Gjest mymlen Skrevet 28. oktober 2008 #1561 Del Skrevet 28. oktober 2008 Håper du koser deg hos mammaen din Ambriel Send meg tattoverings melding da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 28. oktober 2008 #1562 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Mamma-mat for deg og mamma-mat for meg har to forskjellige assosiasjoner. For meg er et mer sånn Mamma kan nemlig ikke lage mat. Endret 28. oktober 2008 av Alice Ayres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 28. oktober 2008 #1563 Del Skrevet 28. oktober 2008 Mamma-mat er for meg: Å amme! Jeg tror ikke det var sånn mamma mat Ambriel mente da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #1564 Del Skrevet 28. oktober 2008 Håper du koser deg hos mammaen din Ambriel Send meg tattoverings melding da!! Sender deg melding nå straks Mamma-mat for deg og mamma-mat for meg har to forskjellige assosiasjoner. For meg er et mer sånn Mamma kan nemlig ikke lage mat. Mammaen min er flink til å lage mat! Mamma-mat er for meg: Å amme! Jeg tror ikke det var sånn mamma mat Ambriel mente da! Fikk stygge bilder i hodet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 28. oktober 2008 #1565 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #1566 Del Skrevet 29. oktober 2008 Idag våknet jeg opp til snø Selv om det samtidig er litt fordi jeg har ikke pakket ned noen vintersko! Har med meg et par støvletter som skal til skomaker, men det er mulig at de ikke kan fikse dem, så da har jeg bare joggesko! Tenkte på mandag da jeg pakket: Jeg får sikkert ikke bruk for noe annet enn joggesko, vi får jo ikke snø før uti desember/januar uansett. Yeah right! Anyway, jeg fikk nettet opp å gå i dag morges, så nå er jeg fornøyd! Skal snart stelle meg og ned til mammaen min som jobber i skobutikk, så håper jeg finner støvletter til fotballleggene mine! Så slutter mamsen tidlig og da skal vi kanskje ut å shoppe litt Bambi vil ha lue, har egentlig aldri vært noe glad i å gå med lue, men så har jeg vel vokst til nå, så nå tenker jeg at det er bedre å holde seg varm Dessuten finnes det mange fine luer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #1567 Del Skrevet 29. oktober 2008 Utsikten fra mitt soverom idag Også slenger jeg inn et bilde av dyret i samme slengen (som forøvrig ikke er så veldig glad for at det er snø ute ) Oops, bildet var litt mørkt, pytt pytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 29. oktober 2008 #1568 Del Skrevet 29. oktober 2008 Søte dyret! Det er snø her også! Så jeg har satt på the holiday og koser meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 29. oktober 2008 #1569 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg savner snø. Satt og så på sånne stemningsbilder fra Norge og ble helt gråteferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 29. oktober 2008 #1570 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kan godt sende deg litt snø i posten om du vil alice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #1571 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg savner snø. Satt og så på sånne stemningsbilder fra Norge og ble helt gråteferdig. KOM HJEM DA! Kan godt sende deg litt snø i posten om du vil alice Bare hvis Alice sender sånn god amerikansk Cookies 'n cream is til Norge, eller oh! den med cookie dough Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 29. oktober 2008 #1572 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg vil ha nybakte boller og kakao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #1573 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kom da mymlis så skal jeg lage til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 29. oktober 2008 #1574 Del Skrevet 29. oktober 2008 Okei! Kommer nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #1575 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hmmm, var ikke heldig med støvlett jakten igår De jeg passet likte jeg ikke, og de jeg likte passet ikke Fikk shoppet to gensere da, en grå strikkejakke og en tynn sort enkel genser Spiste kinesisk med mamma igår etter jobb, på verdens beste kinarestaurant Og på kvelden satt jeg bare på msn og skravlet Idag skal jeg til farmor en tur, altfor lenge siden jeg har besøkt henne nå Ellers er ikke planene store.. Litt deilig det også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 30. oktober 2008 #1576 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det er gjerne sånn med støvletter.. Kose deg hos farmor da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #1577 Del Skrevet 30. oktober 2008 Var hos farmor idag, det var ikke noe morsomt for å si det rett ut For det første kjente hun meg ikke igjen, trodde jeg var en av de som jobber der, men mente jeg lignet på datteren til ei av søstrene hennes.. Og da jeg forklarte hvem jeg var tok hun på magen min og lurte på om jeg var gravid Er veldig oppblåst fordi jeg får mensen nå en av dagene, men jeg ser da ikke gravid ut Itillegg så er hun jo bare skinn og bein, får så vondt av å se på henne, så satt med gråten i halsen halve besøket Hun er jo 87 år gammel, men likevel, hun har gitt opp hele livet Spurte meg flere ganger mens jeg satt der om jeg var gravid, og om navnet mitt var ......... Skal tilbake igjen i morgen da, så håper hun er klarere da, for dette var ikke morsomt En god ting som skjedde idag var at jeg fant støvletter Endelig! Også fant jeg enda en genser som jeg er helt forelsket i Hang den av til i morgen, men ender vel opp med å kjøpe den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 30. oktober 2008 #1578 Del Skrevet 30. oktober 2008 Lille venn Sånt er ikke noe hyggelig Morfar var litt surrete han og, lurte på om jeg var både mamma, tanten min og kusinen min. Det er så trist, samtidig som man ikke kan gjøre mye med det. Vanskelig Men bra du fant støvletter da Og genser! mymlen ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #1579 Del Skrevet 30. oktober 2008 Takk for gode ord mymlen Vet det ikke er så mye man kan gjøre med det, føler meg bare så hjelpesløs Hun har alltid surra litt, og kalt meg for min stemors navn istedet for mitt f,eks men hun har aldri glemt meg helt som idag. Hun husket ikke engang hvordan familien vår var Krysser fingrene for at hun er bedre i morgen da.. Ambriel Mymlen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 30. oktober 2008 #1580 Del Skrevet 30. oktober 2008 Med min morfar var det hverfall sånn at noen dager var verre enn andre, han hadde gode dager også Håper hun er bedre i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå