Gjest Duchess Skrevet 4. mai 2003 #1 Skrevet 4. mai 2003 Kontantkortet mitt har gått fryktelig fort tomt i det siste og en kompis av meg mener han leste et sted at telenor nå tar betalt pr. leveringsrapport. Noen som kan bekrefte eller avkrefte det og eventuelt hvor mye de tar pr leveringsrapport ?
Gjest Chica i.i Skrevet 4. mai 2003 #2 Skrevet 4. mai 2003 Telenor begynte å ta betalt for lev. rapporter 1. april. Tror det koster 1. kr. Men dette skal du ha fått beskjed om! Jeg fikk en sms i midten av mars tror jeg...
Ylvalin Skrevet 4. mai 2003 #3 Skrevet 4. mai 2003 De tar betalt fom 1. april. Jeg fikk en sms om det for en tid tilbake, så jeg har droppet den tjenesten. Husker ikke nøyaktig hva de tar seg betalt, dessverre.
Gjest Duchess Skrevet 4. mai 2003 #4 Skrevet 4. mai 2003 Jassåja! Det har ikke jeg fått beskjed om nei, flere som ikke har det. Hmmmm............. :evil: Takk for info, da skal nå den funksjonen skrus av umiddelbart.
Gjest Hilde K S Skrevet 4. mai 2003 #5 Skrevet 4. mai 2003 Telenor tar betalt for ALT ! Lurer av og til på om jeg skal sende en konsulenttjeneste- regning til dem for alt arbeidet jeg har med å betale regningene !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå