Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, du er jo snart for veteran å regne. :ler:

:ler:

KLINEFEST

"Let's get it on..."

:kline: :kline: :kline: :kline: (Visste du at kline og klein inneholder nøyaktig samme bokstaver? Kanskje det er fordi at de ofte har en sammenheng?)

Og da var festen over... :grine:

Men.. Jeg har jo kake igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke nei takk til litt kake. :)

Hmmm... når vi snakker om anagrammer... visste du at Santa og Satan består av de samme bokstavene? Det kan forklare en julegave eller to... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke nei takk til litt kake. :)

Hmmm... når vi snakker om anagrammer... visste du at Santa og Satan består av de samme bokstavene? Det kan forklare en julegave eller to... :frustrert:

:hakeslepp: Det forklarer alt! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sammensvergelse! Justismord! Fellesslakteriet på Trøgstad! Melkekyr!

:frustrert:

Reeeeekaaaaa! Blirru med bort i StoreSkys dagbok og har 30-siders fest? Dit skal jeg. Ble så inspirert, liksom.

Faen, jeg er treig! KOmmer nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når Ambriel kommer er liksom festen over :sukk: Dere kunne hvertfall ryddet opp etter dere da :kjefte:

JEG VIL OGSÅ :kline:!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bittelitt shopping idag også :Nikke:

Kjøpt sort dressbukse til jobben (får jo beølpet for buksene tilbake), og en lys isblå singlet på HM :) Også fikk jeg nye sko av mamma :-D Søte jobbeskoene :hjerte: Ser litt "damete" ut på bildet, men de er finere i virkeligheten, også er de så utrolig gode å gå med! :-D

Ellers har Tequila funnet tilbake bestevennen sin Ørny, han kom med buss fra Oslo idag! Da var det en stk hund som ble meget fornøyd :-D

PS: Nå er det riktig bilde :sjenert:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm ja, det var litt feil link :sjenert:

Nå er den riktig ;)

Poster den en gang til her også jeg

Søte jobbeskoene :hjerte:

Nå skal den være riktig :Nikke:

:hoho: Jeg leste joggesko - skjønte ingenting når jeg trykket på linken... Begynner å bli sent, skjønner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Jeg leste joggesko - skjønte ingenting når jeg trykket på linken... Begynner å bli sent, skjønner jeg!

Gå å legg deg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er den riktig ;)

De var kjempepene, jo. Jeg har selv sett på lignende sko i rød og brun metallic, men de var ikke noe særlig behagelige å ha på seg. Jeg kjøpte disse skoene i stedet for. Blir ikke høye heler på meg på en stund... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
De var kjempepene, jo. Jeg har selv sett på lignende sko i rød og brun metallic, men de var ikke noe særlig behagelige å ha på seg. Jeg kjøpte disse skoene i stedet for. Blir ikke høye heler på meg på en stund... :sukk:

Ooo, Prada :sjarmor:

Ja de skoene er veldig søte :) Mamma har dem også :sjenert: Hun gikk ned et halvt nummer og angrer, så jeg gikk opp et nummer og de satt som et skudd :-D

Kan ikke gå med høye hæler jeg heller :sukk: For det første er jeg jo nesten 1.80 høy og for det andre så har jeg betennelse i hælen så jeg må gå med sko med støtte :sukk:

:klemmer: og litt :kline: til Alice på en torsdags morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er den riktig ;)

Der ja :jepp:

Jeg leste også joggesko og skjønte ingen verdens ting da jeg åpnet den rette linken. Første tanken min var: har hun postet feil link nå igjen :ler:

Men det var jeg som leste feil gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...