Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så trist med din farmor,kondolerer :klem:

så rart at du tilfeldigvis spontant dro til kr.sand akkurat da,akkurat som det var meningen at du skulle være der...

huff,håper du får en bedre dag i dag vennen.....alt på en gang liksom....kan de virkelig ringe å si folk opp????

føler med deg,og håper ting ordner seg for deg,det fortjener du :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist med din farmor,kondolerer :klem:

så rart at du tilfeldigvis spontant dro til kr.sand akkurat da,akkurat som det var meningen at du skulle være der...

huff,håper du får en bedre dag i dag vennen.....alt på en gang liksom....kan de virkelig ringe å si folk opp????

føler med deg,og håper ting ordner seg for deg,det fortjener du :hjerte:

Ja, det er veldig trist :( Merka angsten begynte å komme krypende igjen igår kveld, så jeg tok en beroligende tablett som jeg faktisk sov litt på inatt. var så sliten itillegg så jeg har sovet godt..

Det var merkelig at jeg dro til kr.sand, nettopp som om det var meningen. Sprøtt, det er en grunn til at alt skjer.

Hun ringte og gav meg varsel, så skulle jeg få det skriftlig i posten også.. Synes bare det er så dumt, når hun ringte og spurte hvordan det gikk fortalte jeg jo hva som var skjedd, likevel så forteller hun meg det at jeg har blitt sagt opp. Kunne jo heller ha sagt at hun kunne ringe meg opp senere, eller idag eller noe :sur:

Samtidig så tenkte jeg for et par dager siden om jeg skulle levere oppsigelsen min før 1. desember, fordi pappa har tilbudt meg å komme til Usa og bo der noen mnd. Er veldig itvil på akkurat det, derfor tenkte jeg å tenke på det ut desember, og heller levere oppsigelsen før 1. januar.. men nå skjer ting litt uten at jeg er klar over det, og da begynner jeg å tenke på om det faktisk er en mening med det :klø:

Takk vennen, for gode ord :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger bare igjen en klem jeg, føler jeg har sagt det meste på sms.

Jeg tenker på deg :hjerte:

Takk vennen :hjerte: Du er så ufattelig søt, og nydelig :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Hei Ambriel.

Innom med en lørdagsklem, det var fryktelig trist med farmoren din, håper det går bra med deg og familien din.

Veldig dumt med jobben din, håper det ordner seg. Husk at oppsigelsen må være skriftlig, og hvis du er i fast stilling gjelder den fra siste dag i måneden du fikk brevet i, og de antall måneder som står i kontrakten din. Får håpe det er 3 :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ambriel.

Innom med en lørdagsklem, det var fryktelig trist med farmoren din, håper det går bra med deg og familien din.

Veldig dumt med jobben din, håper det ordner seg. Husk at oppsigelsen må være skriftlig, og hvis du er i fast stilling gjelder den fra siste dag i måneden du fikk brevet i, og de antall måneder som står i kontrakten din. Får håpe det er 3 :)

Takk for :klemmer: Sender mange tilbake :)

Går bra med meg, er bare veldig sliten :sukk:

Så hvis jeg ikke får brevet før mandag, så er ikke oppsigelsestiden før januar da? Har 1 mnds opppsigelse vet jeg... Men hvordan blir det med jobbing i oppsigelsesmnd, når man ikke har sagt opp frivillig? For hun sjefen min nevnte ingenting om når jeg skulle komme tilbake på jobb osv... Hadde tenkt å ringe henne idag, men orker ikke. Prøver å få tak i legen så jeg kan få sykemelding, men hun tar jo ikke telefonkonsultasjoner, og jeg vil forklare henne situasjonen så ikke hun bare tror jeg er ute etter ny sykemelding fordi jeg ikke gidder å søke jobb.. Så jeg har sendt henne et brev som hun forhåpentligvis får på mandag hvor jeg har forklart alt...

:sukk:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bambi er natterangel :natti:

Dro til bestis L i ettermiddag, så fløy tiden og plutselig var klokken 23, så da bestemte jeg meg litt spontant for å overnatte her. Og vi er ikke trøtte i det hele tatt, så spørs når vi får sove :lol: Og jeg skal skal til frisøren i morgen ettermiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei Ambriel!

Fikk så vondt da jeg leste om farmoren din. Jeg vet akkurat hvordan du har det nå. Husker veldig godt da jeg mistet både min farfar og farmor. Det er noe av det vondeste jeg har vært borti. Håper ting begynner å bli bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Den siste uken har gått med til å summe seg litt. Har tilbringt store deler av uken med bestis L. Mandag var pappa og meg hos presten og skrev minnetalen osv... tirsdag ettermiddag skulle jeg til L, hun var alene hjemme så vi skulle lage oss noe god mat, spille Guitar Hero og skravle litt, tiden gikk fort, og plutselig var kl 23, og jeg orka ikke stresse med bussen så jeg overnattet... eller dvs vi sovna aldri :fnise: Og da vi vurderte å legge oss var det så tidlig at jeg tok første bussen hjem istedet siden jeg skulle til frisøren senere på dagen. Hos frisøren fikk jeg stripa håret, og denne gangen tok hun inn noen mørke striper også så det ikke skulle bli så lyst som sist, og klippet det litt kortere. Jeg er kjempefornøyd :biggrin:

Torsdag var dagen jeg hadde gruet meg til hele uken, farmors begravelse :( Det gikk greit, merket nesten ingenting til angsten heller. Fikk være med å bære kista også, det var på en måte jeg ikke kan beskrive veldig fint. På fredag var jeg hos L igjen, vi dro på senteret, shoppet litt og koset oss... Lørdag kom samboer ned, og vi shoppet litt julegaver, plutselig kom bare alle gavene på rekke og rad, så jeg var fornøyd. Vi var også oppe på grava og la på roser fra oss :) Igår, søndag var slappe-av-dag med samboer, kina mat og film :) Idag dro samboer hjem med 9-toget, så nå sitter jeg her :) Skal ned til byen litt senere og møte L, tror jeg skal kjøpe meg skøyter idag :) Har hatt lyst på det i mange år, og jeg har et gavekort på g-sport liggende, så lurte på om jeg skulle bruke det :)

Jeg er så ufattelig glad for at jeg har L i livet mitt igjen! Vi var bestiser fra 5te klasse og ut ungdomsskolen, men da vi begynte på VGS var vi vokst litt fra hverandre. Nå har vi funnet kontakten igjen, og vi er så klin like at det nesten er skummelt noen ganger :fnise: På fredag reiser jeg tilbake til oslo igjen, og da har jeg L med meg, hun skal være i Oslo fra fredag til mandag. Så lørdag blir det shopping, søndag blir det skøyter og bowling og mandag litt mer shopping, jeg gleder meg så innmari! :)

Og uken etterpå skal jeg møte mymlesøta :hjerte: og shoppe julegaver :kyss2: og samboer snakket noe om å gå på skøyter, så det blir gøy. Fredagen drar vi til Sverige for å handle inn julematen, og lørdag drar jeg til Kr.sand for å feire jul :hjerte: Så det er fullt program her hos meg de neste ukene :) Godt å ha noe å være opptatt med egentlig, da slipper jeg å tenke så mye :sukk:

Frigg: :klemmer::kyss2: Det går litt bedre for hver dag. Jeg vet hun har det bedre der hun er nå, og dessuten har jeg henne med meg i hjertet mitt hver eneste dag. Merkelig, helt siden hun sovnet inn har jeg kjent en trygghetsfølelse. Så jeg tror hun passer på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...