Gå til innhold

Eg skal bli mamma!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

:vinke:

Så herlig at lillejenta sparker så mye! Og kjempemorsomt å se sparkene utenpå magen :fnise: Det ser så spesielt ut, etterhvert vil hele magen sikkert bule også- slik den gjorde med meg ;)

Den utfloden din høres helt normal ut, synes jeg. Ikke at jeg er noen lege, men. Du kan jo alltids spørre legen din på neste kontroll, hun vil helt sikkert si det er normalt da :)

Ha en fin og :sol: -fylt helg! :-D

Ja, det er kjempeherlig med masse spark! :-D Og veldig artig å sjå spark utanpå magen, ja. ;) Blir morsomt når hele magen begynnar å bula. :fnise:

Trur nok utfloden er heilt normal, ja - sjølv om eg synst det er litt guffent når det innimellom plutselig blir litt vått i trusa. Men eg har høyrt om ganske mange gravide som opplever det same, så det er nok ikkje noko å bekymra seg for. Men eg har tenkt å nevna det for legen min, når eg skal på svangerskapskontroll i midten av månaden.

Det vart tur til sjøen i dag, men ingen bading. Vatnet var faktisk ganske varmt, men eg hadde ikkje badetøy med meg - så då hadde eg ein god unnskyldning for å halda meg på land. ;) Klarte til og med å bli litt solbrent på beina. Er ikkje akkurat der eg peier å bli solbrent, for å seia det slik.

Ha ei riktig fin helg i sola, du og! :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro at du ser sparkene på utsiden av magen!!!! :rødme:

Ja, det er kjempegøy! :hoppe: Som oftast er sparka så svake at eg ikkje kan sjå dei på utsida av magen, men ein sjelden gang innimellom sparkar babyen så hardt at det er synleg frå utsida. ;)

Heldiggrisen... :sjenert: Jeg vil også kjenne på utsiden.

Berre vent - det er nok ikkje lenge igjen no før du også både kan sjå og kjenna sparka på utsida av magen! :jepp: Ting forandrar seg fort, kan eg lova deg! Det er ikkje mange vekene sidan eg var småstressa, fordi eg så sjelden kjente antydning til liv - og dei gangane eg kjente noko, var det nesten ingenting. Men plutseleg var sparka der dagleg, og sparka har også i løpet av dei siste vekene blitt mykje sterkare enn før. Kjempekjekt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spark er gøy! :hoppe: Også er det så beroligende når babyen sparker jevnt - da vet man at alt er i orden med den lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spark er gøy! :hoppe: Også er det så beroligende når babyen sparker jevnt - da vet man at alt er i orden med den lille!

Ja, spark er kjempegøy! :-D Før eg begynte å kjenna spark dagleg, gjekk eg heile tida rundt og og bekymra meg for om det fortsatt var liv der inne - og eg berre venta på neste svangerskapskontroll, slik at eg kunne få høyra hjertelyden, eller neste UL, for å få sjå at babyen levde. No får eg jo ein bekreftelse kvar einaste dag på at babyen lever, gjennom små spark - og det er veldig betryggande! :jepp:

Og så er det så godt å tenka på at eg nærmar meg det tidspunktet der babyen har mulighet til å overleva, om den skulle bli født. Men eg håpar jo såklart på at lillejenta held seg inni magen min heilt fram til termin!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berre 2 dagar igjen på jobb før ferien! Det skal bli herlig. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No nettopp kjente eg plutseleg spark to forskjellige plassar i magen samtidig! :overrasket: Og etterpå kjente eg først et spark den eine plassen igjen, og så eit nytt spark den andre plassen i magen rett etterpå. Trur jammen det er første gang eg har kjent spark på to forskjellige plassar i magen samtidig! :jepp: Iallfall har det ikkje vore like tydelig før.

No veit eg jo ikkje om det var den eine foten som sparka ein plass, og den andre foten som sparka ein annan plass. Egentlig synst eg kanskje det var litt for lang avstand mellom dei to plassane eg kjente spark, til at det kan ha vore to føtter - for babyen min er vel ikkje SÅ stor enda? Kanskje det var ein fot og ein arm? Ikkje veit eg - men ein spesiell og heilt ny opplevelse, var det definitivt! :tommelopp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Stilig da med spark på to forskjellige steder :-D Kan jo godt være at hun øver opp bokseferdighetene? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei :-D

Så koselig det høres ut med en sparkende baby, gleder meg til jeg kan kjenne min jeg...man blir så bekymret når man ikke kjenner noen ting, kjenner jo kvalmen og murringene i magen,men det er jo ikke det samme. Hadde vært koselig med et positivt tegn :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, spark på to forskjellige steder samtidig? Kanskje det er tvillinger :fnise: Da må en av de ha gjemt seg godt på ultralydene ;)

Det er nok en hånd og en fot sikkert, kanskje hun skal bli bokser når hun blir stor, eller fotballspiller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig da med spark på to forskjellige steder :-D Kan jo godt være at hun øver opp bokseferdighetene? :fnise:

Ja, det var kjempestilig! ;) Du skal jammen sjå at veslejenta allerede er i gang med å øva opp bokseferdighetane, ja. :fnise:

Hei,hei :-D

Så koselig det høres ut med en sparkende baby, gleder meg til jeg kan kjenne min jeg...man blir så bekymret når man ikke kjenner noen ting, kjenner jo kvalmen og murringene i magen,men det er jo ikke det samme. Hadde vært koselig med et positivt tegn :-D

Velkommen til graviditetsdagboka mi, mrsSJ! :klem: Alltid kjekt når nye personar tittar innom. :jepp:

Det er virkelig koselig med ein sparkande baby altså. :) Eg hadde det akkurat som deg, før eg hadde kome så langt i svangerskapet at eg begynte å kjenna spark jevnleg. Var ofte bekymra, for eg ante jo ikkje om babyen i magen min var i live og hadde det bra. Derfor er det deilig å kjenna liv kvar dag no. :smilbla: Du kan berre gleda deg! :jepp:

Hehe, spark på to forskjellige steder samtidig? Kanskje det er tvillinger :fnise: Da må en av de ha gjemt seg godt på ultralydene ;)

Det er nok en hånd og en fot sikkert, kanskje hun skal bli bokser når hun blir stor, eller fotballspiller? ;)

Må innrømma at eg vart ganske overraska då eg kjente spark to forskjellige plassar i magen samtidig. ;) Vel, tvillingteorien din er vel heller tvilsom. :fnise: Men du skal nok sjå at det er ein liten boksar eller fotballspelar som turnar rundt der inne, ja. ;) Det var nok sikkert ein fot og ei hand, vil eg og tru - ellers er veslejenta imponerande flink til å gå ut i spagat og sparka samtidig. :Hehe:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JOHO!!! Siste dag på jobb før ferien er over, og no har eg 4 veker ferie! :juhu: Det skal bli herlig! :danser:

Så får eg berre kryssa fingrane for fint ver i vekene som kjem! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JOHO!!! Siste dag på jobb før ferien er over, og no har eg 4 veker ferie! :juhu: Det skal bli herlig! :danser:

Så får eg berre kryssa fingrane for fint ver i vekene som kjem! :tommelopp:

God ferie da :-D Håper du får flott vær og mange gode ferieopplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ferie da :-D Håper du får flott vær og mange gode ferieopplevelser.

Takk for det! :klemmer: Det blir nok heilt sikkert ein spennande og innholdsrik ferie, for eg og kjæresten min skal gifta oss i sommar! :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...