Ambriel Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #1681 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg gleder meg til tirsdag!! Det blir koselig! Så kan vi jo spise lunsj sammen der! Ååå, jeg gleder meg masse jeg også Jeg kommer til å skravle hull i hodet på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. desember 2008 #1682 Del Skrevet 9. desember 2008 Haha, jeg kommer sikkert til å prate like mye som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #1683 Del Skrevet 9. desember 2008 Haha, jeg kommer sikkert til å prate like mye som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #1684 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jepp, da er jeg nesten ferdig pakket og klar til å reise tilbake til oslo i morgen Skal bli godt å komme seg hjem litt nå, blir jo bare 1 uke før jeg reiser tilbake til kr.sand igjen da skal bli godt å ha en skikkelig venninne helg med L God helg alle som er innom boken min! Skal se om jeg kan få tatt en ordentlig dagbokrunde til uka Har dårlig samvittighet for at jeg ikke har fått vært innom bøkene til alle dere på så lenge fra Ambi-Bambi! Endret 12. desember 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 12. desember 2008 #1685 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg har ikke vært inne hos deg på evigheter, så ikke føl noe dårlig samvittighet for meg! Her er det eksamenstid for alle penga, og jeg surfer altfor mye på KG i forhold til lesemengden jeg har igjen. Håper du har hatt det bra i Kr.sand og at du får en finfin uke i Oslo før du vender nesen sørover igjen om en uke. Har ikke særlig mye nytt å meddele, så tenker du får en goood fredags i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. desember 2008 #1686 Del Skrevet 12. desember 2008 Nå har jeg lagt deg til deg på facebook Ambriel Det er en del som sliter med å finne meg på facebook, er så hemmelig av meg jeg vet du Kos deg i Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #1687 Del Skrevet 13. desember 2008 Nå har jeg lagt deg til deg på facebook Ambriel Det er en del som sliter med å finne meg på facebook, er så hemmelig av meg jeg vet du Kos deg i Oslo! Ååå, søte Friggen Kjempesøt var du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 13. desember 2008 #1688 Del Skrevet 13. desember 2008 Ååå, søte Friggen Kjempesøt var du! Takk, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. desember 2008 #1689 Del Skrevet 13. desember 2008 Hei! Jeg har oppdaget noe! De har ikke platekompaniet der vi skal på tirsdag! :dåne: Men de har en eller annen gamestop sak, så håper det gjør samme nytten for jeg har 2stk dvder som jeg må kjøpe! (Sitter her og skriver ned de tingene jeg må huske ) Glær mæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 16. desember 2008 #1690 Del Skrevet 16. desember 2008 Takk for i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #1691 Del Skrevet 18. desember 2008 Gud som tiden flyr, det er jo under 1 uke til julaften jo Her skjer det svært lite for tiden. Er så giddalaus at det ikke er morsomt engang.. Men det er vel slik det blir når man ikke har jobb Hadde besøk av min elskede L i helgen, og jeg er fremdeles stiv og støl i magemusklene etter å ha ledd hele helgen På lørdag shoppet vi, og spiste på Fridays på kvelden sammen med ei anna venninne som også var i Oslo i helgen, koselig da jeg ikke har sett henne på evigheter Søndag prøvde vi skøyter, og gjett hvem som falt rett før vi skulle gi oss? Joda, Ambi-Bambi På kvelden tok vi en tur ut til Stovner og shoppet litt mer. Mandag var det Ikea før hun skulle reise hjem Mandag ettermiddag traff jeg Reka mi () vi var på Storo en liten tur, og hun er jo bare så utrolig søt! Resten av uka har bare forsvunnet, forstår ikke hvor dagene blir av Jeg er fremdeles usikker på fra som skjer fremover, men slik det ser ut nå så ser det ut som om det blir Usa for en liten periode. Tror jeg vil ha godt av å komme meg bort litt for akkurat nå er alt bare kaos oppi hodet mitt Liten gladnyhet: Samboer fikk igår vite at han skal bli C-lista på P1 fra januar Låta er "Vil du vite", så hvis noen av dere hører på P1 så må dere høre etter denne sangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. desember 2008 #1692 Del Skrevet 18. desember 2008 Så gøy med C-liste-plasseringa!! Blir snart superstar nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 23. desember 2008 #1693 Del Skrevet 23. desember 2008 :snø: GOD JUL !!!!!!!! KLemmmm fra Lucy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 30. desember 2008 #1694 Del Skrevet 30. desember 2008 GODT NYTT ÅR! Vi snakkes i 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #1695 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg har startet ny dagbok! Det nye livet til Ambriel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå