Alice Ayres Skrevet 27. august 2008 #1241 Del Skrevet 27. august 2008 Ja, 20 år er jo slettes ikke 19 og du blir jo ikke akkurat yngre heller. (gnir det inn) og håndbak med fransk manikyr er da en selvfølge. Du kan være den feminine motvekten til alle de sprengte anabolene. Seriøst, det med foten din høres ikke bra ut. Eller normalt ut. Jeg ville iallefall ikke gitt meg før jeg hadde fått et svar på hvorfor det gjør så inni helvete vondt. I mellomtiden anbefaler jeg en slik en. Kan avbelast den stakkars foten din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 28. august 2008 Forfatter #1242 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Alice, du er utrolig! Hva hadde KG vært uten deg? Jeg har noe som heter Plantar Fascitt (plantar fasciitis på engelsk). Jeg har fått det av for mye gåing og stilleståing på jobben. Hmm, jeg likte de avlastningsgreiene, vet du om de har slike på ebay? Endret 28. august 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 28. august 2008 Forfatter #1243 Del Skrevet 28. august 2008 Er det bare meg som ikke finner den søte lille kyssesmileyen? som pleide å være : kyss :? Jeg liker ikke den som driver å hopper opp på den andre og kysser på kinnet Har KG hatt en opprydning i smileys eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 28. august 2008 #1244 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg finner den heller ikke!! Og ikke hoho smilyen eller den smilyen som smiler med åpen munn!! I need my smilyes!! Men du vennen! GOD BEDRING!! Håper foten skjønner at denne oppførselen går ikke lenger og at nå må den se og bli frisk!! Men nå må jeg løpe!! til deg søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 28. august 2008 #1245 Del Skrevet 28. august 2008 frustrert smilyen er også borte jo!! :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 28. august 2008 #1246 Del Skrevet 28. august 2008 Ambriel! Det blir lite KG på meg om dagene, omtrent all tid går med til skole eller flytteforberedelser. Eller soving, som jeg av en eller annen merkelig grunn bedriver litt for ofte. Men i dag har jeg trent! Og nå må jeg bare sette i gang på ordentlig, jeg jobber jo der og skal ha første timen siden februar på lørdag. Greit å være litt i form i alle fall når jeg skal stå der og få de andre i form. Ellers er jeg ganske flink til å late som om jeg er i form da Fra spøk til alvor, jeg skulle egentlig bare gi deg en Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 28. august 2008 #1247 Del Skrevet 28. august 2008 Alice, du er utrolig! Hva hadde KG vært uten deg? Jeg har noe som heter Plantar Fascitt (plantar fasciitis på engelsk). Jeg har fått det av for mye gåing og stilleståing på jobben. Hmm, jeg likte de avlastningsgreiene, vet du om de har slike på ebay? Nei, hva hadde KG vært uten meg... eller alle dere andre damene (som jo ikke blir noe yngre) Så bra at du har fått en diagnose på fotvondtet. Hva har de tenkt å gjøre med det? Ultralyd, operasjon? Tror ganske så sikkert du kan få tak i slike på ebay. Jeg vil gjerne rulle rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 28. august 2008 Forfatter #1248 Del Skrevet 28. august 2008 Alice: Først halvannnen uke med fred og ro, og når jeg kommer tilbake skal vi vurdere hvordan tablettene jeg tar har virket også ser vi hva som skjer videre.. Så akkurat nå vet jeg ikke Ambi vil ha rulleball :juhu: Karense: Hei! Ikke så veldig lenge til dere kan flytte inn i ny leilighet nå! Eller har dere kanskje flytta? Gud, jeg må inn i noen dagbøker når jeg er alene igjen på mandag Blir ikke så mye trening på meg for tiden, har tenkt å begynne smått med foten etterhvert, og ta det rolig derfra, jeg kan jo nesten ikke sitte eller gå Det ser ut til at Ambriel snart får kjøkkenbenken sin på plass! Har nesten overtalt samboer nå, så det blir kanskje Ikea tur på lørdag Regner med å få besøk av ei venninne fra Kr.sand i september/oktober, og hun har jo aldri sett leiligheten, og da må jeg liksom pusse/fikse litt opp her. Er jo ingen konkurranse, men har liksom et lite instinkt i meg som gjør at jeg føler jeg må ha det finest Nå har jeg trålet katalogen, og dette kan bli fint (og litt dyrt) litt på dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 29. august 2008 #1249 Del Skrevet 29. august 2008 Kremt, :opplyse: Jeg har faktisk skrevet innlegg her! Uten og få klem! Og det fikk karense og alice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 29. august 2008 #1250 Del Skrevet 29. august 2008 NEI! Opplysnings smilien er borte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 29. august 2008 #1251 Del Skrevet 29. august 2008 Kremt, :opplyse: Jeg har faktisk skrevet innlegg her! Uten og få klem! Og det fikk karense og alice! Du kan få litt med meg istedenfor. Ambriel: Jeg skal se om jeg kan få tak i sånne rulleballer, men jeg har en mistanke om at jeg må til Japan å kjøpe disse. Ellers er det vel bare å kjøpe en stor badeball og krype inni? Håper tablettene virker. Og GOD HELG!!! Tre dager for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 29. august 2008 Forfatter #1252 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Reka, glemte jeg virkelig det? *Shame on me!!!* :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: Håper dette gjorde litt opp for det? er her enda! Alice: Da blir det jentetur til Japan da? Noe alla LG turen til tyskland eller hvor vi var? :juhu: :-D Endret 29. august 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 29. august 2008 Forfatter #1253 Del Skrevet 29. august 2008 Vi har fått nye smileys! :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 29. august 2008 Forfatter #1254 Del Skrevet 29. august 2008 :blaaruss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 29. august 2008 Forfatter #1255 Del Skrevet 29. august 2008 Og: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 29. august 2008 #1256 Del Skrevet 29. august 2008 Hva gjør du på en slik fredagskveld som denne, søte Ambriel? Bortsett fra å presentere alle de nye smileyene da, som jeg forøvrig synes er flott, da slipper jeg å gå inn for å se på alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 29. august 2008 Forfatter #1257 Del Skrevet 29. august 2008 Karense Ikveld slapper jeg bare av, og lader opp til i morgen Mamma skal reise, men etterpå skal jeg og sambo på Ikea og kjøpe kjøkkenbenker til den nye kjøkkenbenken/barløsningen vi skal lage oss Så skal vi kjøpe sofabord, Pc pult, hyller og div småting Vi har fått en kamerat av sambo som er snekker (eller noe sånn) til å sette opp benken for oss, så den kommer vel opp i løpet av neste uke. *glede seg* Jeg skal ta en dagbokrunde på søndag eller mandag, og ta igjen alle sidene i bøkene deres! I mellomtiden så ønsker jeg alle en GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 29. august 2008 #1258 Del Skrevet 29. august 2008 Huff, jeg har dårlig samvittighet fra Kina og tilbake for dagbokrunden jeg ikke har tatt på lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 29. august 2008 Forfatter #1259 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg synes det ser ut som om denne smileyen gjør noe helt annet enn å være enig *Thats the way, aha aha, I like it, aha aha* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 29. august 2008 #1260 Del Skrevet 29. august 2008 Headbanger-smiley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå