Gjest Gjest_Knøttet_* Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Litt usikker på om denne burde på "gravid" eller "forbruker og økonomi", men... Mamma snakket om at tannlege er gratis når man er gravid, noe jeg aldri har hørt om. Hun mente at det muligens var før i tiden, men nå begynner jeg jo å lure... Noen som vet noe om det? :klø: Uansett er det vel ikke så mye tannlegen kan gjøre nå som jeg er gravid...
Malama Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Vel, jeg betalte da jeg var der i alle fall.... mulig det er gratis dersom det er noe du er der for pga svangerskapet, slik det er hos legen (vel, jeg har ikke betalt noe for andre ting heller, jeg er gravid, da betaler jeg ikke sier han) men hva hos tannlegen er pga babyen tro? De gjør ikke så mye "skummelt" når du er gravid, men det er greit å ta en sjekk, sånn som man regelmessig gjør. Jeg var hos tannlegn pga en akutt betennelse rundt ei visdomstann da. Han ville ikke trekke den nå som jeg er gravid, men antkelig må den nok ut til høsten, for det kommer sikkert flere betennelser etterhvert ellers...
Bokormen Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Nei, tannbehandling er ikke gratis når man er gravid.
Gjest imli Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Ikke gratis nei... Men det var det tidligere, så vidt jeg vet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå