Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan du slenge over kake, gele eller noe annet godt? Jeg er så godtesyk! :sikle:

Dessuten vil jeg ha hunden din! Eller så må hunden din få valper som jeg kan få! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nei jeg er ikke godtesyk, jeg er kvalm og har vondt i hodet :sukk: Våknet i natt og da jeg snudde meg snurret hele rommet rundt i et par minutter, sånn føler jeg det nå også... Lurer på om styrken på linsene mine er gal, merker jeg begynner å se litt dårlig på avstand, har bestillt time hos brilleland, men det er såååå lenge til :sukk:

Jaa, nuppien min er så søt! :hjerte: Mammas lille gullunge som har så fin genser :fnise: Må kle på henne litt nå som det begynner å bli så kaldt om kveldene :fnise: Men det blir kanskje valper på henne :Nikke: Håper det hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn her du mener mio? ;)

--------------------------------------------

Dagen min startet dårlig, litt skutt etter igår kveld. Nå har jeg handlet og venter på Home and Away.. Så skal jeg lage middag og deretter pakke siden jeg reiser til Kr.sand i morgen :biggrin: Har snakket med L og hun skal være med meg ned til det tatoverings studioet, skal snakke med dem ang tatoveringen jeg har lyst på! Har bestemt meg for stjernetegnet mitt i nakken :biggrin:

Samboer kommer ikke hjem før 19 tiden ikveld, skulle spille fotballkamp etter jobb, så da spiser jeg middag alene, fint egentlig for jeg hadde så innmari lyst på wok (og det har samboer blitt litt lei av :lol:) Mmm, gleder meg, er skikkelig sulten :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir sikkert godt med en sørlandstur! Håper du får det riktig fint. Og lykke til med tatoveringen! Kose deg med wok i dag, vi har nettopp spist spaghetti med krydret tomatsaus med løk og bønner. Nam.

Ha en fin mandagskveld, Bambi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ambriel,

Jeg er glad for at jeg nettopp har spist, for alt snakket om mat kunne ha gjort fæle greier med meg. Skal du lage egne julekort i år?

:kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert godt med en sørlandstur! Håper du får det riktig fint. Og lykke til med tatoveringen! Kose deg med wok i dag, vi har nettopp spist spaghetti med krydret tomatsaus med løk og bønner. Nam.

Ha en fin mandagskveld, Bambi!

Bønner og magen min går ikke bra sammen har jeg funnet ut :fnise:

Jaaa, gleder meg masse til å komme hjem, og bli vartet opp av mamma :biggrin:

Ang tatoveringen så er jeg tøff i trynet nå, men får se nå det kommer til stykket :fnise:

:klemmer:

Hei Ambriel,

Jeg er glad for at jeg nettopp har spist, for alt snakket om mat kunne ha gjort fæle greier med meg. Skal du lage egne julekort i år?

:kline:

Hei Alice! :klemmer:

Ble litt mye matsnakk, for ikke å snakke om kaker og gele og div som mymlen nevnte :lol:

Ja, tenkte å lage mine egne kort! Vil du ha et kanskje? Sender gjerne over et til junaiten jeg :Nikke:

:kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne imot et kort. :) Jeg har også store og mange planer for egenproduksjon av både det ene og det andre, men som oftest ender det med å bli ferdigkjøpt. I fjor imponerte jeg meg selv og lagde egne kort og i tillegg skrev jeg julebrev! :dåne: I år blir det Bartell som hjelper meg med julekort. Må bare få tatt et bra bilde av barna, og så er det rett til Bartell å bruke et av malene deres.

Akkurat nå kjenner jeg meg litt giddalaus, men det blir vel 7 sorter i år også: Peppernøtter, ingefærnøtter, sirupssnipper, berlinerkranser, brune pinner, pepperkaker og en sort til. Noen idéer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne siden hadde jo noen forslag da :Nikke:

Vil du seriøst ha kort må du sende meg adressen din på pm, hvis du tør da :lur::fnise:

Ifjor laget jeg egne kort og sendte til en haug av folk, fikk ikke så mange tilbake da men :sukk: itillegg laget jeg egne gaveposer til de nærmeste som fikk gave av meg :Nikke: Liker å dille med sånne ting jeg, også synes jeg det er så gøy å gi! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg sender adresse må jeg desverre "vette" deg. Her er noen spørsmål som du må svare så nøye og oppriktig som du kan på:

Eier du motorsag?

Eier du ikke-motorisert sag?

Kjenner du noen som eier motorsag?

Eier du finnlandshette?

I såfall - hvorfor?

Er du i besittelse av øks?

Eier du flere enn to ruller med maskeringsteip?

Hvor fort løper du 60 meter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg sender adresse må jeg desverre "vette" deg. Her er noen spørsmål som du må svare så nøye og oppriktig som du kan på:

Eier du motorsag?

Eier du ikke-motorisert sag?

Kjenner du noen som eier motorsag?

Eier du finnlandshette?

I såfall - hvorfor?

Er du i besittelse av øks?

Eier du flere enn to ruller med maskeringsteip?

Hvor fort løper du 60 meter?

:hoho:

Eier du motorsag? Teller hekk(e)saks? For det har venninna til mamma :klø:

Eier du ikke-motorisert sag? Hmmm, tror det ligger en nedi kjelleren, men den bruker vi bare rundt Halloween for å skremme bort ungene :lur: Oh, which reminds me, det er jo halloween snart :lur:

Kjenner du noen som eier motorsag? Tror ikke det, utenom ovenfornevnte hekk(e)saks :klø:

Eier du finnlandshette? JA :biggrin:

I såfall - hvorfor? Brukte den til å ta en russeknute da jeg var russ i 2007. Dro ned i Kr.sands største bank og ropte: "Dette er tran" og holdt stolt opp ei tranflaske.. Ikke forstår jeg hvorfor folk ble så redde, jeg mener tran smaker riktignok grusomt, men så redselsfullt er det da ikke :sprettoy: Dessuten piffer den opp sexlivet :ler:

Er du i besittelse av øks? Kjøpte nettopp ei, husker du ikke at jeg skulle flytte til deg og milla-mor på landet og bli traktor-lesbe? Da er vi selvforsynte og trenger og hugge ved selv, og jeg vet ikke om du har prøvd å hogge ved med en kokkekniv, men det er ikke særlig effektivt med mindre man har en sylskarp øks :lur:

Eier du flere enn to ruller med maskeringsteip? Jepp, men de er begge tomme. (vi malte kjøkkenet og stua for ikke så lenge siden) :Nikke:

Hvor fort løper du 60 meter? Ærlig talt, nå synes jeg du blir litt vel personlig her, hva har dette med saken å gjøre da?

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eier du motorsag? Teller hekk(e)saks? For det har venninna til mamma :klø:

Hekkesaks. Jeg må tenke litt på denne og komme tilbake til deg.

Hvor lang er den hekkesaksen? Er den skarp eller sløv?

Eier du ikke-motorisert sag? Hmmm, tror det ligger en nedi kjelleren, men den bruker vi bare rundt Halloween for å skremme bort ungene :lur: Oh, which reminds me, det er jo halloween snart :lur:

Kan du fremdeles sage en firetommers planke i to på under halvtimen med den?

Kjenner du noen som eier motorsag? Tror ikke det, utenom ovenfornevnte hekk(e)saks :klø:

Hvor lang tid tar det deg å hente denne hekkesaksen?

Eier du finnlandshette? JA :biggrin:

I såfall - hvorfor? Brukte den til å ta en russeknute da jeg var russ i 2007. Dro ned i Kr.sands største bank og ropte: "Dette er tran" og holdt stolt opp ei tranflaske.. Ikke forstår jeg hvorfor folk ble så redde, jeg mener tran smaker riktignok grusomt, men så redselsfullt er det da ikke :sprettoy: Dessuten piffer den opp sexlivet :ler:

Hmmm... vet ikke helt om fantasien din er et pluss eller et minus. Hvordan piffer tran opp sexlivet?

Er du i besittelse av øks? Kjøpte nettopp ei, husker du ikke at jeg skulle flytte til deg og milla-mor på landet og bli traktor-lesbe? Da er vi selvforsynte og trenger og hugge ved selv, og jeg vet ikke om du har prøvd å hogge ved med en kokkekniv, men det er ikke særlig effektivt med mindre man har en sylskarp øks :lur:

Er du trent med øksebruk? Hvor langt og nøyaktig kan du kaste denne øksen?

Eier du flere enn to ruller med maskeringsteip? Jepp, men de er begge tomme. (vi malte kjøkkenet og stua for ikke så lenge siden) :Nikke:

Har du fremdeles de tomme rullene? Hvorfor?

Hvor fort løper du 60 meter? Ærlig talt, nå synes jeg du blir litt vel personlig her, hva har dette med saken å gjøre da?

Synes du dette er personlig? Then you have seen nothing yet. Bare vent til det lesbiske kollektivet mottar statsstøtten og er oppe og går for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang er den hekkesaksen? Er den skarp eller sløv? Mellom en halv og 1 meter tror jeg, hmmm :klø: Har hørt mamma klage flere ganger over at hun kunne ridd til blokksberg på den, skjønt hekkesakser kan jo ikke fly da, tror mamma bare hadde en dårlig dag :klø:

Kan du fremdeles sage en firetommers planke i to på under halvtimen med den? Jeg bruker nøyaktig 31 min og 8 sek :biggrin:

Hvor lang tid tar det deg å hente denne hekkesaksen? Siden den er i Kr.sand og jeg er i Oslo så tar det.. hmmm *tenke* Ca en halvtime fra oss og ned til togstasjonen (1 time hvis jeg skal pakke i tillegg), ca 4 timer og 30 min med tog, så buss fra byen og opp til mamma som selvfølgelig alltid går idet jeg kommer ut av toget, så jeg må stå 20 min og vente på neste, for så at det tar 15 min fra byen og hjem, så opp til venninna hennes og det tar ca 5 min til. Så rundt regnet ca 6 timer.

Hmmm... vet ikke helt om fantasien din er et pluss eller et minus. Hvordan piffer tran opp sexlivet? Ikke tran da Alice, finlandshetta :fnise: Men kanskje jeg skal prøve tran neste gang :lur: Kanskje det fungerer som glidemiddel :hoho:

Er du trent med øksebruk? Hvor langt og nøyaktig kan du kaste denne øksen? Har ikke fått brukt den enda, men med litt flaks kan jeg treffe en bil (på størrelse med en Hummer) i mørket på ca 3 meters avstand :biggrin:

Har du fremdeles de tomme rullene? Hvorfor? Som du spør og graver i sexlivet mitt da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går juryen ut for å ta en bestemmelse. Du skal ikke se bort fra at det dukker opp tilleggsspørsmål underveis.

Ps! Jeg vil ikke anbefale tran til glidemiddel. Ettersom jeg har forstått skal det ikke lukte fisk der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ps! Jeg vil ikke anbefale tran til glidemiddel. Ettersom jeg har forstått skal det ikke lukte fisk der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover du aldri, Ambriel?

Takk for meget festlig underholdning til frokosten i dag, jeg sitter her og ler for meg selv. De gale har det godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover du aldri, Ambriel?

Takk for meget festlig underholdning til frokosten i dag, jeg sitter her og ler for meg selv. De gale har det godt!

At jeg aldri sover? hva får det til å tro det? At jeg skriver innlegg på KG kl 5 om morgenen? :fnise:

Tok 7 toget til Kr.sand idag, derfor var jeg oppe tidlig :lol: Og tro meg, jeg sover mye, men siden jeg ikke har så mye å gjøre for tiden så sover jeg litt på ettermiddagen :sjenert:

------------------------------------------------

Da var jeg i Kr.sand.. Krangler litt med internettet, mamma har bytta leverandør og det er ikke bare bare å koble seg opp, er ikke så lett som Get skal ha det til :sur: Men etter mye om og men er jeg hvertfall på nett, riktignok sitter jeg nedi en mørk krok i stua siden internettledningen ikke er lengre enn noen få meter, og den trådløse routeren ikke virker som den skal, men skal gi den en liten omgang etterpå og da fungerer den nok som ei kule! :lol:

Nå er det snart middag, skal bli deilig å få servert "mamma-mat" :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...