Ambriel Skrevet 29. august 2008 Forfatter #1261 Del Skrevet 29. august 2008 Da kan vi ha dårlig samvittighet sammen da Karense! Men jeg må ha noe å gjøre til uka jeg, har en hel plan neste uke og det er selgermøte med jobben på onsdag. Hva skal jeg gjøre hele resten av uka liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 29. august 2008 #1262 Del Skrevet 29. august 2008 Du kan komme til meg og hjelpe meg med å flytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 29. august 2008 Forfatter #1263 Del Skrevet 29. august 2008 Ehm, jeg får ikke lov å bevege meg unødvendig, sitte, ligge, sitte, ligge Ellers hadde jeg kommet for å hjelpe, synes sånn er gøy jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 29. august 2008 Forfatter #1264 Del Skrevet 29. august 2008 Selgermøtet er forresten på torsdag, ikke det at det spiller noen rolle for deg, men jeg følte bare for å nevne det for det irriterer meg at jeg skrev feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 29. august 2008 Forfatter #1265 Del Skrevet 29. august 2008 Hei alle gjester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 29. august 2008 Forfatter #1266 Del Skrevet 29. august 2008 er ingen headbanger smiley. Se han bøyer knærne og trekker albuene innover mot kroppen jo Så mye har jeg å gjøre at jeg studerer smileyene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 29. august 2008 #1267 Del Skrevet 29. august 2008 Mage- og nakkemuskelstrekker-smiley da Nei, skal man ha seg noe kveldsmat a... Tenkte jeg skulle se film på TVNorge nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 29. august 2008 Forfatter #1268 Del Skrevet 29. august 2008 Mage- og nakkemuskelstrekker-smiley Ja, jeg stemmer for mat, for nå skal Ambriel spise en brødskive, ta tabletten sin, og se på Mord og Mysterier med mammaen sin Kos deg masse Karense og ha en god helg! Skal etterlate litt spor i boka di på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 29. august 2008 #1269 Del Skrevet 29. august 2008 Do it...jeg er i besittelse av en dagbok som sårt trenger oppmerksomhet! Sitter og vurderer om det blir brødskive med Nugatti eller nammenam mint-is til kveldsmat. Kanskje brødskive først,og så is og te etterpå? Jaaa Jeg burde pakke, jeg burde pakke, jeg burde pakke, tralalala. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 29. august 2008 Forfatter #1270 Del Skrevet 29. august 2008 Er det mint isen fra Dream? Er den god? Har så lyst til å smake den men tør ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 29. august 2008 #1271 Del Skrevet 29. august 2008 Den er himmelsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 30. august 2008 Forfatter #1272 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Da er det avgjort, jeg skal prøve den Takk for tipset Karense Endret 30. august 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 30. august 2008 Forfatter #1273 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Årh, hektisk dag Gått i ett siden morgenen, først mamma på toget og da kom det jo selvfølgelig noen tårer :cry: Så var det rett på Ikea hvor vi nå har kjøpt inn det meste vi trenger til å sette opp kjøkkenbenken/barløsningen vår! Her kommer en liste over noe av det fine vi har kjøpt Salongbord i brunsort Lite bord i brunsort (skal brukes som hjørnebord til å ha en liten gullfiskbolle på) 2 Barkrakker (skal beise dem mørkebrune) Stolputer (håper vi får dem til å sitte på krakkene ) Sort magnettavle med magneter Stang med tørkerullholder Søte krydderglass 2 små krukker med lokk Spotlight Pokal glass (irriterer meg at prisen på nett er 5,- mens i butikkene koster de 7,- ) Boller i lys turkis (Jeg betalte 25,- mens her står det 19,-! Årh, er ikke mange kronene, men det irriterer vannet av meg! ) Bestikkskuff Databord (i brunsort) 2 Benkeplater (det er disse vi skal lage barløsningen av) Pluss ben, hylleknekter til barløsningen, møbbelknotter og div Det skulle vel være det meste I tillegg fikk jeg Rosendahl Grand Cru vannkaraffel i posten :-D Meldte meg inn i en bokklubb og fikk det som velkomstgave Nå er det snart middag, pepperbiff og bakt potet :-D Mmmm! Kos dere masse ikveld da alle mine søte KG jenter! Endret 30. august 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 30. august 2008 #1274 Del Skrevet 30. august 2008 Mms bildet var såå fint!! De putene er så fine! Sorry for at jeg ikke svarte, men var på jobb da jeg så det og så glemte jeg det helt til jeg kom hit nå! på deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 30. august 2008 Forfatter #1275 Del Skrevet 30. august 2008 Mms bildet var såå fint!! De putene er så fine! Sorry for at jeg ikke svarte, men var på jobb da jeg så det og så glemte jeg det helt til jeg kom hit nå! på deg vennen! Var det ikke sånn pute du ønsket deg, som du skulle holde rundt? på Reka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 30. august 2008 #1276 Del Skrevet 30. august 2008 Jo! Bortsett fra at den jeg ville ha var formet som en manneoverkropp på ambrielen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 1. september 2008 Forfatter #1277 Del Skrevet 1. september 2008 Ambriel kjeder seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 1. september 2008 Forfatter #1278 Del Skrevet 1. september 2008 Min farfar "814 Reddet" - Arvid Møller "Det var om han og hans mannskap som i 1944, om bord i en liten tretusentonner fra Farsund, i det indiske hav berget 814 soldater, flytende i sjøen fra et torpedert engelsk troppetransportskip. Nesten like mange var alt døde, og de måtte bare overlates til haimat. Dette er uten tvil de nordmennene som har berget mest menneskeliv noengang i historien!" Stolte Ambrielen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. september 2008 #1279 Del Skrevet 2. september 2008 Flinke Ambrielfarfaren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 2. september 2008 #1280 Del Skrevet 2. september 2008 Så flott farfar du har, da. Er innom med en liten sånn på tampen av tirsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå