Frigg Skrevet 7. september 2008 #1341 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg sendte samboer på fredag ned på Panduro hobby butikken i byen for å kjøpe: "Skalpell med roterende blad", han hadde spurt en hyggelig dame i butikken om hjelp, og hun har da gitt han noe som ser veldig ut som en pizzakniv. What? Ganske stor forskjell, og det burde jo hun vite Ba han også kjøpe "Sett med palett, stoplesvamp og skumpensel" og hun gav han en tre pk med skumpensler Hadde hun nevnt at de ikke hadde de andre tingene og dette var det som tilsvarte så hadde det vært annerledes. men ikke et ord om det! Årh, nå må jeg jo ned til byen å bytte jo Luksusproblem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. september 2008 Forfatter #1342 Del Skrevet 8. september 2008 Puh, nå er jeg god og sliten Var hos legen idag, og fikk konstatert senebetennelse i nedre delen av halebeinet også (som om ikke det var nok å ha det i hælene). Hælene er på bedringens vei (heldigvis) men halebeinet har egentlig bare blitt verre den siste uka så jeg er sykemeldt 100% i 2 uker til Og siden sambo skal være opptatt nesten hele denne uka så drar jeg til Kr.sand i morgen, hjem for å bli pleiet av mamma Har fått beskjed av legen om å bevege meg litt mer (så langt jeg klarer uten å få smerter) og jeg har litt flere turmuligheter i Kr.sand (som jeg ikke må ta buss, bil eller t-bane til).. Så da skal venninna mi og meg (hun har også en Chihuahua) gå litt turer sammen, så det gleder jeg meg til Etter legen var det innom jobb for å levere sykemeldinga, og jeg merker at sjefen min ble litt småsur når jeg dro frem sykemeldingen.. Eller ikke direkte sur, men hun smilte og var blid når hun så meg, og med en gang jeg tok sykemeldingen ut av lveska så snudde smilet :klø: Men men, ikke min skyld, jeg må sette helsa mi først Så var det på posten for å hente pakke, så ned til byen for å kjøpe togbillett, møte samboer og ta en kebab til middag (enkelt og greit) så hjem for å pakke og litt Den sexlysta jeg mista når jeg satt inn p-staven har virkelig satt inn for fullt :humpe: :humpe: (Søndagen kort oppsummert for å si det sånn ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. september 2008 Forfatter #1343 Del Skrevet 8. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 8. september 2008 #1344 Del Skrevet 8. september 2008 Puh, nå er jeg god og sliten Var hos legen idag, og fikk konstatert senebetennelse i nedre delen av halebeinet også (som om ikke det var nok å ha det i hælene). Så var det på posten for å hente pakke, så ned til byen for å kjøpe togbillett, møte samboer og ta en kebab til middag (enkelt og greit) så hjem for å pakke og litt Den sexlysta jeg mista når jeg satt inn p-staven har virkelig satt inn for fullt :humpe: :humpe: (Søndagen kort oppsummert for å si det sånn ) Så dermed lurer jeg... er det en direkte sammenheng mellom senebetennelsen i nedre del av halebeinet og ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 9. september 2008 Forfatter #1345 Del Skrevet 9. september 2008 Så dermed lurer jeg... er det en direkte sammenheng mellom senebetennelsen i nedre del av halebeinet og ? Det kan jeg ikke tenke meg da jeg fikk det før ble gjort såpass mye som nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 9. september 2008 #1346 Del Skrevet 9. september 2008 Så dermed lurer jeg... er det en direkte sammenheng mellom senebetennelsen i nedre del av halebeinet og ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. september 2008 #1347 Del Skrevet 9. september 2008 :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 10. september 2008 #1348 Del Skrevet 10. september 2008 Innom og litt på deg. Hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 11. september 2008 #1349 Del Skrevet 11. september 2008 Hun er i kr. sand (Hva jeg vet.. Telepatiske evner, er noe alle skulle hatt! Too bad at det bare er reka som har det!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 11. september 2008 #1350 Del Skrevet 11. september 2008 Håper du koser deg i Kristiansand,og at hælene er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 11. september 2008 Forfatter #1351 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) På tide med en liten oppdatering ser jeg Som Reka sa, jeg er i Kr.sand! Reka mi med telepatiske evner Kom på tirsdag, og siden jeg for tiden har litt problemer med å sitte på rumpa mi så ble det en ganske lang og ubehagelig togtur, og da jeg endelig var fremme var det rett til sengs for å sove i ca 4 timer Resten av dagen gikk med til tv og sofasløving Igår daffet jeg bare hjemme, ikke stort mer som skjedde igrunn. Og idag har jeg vært en liten tur nedi byen, måtte nedom dyrebutikken og kjøpe godis til udyret Kommer tilbake til Oslo på torsdag (så da blir byen utrygg igjen ), da kommer han som skal skru opp kjøkkenbenken vår, det gleder jeg meg til Da får vi også opp litt ting på veggene (dumme murvegger ) Alice: masse på deg også (det er jo snart helg) Reka: og * 100 (ikke plass til så mange smileyer i innlegget ) Schnuppa: Hælene er greie, nå sitter det i halevbeinet, ser ut som ei gammel kjerring når jeg skal bøye og reise meg litt på deg også Endret 11. september 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 11. september 2008 #1352 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Reka løvs her ambriel! :kyss1: Endret 12. september 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 11. september 2008 Forfatter #1353 Del Skrevet 11. september 2008 Pssst: Nå er du ikke avslørt lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. september 2008 #1354 Del Skrevet 12. september 2008 Kos deg masse i Kr.sand! Håper du får en fin helg hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. september 2008 #1355 Del Skrevet 12. september 2008 Pssst: Nå er du ikke avslørt lengre yes ass! Psst! Jeg ser deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 12. september 2008 Forfatter #1356 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) De siste mnd føler jeg at jeg har blitt mer "jentete", ikke det at jeg har vært "guttete" men stilen min har liksom forandret seg.. Plutselig elsker jeg store øredobber (før ville jeg ha små og minst mulig synlige), jeg legger til flere tilbehør (store belter, smykker osv) til antrekkene mine og jeg synes det er gøyere å shoppe litt andre type klær enn de mer basic plaggene jeg har kjøpt tidligere! Det er kjempegøy! Så da har jeg tatt en liten runde på HM - Søt grå strikkevest Likte så godt antrekket på det bildet her - Hvit basic topp. Egentlig ville jeg ha pologenser, men vil ikke ha den i viskose - Sort strikkekjole. Ser for meg denne med den hvite toppen under (derfor jeg egentlig ville ha polo), sorte strømpebukser og støvletter - Gratis sett med lue og skjerf - Sort genser til min kjære også holder jeg på å overtale han til å kjøpe denne jakka (Det gråe skjerfet har jeg også bestillt) Endret 12. september 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 12. september 2008 Forfatter #1357 Del Skrevet 12. september 2008 Kos deg masse i Kr.sand! Håper du får en fin helg hjemme God helg til deg også, søte Friggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. september 2008 #1358 Del Skrevet 12. september 2008 Ambriel I miss you Ambriel I do When youre in Kr.sand my heart beats for you Vakkert hva? Sov godt snuppis! I morgen blir det sms, for da skal jeg jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 12. september 2008 Forfatter #1359 Del Skrevet 12. september 2008 Ambriel I miss you Ambriel I do When youre in Kr.sand my heart beats for you Vakkert hva? Sov godt snuppis! I morgen blir det sms, for da skal jeg jobbe Åååå så vakkert Sov godt du også søta mi Gleder meg til reke-sms Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 12. september 2008 Forfatter #1360 Del Skrevet 12. september 2008 Leste nettopp en nettreklame feil, og stussa lenge på den før jeg forstod hva som egentlig stod der. Ambriel leser: rosakanin.com - homsepartyspesialisten med leken nettbutikk Stod jo da altså Homepartyspesialisten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå