1: 12. november

jente 79: 13. november

Cloudberry: 13. november

Ilja** : 14. november

Revenka: 14. november

Scheherazade: 15. november

dreia: 17. november

Monica85: 18. november

imli: 19. november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg ikkje inn hit i går, for det var visst noko gale med KG. Er det fleire enn meg som opplevde det same? Men no er eg iallfall tilbake igjen! :)

I går var eg rundt omkring i forskjellige butikkar, og handla inn litt meir utstyr til babyen kjem. :) Var sånne småting som eg ikkje har fått kjøpt inn før, men som me treng til veslejenta er her. Var først innom Jysk, for å sjå om dei hadde sengekantar til sprinkelsenger - men det hadde dei merkeleg nok ikkje. Deretter gjekk turen til Babykos, der eg fekk handla inn masse nødvendige småting som me treng. ;) Så reste eg ned til sentrum og handla litt babyklede, og eg var også innom apoteket og kjøpte nokre småting. Synst egentlig eg fekk gjort masse! :Nikke:

I dag har eg vore innom ein butikk som heiter Lotusbarn, der dei sel forskjellige typar bæreutstyr. Var ei ganske ung jente/dame som hjelpte meg, og eg fekk god hjelp. :) Eg fekk sjå forskjellige typar bæreutstyr, og ho forklarte og viste meg korleis dei forskjellige typane bæreutstyr skulle knytast, og forskjellige måtar babyen kan sitja på. Ho hadde ei dokke på størrelse med ein baby, som ho brukte for å visa ulike måtar å bæra babyen på. ;)

Eg endte opp med å kjøpa eit elastisk bæresjal, og ein Mei tai. Det elastiske sjalet var fint å bruka heilt frå staten av når babyen var nyfødt, og fram til babyen var ca 7 kg. Ho anbefalte det elastiske sjalet i begynnelsen! Etter kvart som barnet vart større, var det greit å gå over til Mei tai. Den kunne ein bruka heilt fram til barnet var 3-4 år. Så no kan eg starta bæringa så fort babyen er født, og fortsetja med å bæra henne i mange år framover om eg ønskjer det. Gledar meg veldig til å testa ut bæresjalet når veslejenta er født! Det blir så koseleg. :hjerter_rundt: Så får eg bruka tida fram til fødselen på å læra meg å knyta sjalet riktig, slik at eg kan det ordentlig når eg skal ta det i bruk. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe lurt av deg å kjøpe bæretøy! Jeg har ingen erfaring med sjal, men er veldig fornøyd med mei taien vår, den er brukt mye. Har ikke begynt å bruke den til lille M ennå, men det blir nok snart.

Er formen din fin? Ikke lenge igjen til du får møte jenta di nå! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe lurt av deg å kjøpe bæretøy! Jeg har ingen erfaring med sjal, men er veldig fornøyd med mei taien vår, den er brukt mye. Har ikke begynt å bruke den til lille M ennå, men det blir nok snart.

Er formen din fin? Ikke lenge igjen til du får møte jenta di nå! :jepp:

Ja, eg gledar meg veldig til å få tatt i bruk bæretøyet! :) Har høyrt mykje positivt om bæring, frå dei som har erfaring med det. Fann raskt ut at eg ikkje skulle ha nokon vanleg bæresele (Babybjørn e.l.). For alle som har prøvd "ordentleg" bæretøy seier at det er noko heilt anna, og mykje bedre!

Formen min er stort sett fin. :) Dei einaste plagene eg har for tida, er at det pressar overalt, og eg må på do ofte. Og så har eg hatt litt bekkenplager den siste veka. Kjenner ingenting til bekkensmertene når eg er i ro - men når eg går eller snur meg i senga, så gjer det litt vondt. Men eg skal absolutt ikkje klaga, når eg ikkje har verre plager. Det er tross alt berre 3 veker igjen til termin, så litt plager må ein vel uansett rekna med!

Ja tenk, no skal eg snart få møta jenta mi! :hoppe: Ein heilt fantastisk og ganske uvirkelig tanke! :strix:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virkelig fått gjort unna litt nå! :strix:

Var problemer med forumet her i går, ja. Tror forumet var nede i 3-4timer....

Ja, her går det unna for tida! :danse:

Tenkte meg at det måtte vera eitt eller anna tull med forumet i går, sidan eg ikkje kom meg inn her. Prøvde første gang å logga meg på om ettermiddagen, og siste gang eg prøvde var ganske seint i går kveld - men det gjekk ikkje! Så eg trur forumet må ha vore nede i ganske mange timar... Bra at det er i orden igjen no iallfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn å titte i din dagbok også :)

Gratulerer med snart overstått svangerskap, skjønner at det blir ei lita jente!

Må være en fantastisk følelse nå som du nærmer deg den store dagen!

Skal følge med og se hvordan det går med deg og den lille, gleder meg til å høre mer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn å titte i din dagbok også :)

Gratulerer med snart overstått svangerskap, skjønner at det blir ei lita jente!

Må være en fantastisk følelse nå som du nærmer deg den store dagen!

Skal følge med og se hvordan det går med deg og den lille, gleder meg til å høre mer!!

Koseleg at du tittar innom, Tussta! :) Velkommen skal du vera til graviditetsdagboka mi. :klem:

Ja, tenk at svangerskapet mitt nærmar seg slutten allerede! Eg synst tida har gått kjempefort. Føler ikkje at det er så lenge sidan eg stod der med ein positiv graviditetstest i hånda. ;)

Det er ei jente eg ventar ja, og eg gledar meg utrulig mykje til å få møta henne. :) Det er virkelig ein fantastisk følelse å vita at eg nærmar meg den store dagen med stormskritt! :hjertesmil:

Kjekt at du vil følgja med meg vidare! Eg gledar meg også til å høyra om korleis det går med deg og den lille spiren i magen din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har elastisk sjal og det har vært den beste investeringen her iallefall. Noe så deilig å bære med, kos med babyen og hendene fri. Lillemann blir helt vill nå når jeg knyter på meg sjalet og når han kommer oppi, legger han hodet inntil brystet og vil bare kose.

Det geniale er at du kan knyte på deg sjalet først, og så putte babyen oppi deretter. Jeg pleier å knyte det på meg, kjøre til byen/senteret og så putter jeg han bare oppi når vi kommer dit.

Anbefaler deg å ta med sjalet på barsel og gjerne instruer pappan i hvordan knyte, så han kan kosebære litt også.

Mer tips og råd kan du finne HER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har elastisk sjal og det har vært den beste investeringen her iallefall. Noe så deilig å bære med, kos med babyen og hendene fri. Lillemann blir helt vill nå når jeg knyter på meg sjalet og når han kommer oppi, legger han hodet inntil brystet og vil bare kose.

Det geniale er at du kan knyte på deg sjalet først, og så putte babyen oppi deretter. Jeg pleier å knyte det på meg, kjøre til byen/senteret og så putter jeg han bare oppi når vi kommer dit.

Anbefaler deg å ta med sjalet på barsel og gjerne instruer pappan i hvordan knyte, så han kan kosebære litt også.

Mer tips og råd kan du finne HER

Å, no gledar eg meg enda meir til å ta i bruk det elastiske bæresjalet, når eg høyrer om dine positive erfaringar med elastisk bæresjal! :hoppe: Så koseleg at lillemann er så glad i å bli bært i sjalet. :hjerter_rundt: Håpar veslejenta mi kjem til å lika det også!

Høyrest lurt ut å knyta sjalet på seg på forhånd, slik at det berre er til å putta babyen oppi, når ein skal ut. Veldig fin link forresten, så takk for den! :) Der var det jo også ein veldig detaljert og god beskrivelse av korleis ein knyter sjalet på seg - så no kan eg berre begynna å trena. ;)

Håpar mannen min også vil bæra babyen vår litt. Men han var veldig skeptisk, då eg viste han bæresjalet og Mei taien i går. :( Sa at han heller ville ta vogna eller bilstolen, når han skulle ha med seg babyen ut. :sur: Håpar eg etter kvart klarar å overbevisa han om at bæring er veldig bra og ikkje minst koseleg, både for han og babyen! :jepp: Og om han ikkje vil bæra babyen i bæresjalet når han skal ut av huset - så kanskje eg kan få han til å bæra litt innandørs, når me er heime?

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte stikke innom en tur igjen, vet det begynner å nærme seg nå!

Tenker du gleder deg:)

Kjekt at du stikker innom av og til! :)

Ja, no nærmar fødselen seg med stormskritt - og eg gledar meg ubeskrivelig mykje til å få møta den lille jenta mi! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så fort det har gått med deg!!!!! Det kan jo skje kvart augneblink!!

Ja, det kan det! :danse:

Men eg har ein følelse av at fødselen kjem til å drøya nokre veker enda, for eg har foreløpig ingen tegn til at noko er på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var eg forresten på svangerskapskontroll hos lege. Var då 37+3 veker på vei.

Alt såg veldig fint ut, både med meg og med babyen i magen min. :) Hadde gått opp nokre kilo meir enn eg trudde, så no er eg ca 8 kg meir enn før eg vart gravid. Er jo egentlig ikkje mykje det, når eg tenker meg om! Blodtrykket var også fint, det same var urinprøven. Har kanskje bittelitt ødem i beina om kveldane, men det er heilt minimalt. Fekk også målt blodprosenten i dag, og den var heilt fin. Sa at eg hadde litt bekkensmerter for tida. Det plagar meg spesielt om natta, og når eg går/bevegar meg for mykje. Ellers er formen bra. Fosterlyden var fin, på 160 slag i minuttet - og det var bra med fosterbevegelsar. :)

Men så er det SF-målet mitt då, som fortsatt er veldig lavt. :roll: Det var på 31 cm, og det er akkurat ute på det kvite området på skjemaet - altså litt utanfor normalområdet. Skjønnar det ikkje heilt, når legane på KK har funne ut ved UL-undersøkelsar at jenta mi er større enn gjennomsnittet. Begynnar jo å lura litt på om målingane faktisk stemmer, eller om det var noko sant i det gynekologen på Volvat sa - nemlig at babyen ikkje vaks som ho skulle?

Fastlegen min meinte iallfall at eg måtte stola på UL-målingane dei hadde gjort på KK - og at UL var meir påliteleg enn det SF-målet viste. Ho trudde at grunnen til at SF-målet mitt var så lavt, var fordi babyen låg lavt nede i livmora, og låg meir i bredda enn i høgda. Og det stemmer jo egentlig med det eg heile tida har kjent, nemlig at babyen sparkar og bevegar seg ganske langt nede. Har aldri nokon gang kjent press oppover mot lungene, og har kun kjent spark under ribbeina eit par gangar. Ellers er sparka alltid lenger nede, sånn omtrent frå navleområdet og nedover. Så eg får jo berre stola på at alt er fint, sjølv om SF-målet mitt er veldig lavt!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husk at høyden din også kan ha sitt å si for SF-målet! :jepp: Hvis du er ganske lang i ryggen, så vil du mest sannsynlig ligge lavt på SF-målet. Er MYE som spiller inn! Så ikke bekymre deg for det, hvert ikke når UL viste ei frisk og fin jente!! :)

Får mer og mer lyst til å kjøpe noe sånt bæresjal av noe slag jeg også, men jeg har ingen erfaring med det, og ingen jeg kjenner bruker det. Dermed har jeg på en måte ikke fått noe innsyn i at det er så fantastisk som alle skriver her.... :sjenert: Men er det en type man må bruke de første 2-3mnd, og en annen type som man bruker seinere...? Eller finnes det noe man kan bruke hele tida....?

Samboeren min en nok som mannen din; Han syns bæring ser teit ut og vil IKKE praktisere det..... Han vil ikke engang ha vanlig BabyBjørn-sele...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at høyden din også kan ha sitt å si for SF-målet! :jepp: Hvis du er ganske lang i ryggen, så vil du mest sannsynlig ligge lavt på SF-målet. Er MYE som spiller inn! Så ikke bekymre deg for det, hvert ikke når UL viste ei frisk og fin jente!! :)

Får mer og mer lyst til å kjøpe noe sånt bæresjal av noe slag jeg også, men jeg har ingen erfaring med det, og ingen jeg kjenner bruker det. Dermed har jeg på en måte ikke fått noe innsyn i at det er så fantastisk som alle skriver her.... :sjenert: Men er det en type man må bruke de første 2-3mnd, og en annen type som man bruker seinere...? Eller finnes det noe man kan bruke hele tida....?

Samboeren min en nok som mannen din; Han syns bæring ser teit ut og vil IKKE praktisere det..... Han vil ikke engang ha vanlig BabyBjørn-sele...!!

Kan høgda mi ha noko å seia for SF-målet altså? Det visste er ikkje. For eg er jo absolutt høg - mellom 181 og 182 cm. ;) Det rare er at SF-målet var høgare enn gjennomsnittet i starten, mens det no er heilt i nedre del / litt utanfor normalen. Eg prøvar å ikkje bekymra meg for det, sidan UL på KK viste ei stor og fin jente. :) Men eg må jo innrømma at eg lurer litt, når gynekologen på Volvat meinte at babyen ikkje vaks som den skulle - i kombinasjon med at SF-målet mitt er så lavt. Men eg trur jo egentlig at det har ei naturlig forklaring - for eg kjenner masse spark/bevegelsar frå veslejenta mi kvar dag, og ho ser absolutt ut til å ha det bra der inne.

Har ingen erfaring med bæresjal eg heller, så derfor var det så greit å kunne gå innom ein butikk her i byen, der eg fekk så god hjelp! :jepp: Hadde jo lest ein del om forskjellige typar bæreutstyr på forhånd, men det var noko heilt anna å få sett og demonstrert ulike typar bæresjal.

Mange velger elastisk bæresjal til babyen i starten, sjølv om det ikkje går an å bruka i så veldig mange månader. Eg fekk vita at grunnen til det er at elastiske sjal er lette, tøyelige, mjuke og enkle å knyta. Og nyfødte babyar sit veldig godt oppi slike sjal. Men ho dama i butikken sa at det også var mange som valgte vevd sjal heilt frå starten av, fordi dei kan brukast lenger. Dei vevde sjala er i tjukkare stoff, litt tyngre, og ikkje elastiske - og kanskje litt vanskeligare å knyta. Men til gjengjeld så kan dei vevde sjala brukast lengre enn dei elastiske sjala, og dei tåler meir.

Mei taien kunne også brukast frå starten av, men var best å bruka når barnet vart litt større. Så det var perfekt å bruka elastisk sjal til babyen det første halve året, for så å gå over til Mei tai - som ein kunne bruka lenge, heilt til barnet var 3-4 år. Men om du kun velger å kjøa ein type bæresjal, så går som sagt også det veldig fint - enten det er vevd sjal, Mei tai eller noko anna. Det finst masse forskjellig bæreutstyr, som går an å bruka lenge! Men elastisk sjal kan som sagt ikkje brukast lenger enn til barnet er rundt 7 kg.

Rare dei der mennene våre. :fnise: Mannen min sa at han kunne strekka seg til å bæra babyen på ryggen, i ei vanleg bæremeis. Men eg skal nok klara å overtala han til å prøva bæresjalet ein dag, så satsar eg på at han blir hekta til slutt. :lur:

Her er eit par linkar til nettbutikkar der dei sel forskjellige typar bæreutstyr, viss du er interessert:

http://lotusbarn.no/butikk/

http://www.krusedull.net/krusedull/

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer sterkt å kjøpe elastisk bæresjal jeg også. Ser litt kos ut :hjerter_rundt:

Ja, det ser kjempekoseleg ut - så eg gledar meg veldig til å prøva sjalet, med ein liten baby oppi! :hjertesmil:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...