Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Smaken er som baken, og den er delt :lol:

Kan jo være dere liker det jeg ikke liker da ;)Her kan du finne noe av pynten :)

Fant noen fine ting da, bl.a noen sølvhjerter og blå juletrekuler :) skal ærlig innrømme at jeg ikke liker fargen orange, og sammen med sort blir det altfor Halloween aktig, blir liksom bare feil :sjenert: hehe, men det var mye finere ting i varehuset enn i den lille katalogen vi fikk i posten, så du finner nok helt sikkert noe fint Karense :biggrin:

Jeg har såååå lyst til å starte med å bake pepperkaker, kakemenn osv..., men jeg er jo også imot jul før 1.desember (venter med å spise kakemenn og drikke julebrus til 1. desember) :sukk: Samtidig så synes jeg det er greit at julepynten begynner å komme i butikkene nå, og at ting selges... Årh :sjenert:

Har nå søkt på to jobber, blir spennende å se om jeg blir tatt inn på intervju da, kryss fingre og alt dere har for meg, I need it ;)

Og forresten, så ønsker jeg meg denne :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, da var det snart helg igjen... Går helt i surr i alle dagene jeg :sukk:

Samboer var ikke hjemme før midnatt igår, så tilbringte hele dagen i mitt eget selskap :sukk: Laget boller for jeg tenkte jeg skulle overraske samboer med boller og kakao da han kom hjem, men hadde jo ikke helt forventa at han skulle komme hjem så sent da...

Idag blir jeg alene igjen.. Før-releasekonserten er jo ikveld og jeg har bestemt meg for å ikke være med. Vil la samboer holde på som han vil, uten at han må tenke på og bekymre seg for meg der...

Men i morgen blir det tur til Sverige, og da er det KUN jeg som skal ha oppmerksomhet (han kan prøve seg på noe annet :slår: )

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kunne invitert meg på boller og kakao! Jeg har ikke drømt om annet siden det snødde for noen uker siden! :ler:

:kose: Sverige tur blir bra! Hurra! :bolledeig:

:ler:

Du får komme bort en tur ikveld da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kan jo ikke :sukk:

Men nå som det er vinter.. :plystre: Så må vel sikkert Ambriel bake boller og kakao mange ganger.. :lur::fnise:

Da må Ambriel bake masse boller :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var helgen over, og her sitter jeg :lol:

Var i Sverige på lørdag, handlet inn masse mat, så nå er frysa full :) Vi hørte på P4 hele veien og da hørte jeg "You give love a bad name" av Bon Jovi, og har fått helt dilla på den siden :sjenert:

Planene for resten av uka er ikke store, skulle egentlig vært i Kr.sand, for min beste venninne fyller 20 til torsdag, men jeg får ikke det til siden jeg skal på alternativmessa i helgen :sukk: Og den har jeg gleda meg til siden ifjor, da jeg ikke fikk gått på den siden jeg jobba :( Og jeg tror at den vil hjelpe meg litt iforhold til dødsangsten min, jeg trenger å vite og "se" om det finnes noe mer der ute, så derfor prioriterer jeg den istedetfor venninna mi akkurat denne helgen, uff føler meg råtten :sukk:

Ellers er småplanene å begynne å planlegge til jul. Begynt å skrive liste over julegavene, problemet er bare at jeg får ikke kjøpt så mye enda siden jeg enda ikke har mottatt sykepenger fra NAV (og jeg har vært sykemeldt siden slutten av August), så venter på endel penger derfra, og før jeg får dem får jeg ikke gjort stort :sukk: Purret på dem igjen idag, og det viser seg at det hang igjen noe fra da jeg jobba på Ultra, så det så ut som om jeg hadde to jobber, så da venta de på papirene derfra (som selvfølgelig aldri hadde kommet uansett), godt jeg ringte idag og fant ut av det da :) Nå mangler det bare to sykemeldinger fra jobben, så er det i boks. Håper de får fart i sakene da, for jeg trenger virkelig penger nå! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebaksten i år blir:

Pepperkaker

Kakemenn (og damer :fnise:)

Peppernøtter

Julekake

Krydderkake

Kokosmakroner

Rispuffer

Også vil jeg prøve meg på

Marsipan

Drops

og Issjokolade med mintsmak

Så dette kan jo bli spennende :jepp:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi,så flink du er! :sjokk: sjokkert over alle flinke "husmødre" her inne jeg!!

jeg hater å lage mat,synes det er dritkjedelig,og gidder aldri å prøve noe nytt som tar lang tid eller er vanskelig å lage,og baker ALDRI :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink og flink, har jo ikke bakt noe enda da, så vi får se hvor flink jeg kommer til å bli :lol:

Dessuten er alle andre så heldige at de har en jobb, så jeg må gjøre et eller annet for å få tiden til å gå, holder på å gå på veggen her hjemme slik som ting er nå :murvegg:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det skjønner jeg! det er trått og gå hjemme! men du er flink og ikke bare ligge rpå sofaen da! det er jo lett å gjøre når man er hjemme....'

ellers da,bra med deg og sambo og sånn? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det skjønner jeg! det er trått og gå hjemme! men du er flink og ikke bare ligge rpå sofaen da! det er jo lett å gjøre når man er hjemme....'

ellers da,bra med deg og sambo og sånn? :hjerte:

Sendt deg pm :)

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...