Gå til innhold

Eg skal bli mamma!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kjedelig at det er bekkenplager. :klem: Krysser fingrene for at det ikke blir verre enn det det er nå da. :klemmer:

Eg har som sagt vore heilt bra dei siste dagane, så eg satsar på at bekkenplagene berre var forbigåande. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi, er du i den 30. uken allerede? Her har jeg tre ukers ferie så skjer det jo ting. :ler: Godt er jo det da.

Ja, eg er nok det! ;) Vekene går nok unna like fort som før dei, sjølv om du tar 3 veker ferie! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat lest bryllupsrapporten :rødme:

Hørtes ut som en fantastisk dag.

Gratulerer igjen Mirabella.

Og veldig kjekt at bekkenplagene var forbigående :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat lest bryllupsrapporten :rødme:

Hørtes ut som en fantastisk dag.

Gratulerer igjen Mirabella.

Og veldig kjekt at bekkenplagene var forbigående :-D

Tusen takk for det, mrsSJ! :klem:

Ja, me hadde ein fantastisk dag då me gifta oss, sjølv om me ikkje gjorde det på den tradisjonelle måten! :love:

Eg skal absolutt ikkje klaga, når bekkenplagene forsvant igjen så fort! :) Men eg kjem nok til å vera litt meir bevisst enn tidlegare på korleis eg går, sit og bevegar meg - for å prøva å hindra at plagene kjem tilbake igjen.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper de ikke dukker opp igjen *krysser fingrene*

Tenk, det er bare 10 uker til du får hilse på din lille prinsesse! Har dere begynt å tenke på navn til lillegullet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de ikke dukker opp igjen *krysser fingrene*

Tenk, det er bare 10 uker til du får hilse på din lille prinsesse! Har dere begynt å tenke på navn til lillegullet?

Kryssar fingrane for at bekkenplagene er vekke for godt! :Nikke:

Ja, tenk at det berre er litt over 10 veker til termin! :-D Veldig rart å tenka på, for tida har gått så utrulig fort. Gledar meg så utrulig masse til å få treffa den lille prinsessa mi! :hjertesmil:

Me har nok tenkt på navn, ja - og eg trur til og med at me har bestemt oss! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen! Så kjekt å høre at bekkenplagene bare var forbigående. Jeg har to svangerskap bak meg og aldri kjent noe i bekkenet før. Men nå kjennes det ut som om skambeinet er i ferd med å skli fra hverandre.. Ikke veldig kjekt, men overlever nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at bekkenplagene ser ut til å være forbigående! :-D

Åj, bestemt dere for navn? Jeg vil gjerne høre, om du vil dele... :sjenert:

Skjønner om du ikke vil at noen skal vite det, altså

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen! Så kjekt å høre at bekkenplagene bare var forbigående. Jeg har to svangerskap bak meg og aldri kjent noe i bekkenet før. Men nå kjennes det ut som om skambeinet er i ferd med å skli fra hverandre.. Ikke veldig kjekt, men overlever nok.

Er veldig glad for at bekkenplagene ser ut til å vera forbigåande. :) No håpar eg berre på at plagene ikkje kjem tilbake igjen, for det høyrest kjipt ut med bekkenløysing. Synst det høyrest guffent ut, når du seier at det følest som om skambeinet er i ferd med å skli frå kvarandre. :sjokkert: Kryssar fingrane for at bekkenplagene dine ikkje blir verre iallfall! :klemmer:

Godt at bekkenplagene ser ut til å være forbigående! :-D

Åj, bestemt dere for navn? Jeg vil gjerne høre, om du vil dele... :sjenert:

Skjønner om du ikke vil at noen skal vite det, altså

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Ja, veldig godt at det ser ut til at bekkenplagene har gitt seg! :jepp:

Når det gjeld navn på veslejenta vår, så har me vel egentlig bestemt oss for ganske lenge sidan. ;) Me snakka faktisk om det navnet allerede før eg vart gravid! Og når mannen min plutseleg begynte å bruka dette navnet på veslejenta i magen min, så kunne det jo neste ikkje bli noko anna. :jepp:

Egentlig har eg ikkje lyst til å avsløra navet enda, for me har tenkt at det skal vera hemmelig fram til fødselen. ;) Men for dei som har lyst til å vita navnet, så berre gi beskjed - så kan eg senda det på PM til dåke rett etter fødselen! :)

Ha ein flott dag vidare, du og! :klem:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne høre navnet når dere kommer så langt - liker å sitte å tenke på forskjellige navn. Jeg har sittet å lekt litt med forskjellige navn for å se hvilke jeg liker til et fremtidig barn. :fnise: Har jo noen alternativer så får vi se hvor aktuelle de er når vi kommer så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navn :sur: Vårt barn kommer til å bli navnløst det... Vi har nok brukt opp det eneste navnet vi er enige om :(

Det er ikkje så lett med navn, nei! Men eg synst jentenavn er mykje enklare å finna enn guttenavn. Hadde eg venta gutt, så spørs det om han ikkje ville ha enda opp som navnlaus også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne høre navnet når dere kommer så langt - liker å sitte å tenke på forskjellige navn. Jeg har sittet å lekt litt med forskjellige navn for å se hvilke jeg liker til et fremtidig barn. :fnise: Har jo noen alternativer så får vi se hvor aktuelle de er når vi kommer så langt.

Ja, det skal du få vita, veit du! :Nikke:

Eg og mannen min er nok ganske tradisjonelle, når det gjeld kva navn me likar. Enkle navn som ikkje er noko spesielle/uvanlege, er nok det me likar best. ;)

Veldig greit å ha fleire alternativ - då har ein litt å velga i! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha PM! :jepp: Hvis jeg kan få.... :klemmer:

Navn er super vanskelig! Vi bestemte oss på søndag hva gutten skal hete, ikke et lett valg. Har en gutt fra før, og sleit stort med å finne et navn vi liker like godt. Men tror vi er i mål nå. :)

Hvordan er formen din? Jobber du fortsatt fullt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil ha PM! :jepp: Hvis jeg kan få.... :klemmer:

Navn er super vanskelig! Vi bestemte oss på søndag hva gutten skal hete, ikke et lett valg. Har en gutt fra før, og sleit stort med å finne et navn vi liker like godt. Men tror vi er i mål nå. :)

Hvordan er formen din? Jobber du fortsatt fullt?

Klart du skal få PM, du også! :jepp: Men du må nok smøra deg med tålmodighet i nokre månader til. ;)

Så bra at dåke også har funne navn til den lille! :) Det er ikkje lett med navn, nei - men veldig godt når ein endeleg har klart å bestemma seg for eit navn. Blir glad for PM med navn, eg også! ;)

Formen min er egentlig veldig bra for tida! Var litt redd for at eg skulle få bekkenplager, då eg hadde litt av det for ei vekes tid sidan. Men no har eg ikkje kjent noko som helst på mange dagar, så det tar eg som eit veldig positivt tegn. :) Den største plaga eg har for tida, er at eg må på do veldig ofte. Føler at blæra er heilt sprengt, sjølv om eg har vore på do og tissa for kort tid sidan. Men når eg ikkje har verre plager enn det, så må eg vel vera kjempefornøyd!

Eg jobbar fortsatt fullt, ja. Dette er mi tredje veke på jobb etter ferien, og det har egentlig gått overraskande bra. Var veldig spent på korleis det skulle gå, etter å ha hatt 4 veker ferie. Merkar jo at eg blir sliten enkelte dagar, når det er travelt på jobb - men foreløpig synst eg likevel det går greit å jobba 100%. Så får eg sjå om formen held seg heilt fram til permiisjonen startar! Føler eg at det blir for slitsomt å jobba fullt etter kvart, så er eg ikkje redd for å be legen om litt sjukemelding. Så eg lovar å ikkje slita meg ut. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namn bestemt allerede? Nå blei eg nysgjerrig. ;) Namn er kjempeinteressant! :hoppe: Eg sleit faktisk ut ei namnebok allerede i tenåra, og ei av favorittsidene mine på nett er Statistisk Sentralbyrås namnestatistikk. :sjenert:

Eg er heilt enig i at jentenamn er mykje enklare enn gutenamn! Her har faktisk jentenamnet vore bestemt i nokre år. :fnise: Så får me berre håpa på at me får ei jente, slik at me får brukt det namnet. Jentenamn nr. 2 er forresten også så godt som bestemt, og har vore det i nesten eitt år. Men viss eg skal få bruka alle namna eg VIL bruka, trur eg me må få ein veldig stor barneflokk... :ler: 2 av kvart kjønn er iallfall eit minimum!

Imponerande at du fremdeles jobbar fullt. Og bekkenplagene har det med å halda seg unna Mirabella! :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namn bestemt allerede? Nå blei eg nysgjerrig. ;) Namn er kjempeinteressant! :hoppe: Eg sleit faktisk ut ei namnebok allerede i tenåra, og ei av favorittsidene mine på nett er Statistisk Sentralbyrås namnestatistikk. :sjenert:

Eg er heilt enig i at jentenamn er mykje enklare enn gutenamn! Her har faktisk jentenamnet vore bestemt i nokre år. :fnise: Så får me berre håpa på at me får ei jente, slik at me får brukt det namnet. Jentenamn nr. 2 er forresten også så godt som bestemt, og har vore det i nesten eitt år. Men viss eg skal få bruka alle namna eg VIL bruka, trur eg me må få ein veldig stor barneflokk... :ler: 2 av kvart kjønn er iallfall eit minimum!

Imponerande at du fremdeles jobbar fullt. Og bekkenplagene har det med å halda seg unna Mirabella! :regler:

Du blir nok nødt til å vera nysgjerrig ei stund til, før du får vita kva for eit navn me har bestemt oss for! ;) Kan seia så mykje som at det er eit heilt enkelt, vanleg navn - meir seier eg ikkje foreløpig. :lur:

Rart det der, at jentenavn skal vera så mykje enklare å finna enn guttenavn. Veit om mange andre som synst det same! Me har faktisk ingen aktuelle guttenavn på lur - så blir det gutt neste gang, så må me nok grubla ei stund på det. Eg har også eit anna jentenavn som eg ønskjer å bruka på neste jente, om me får ei jente til. ;) Då eg nevnte det navnet for mannen min, var han først skeptisk - men ei stund seinare sa han at me kanskje kunne bruka det navnet neste gang likevel. ;) Så me får sjå kva det blir til. Foreløpig får det halda lenge at me har klart navnet til vår førstefødte! :Hehe:

Eg hadde faktisk ikkje trudd at eg skulle klara å jobba fullt så langt ut i svangerskapet, så eg er litt overraska sjølv over at det har gått så fint! :) Eg har jo ein jobb som absolutt ikkje egnar seg for gravide med svangerskapsplager. Men eg er glad så lenge eg klarar å jobba fullt - for tida hadde sikkert gått veldig seint om eg var sjukemeldt, og berre gjekk heime kvar dag. Bekkenplagene har det med å halda seg langt unna, ja! :fy_fy:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig godt at det ser ut til at bekkenplagene har gitt seg! :jepp:

Når det gjeld navn på veslejenta vår, så har me vel egentlig bestemt oss for ganske lenge sidan. ;) Me snakka faktisk om det navnet allerede før eg vart gravid! Og når mannen min plutseleg begynte å bruka dette navnet på veslejenta i magen min, så kunne det jo neste ikkje bli noko anna. :jepp:

Egentlig har eg ikkje lyst til å avsløra navet enda, for me har tenkt at det skal vera hemmelig fram til fødselen. ;) Men for dei som har lyst til å vita navnet, så berre gi beskjed - så kan eg senda det på PM til dåke rett etter fødselen! :)

Ha ein flott dag vidare, du og! :klem:

Jepp, og de har det med å fortsette å holde seg unna! :kjefte:;)

Jeg vil ha pm, jeg vil ha pm! :hoppe: :hoppe:

:fnise:

Forresten, ang. navn så må jeg si at søsteren din har et fint et ;):lur:

Jeg sniker ikke på deg altså, men jeg kom over deg på SM, og søsteren din om jeg ikke tar helt feil ;)

Enig i at guttenavn er mye vanskeligere enn jentenavn. Vi fant en haug med jentenavn, men guttenavnene måtte vi lete mer etter. Men når vi endelig begynte å finne de også så fant vi faktisk en god del vi likte likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...