Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Der ja :jepp:

Jeg leste også joggesko og skjønte ingen verdens ting da jeg åpnet den rette linken. Første tanken min var: har hun postet feil link nå igjen :ler:

Men det var jeg som leste feil gitt :ler:

Ærlig talt, tror du jeg poster linken feil igjen? :kjefte:

:fnise:

:flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag har vi truffet Theo (hunden til ei venninne) og L (venninna mi) og gått tur med hundene. Mini og miniatyren på nye eventyr :-D Theo er jo så liten, halvparten av Tequila :sprettoy:

Og nå holder jeg på med litt nettshopping! Årh, når jeg først setter igang har jeg lyst på alt :sur: Heldigvis kommer mamma snart hjem og da må jeg ha klar mat så da kan jeg ikke shoppe :lol:

Reka: Jeg savner deg også! Lenge siden jeg har sett deg nå, hele 2 dager siden vi snakket sist på msn :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo, Prada :sjarmor:

Ja de skoene er veldig søte :) Mamma har dem også :sjenert: Hun gikk ned et halvt nummer og angrer, så jeg gikk opp et nummer og de satt som et skudd :-D

Kan ikke gå med høye hæler jeg heller :sukk: For det første er jeg jo nesten 1.80 høy og for det andre så har jeg betennelse i hælen så jeg må gå med sko med støtte :sukk:

:klemmer: og litt :kline: til Alice på en torsdags morgen ;)

Hvor gammel er mammaen din?

1.80 er da ingenting. Er du blond? Kanskje du er venninnen min.

:kline: :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er mammaen din?

1.80 er da ingenting. Er du blond? Kanskje du er venninnen min.

:kline: :kline:

Mamma er 48 år, og jeg er 20 :lol: Men det er ingen typisk damesko ;)

Ja, jeg er litt blond også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma er 48 år, og jeg er 20 :lol: Men det er ingen typisk damesko ;)

Ja, jeg er litt blond også :fnise:

Enda bra. Jeg ble litt sånn :grine: :hår: da jeg leste det om moren din og meg med samme sko... :fnise:

Kanskje du er venninnen min... Mammaen hennes går også med Prada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda bra. Jeg ble litt sånn :grine: :hår: da jeg leste det om moren din og meg med samme sko... :fnise:

Kanskje du er venninnen min... Mammaen hennes går også med Prada.

Jeg mente jo egentlig at jeg hadde kjøpt samme sko som mamma :lol: Vi så dem samtidig i butikken men så kjøpte hun dem først, også har jeg hatt så lyst på dem siden at jeg driter i om hun har dem også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal du på sykehuset? :klø:

Fordi jeg må opp ditt for å få tatt ut p-staven :( Gynekologen min fikk ikke tak i den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg må opp ditt for å få tatt ut p-staven :( Gynekologen min fikk ikke tak i den :(

aaaai. jeg vurderte å ta p-stav jeg.. men nå ble jeg litt mer skeptisk gitt.

hvorfor tar du den ut?

litt personlig spørsmål kanskje men hadde du problemer med uregelmessige blødninger når du hadde p-stav?

jeg går på ppiller nå, men føler de gjør meg så irritabel.. men jeg liker det å kunne kontrollere mensen liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaai. jeg vurderte å ta p-stav jeg.. men nå ble jeg litt mer skeptisk gitt.

hvorfor tar du den ut?

litt personlig spørsmål kanskje men hadde du problemer med uregelmessige blødninger når du hadde p-stav?

jeg går på ppiller nå, men føler de gjør meg så irritabel.. men jeg liker det å kunne kontrollere mensen liksom

Det er bare å spørre vet du :)

Jeg tok i p-staven i fjor (februar) pga jeg fikk høyt blodtrykk av p-pillene. Etter samtale med helsesøster på skolen jeg gikk på, og fastlegen min ble vi enige om at p-staven kunne være et alternativ mest for å få ned blodtrykket. Så da satt jeg den inn. Etterhvert begynte vekta å øke (noe den også gjorde med pillene) men etter å ha hatt den i halvannet år så har jeg gått opp nesten 20 kg og blodtrykket er høyere enn hva det var med pillene. Jeg må bare si at jeg ellers er veldig fornøyd med den, tanken på å slippe å huske på p-piller er befriende, min varer i 3 år, og utgiftene blir jo det samme som p-piller for 3 år. Ellers får jeg mensen hver 3. mnd ca, noe jeg også er veldig fornøyd med (jeg kan godt slippe mensen, men jeg liker å ha den en gang i blandt for å se at kroppen ennå fungerer) men itillegg så er menssmertene 3 ganger kraftigere (og jeg har vært av de "uheldige" som har veldig kraftige menssmerter). Itillegg har jeg mistet store deler av sex-lysta, så kjære er nokså frustrert, forståelig nok :sukk:

Noen mister jo blødningene helt, og andre har dem, noen går opp i vekt og andre ikke, det er jo helt individuelt fra person til person :) Jeg skal hvertfall ta den ut nå, så skal jeg gå uten noenting i kroppen i ca 6 mnd, så skal jeg sette inn kobberspiral (uten hormoner), selv om jeg etter å ha lest den er nokså usikker på om det er noe for meg...

Men har du prøvd forskjellige p-piller? At kanskje å skifte merke vil gjøre deg mindre irritabel? Som sagt, det er jo ikke sikkert du får de samme plagene som jeg har, det er jo mange som har den som ikke merker noenting, jeg pleier å være av den uheldige typen som reagerer på alt (har en del allergier, så kan jo være det spiller litt inn)

Er det noe mer så er det bare å spørre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søta mi! :hjerte: Bare innom og forteller at jeg ikke kommer til å være her eller på msn i helgen! Men!! Jeg sender deg nok en sms eller to fordi det er noen av jentene som skal være med på turen som er hyggelige, men litt overkill, så kanskje jeg trenger litt avkobling :tunge1:

Håper du har det bra!!!

:klem::klemmer::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke helt den nedtellingssaken :sukk: nå er det plutselig 366 dager igjen :sprettoy: Forstår ikke hvorfor den ikke kan telle ned de siste 2 dagene også :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært 3 hektiske dager :sukk:

Mandag morgen var det opp tidlig for å ta toget til Oslo som gikk 05.30 :sprettoy: Etter en laaaaaaang tur kom vi endelig frem, så var det rett hjem og sove noen timer før jeg dro på jobb. Kom 1 time tidligere for å være med på kurs som det ikke ble noe av, noe jeg ikke fikk beskjed om før jeg var kommet på jobb :kjefte: Timene på jobb gikk så treigt, lite å gjøre når vi var mange, og mye og gjøre når de andre gikk :sukk: Da jeg kom hjem hadde jeg så vondt i foten at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg! :cry:

Tirsdag, opp tidlig for å dra på sykehuset som gikk kjempefint! Var en stund snakk om å fjerne staven i narkose, men det ble heldigvis lokalbedøvelse, så nå er den ute og jeg er kvitt den :-D Etterpå ble det litt shopping med mamma :)

Idag fikk jeg akuttime hos legen min, for nå er foten så ille at jeg ikke klarer å gå alle de timene på jobb. Så jeg har fått sykemelding i halvannen uke til å begynne med, og skal inn til ny sjekk om halvannen uke igjen for å bestemme hva vi gjør videre. I mellomtiden har jeg fått beskjed om å belaste foten minst mulig, dvs sofa eller senga den neste uka :sukk: Skal jeg bevege meg rundt må jeg bruke krykker :sprettoy: Jeg belaster foten feil fordi jeg ikke tråkker der jeg har vondt, og nå begynner jeg å få vondt i halebeinet (det kjennes rett og slett ut som om jeg har fallt på isen og slått rompa gul og blå)... Er det ikke det ene så er det det andre :sukk:

Liten oppdatering fra krøkkelingen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok alderen, Ambriel, som begynner å merkes. :fnise: Ikke for å skremme deg, men har legen din sjekket for blodpropp? Jeg fikk nemlig sånn akutt-vondt i benet en gang, og det første de sjekket for var blodpropp.

Håper det går bedre med deg nå. Krykker er bra for armstyrken. Kanskje krykkehumpingen kan bli starten på din nye karriere? VM i håndbak. :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, dere klarer alltid å få meg til å smile i alle slags situasjoner, uansett hva det måtte være! Søtnosene mine :kyss:

Frigg: Tror ikke jeg har tålmodighet til å jobbe i barnehage jeg :sjenert: Så den jobben kan du godt ha i fred :fnise:

Takk vennen! :klemmer::kyss:

Alice: Ja jeg begynner jo å dra på åra, har blitt hele 20 år! Herregud jeg er halvveis til 40! :roll::fnise:

Har ikke blitt sjekket for blodpropp nei, men det har aldri vært sånn akutt, har hatt vondt i ca 3 mnd nå, og det har bare gradvis blitt verre. På mandag var det veldig vondt fordi jeg var tilbake på jobb etter halvannen ukes ferie (hvor jeg har belastet beinet mye mindre enn jeg vanligvis gjør når jeg er på jobb). Jeg har dager hvor det er lite vondt, og dager hvor det er helt jæ*****! :sukk:

VM i håndbak med lekre negler med fransk manikyr og sommerfugler :jepp::hoho:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...