Alice Ayres Skrevet 19. august 2008 #1201 Del Skrevet 19. august 2008 Og da var festen over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. august 2008 #1202 Del Skrevet 19. august 2008 Ja, du er jo snart for veteran å regne. KLINEFEST "Let's get it on..." :kline: :kline: (Visste du at kline og klein inneholder nøyaktig samme bokstaver? Kanskje det er fordi at de ofte har en sammenheng?) Og da var festen over... Men.. Jeg har jo kake igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 19. august 2008 #1203 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg sier ikke nei takk til litt kake. Hmmm... når vi snakker om anagrammer... visste du at Santa og Satan består av de samme bokstavene? Det kan forklare en julegave eller to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. august 2008 #1204 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg sier ikke nei takk til litt kake. Hmmm... når vi snakker om anagrammer... visste du at Santa og Satan består av de samme bokstavene? Det kan forklare en julegave eller to... Det forklarer alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 19. august 2008 #1205 Del Skrevet 19. august 2008 Det forklarer alt! Sammensvergelse! Justismord! Fellesslakteriet på Trøgstad! Melkekyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 19. august 2008 #1206 Del Skrevet 19. august 2008 Reeeeekaaaaa! Blirru med bort i StoreSkys dagbok og har 30-siders fest? Dit skal jeg. Ble så inspirert, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. august 2008 #1207 Del Skrevet 19. august 2008 Sammensvergelse! Justismord! Fellesslakteriet på Trøgstad! Melkekyr! Reeeeekaaaaa! Blirru med bort i StoreSkys dagbok og har 30-siders fest? Dit skal jeg. Ble så inspirert, liksom. Faen, jeg er treig! KOmmer nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. august 2008 Forfatter #1208 Del Skrevet 19. august 2008 Og når Ambriel kommer er liksom festen over Dere kunne hvertfall ryddet opp etter dere da JEG VIL OGSÅ !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 20. august 2008 Forfatter #1209 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Bittelitt shopping idag også Kjøpt sort dressbukse til jobben (får jo beølpet for buksene tilbake), og en lys isblå singlet på HM Også fikk jeg nye sko av mamma :-D Søte jobbeskoene Ser litt "damete" ut på bildet, men de er finere i virkeligheten, også er de så utrolig gode å gå med! :-D Ellers har Tequila funnet tilbake bestevennen sin Ørny, han kom med buss fra Oslo idag! Da var det en stk hund som ble meget fornøyd :-D PS: Nå er det riktig bilde Endret 20. august 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 20. august 2008 #1210 Del Skrevet 20. august 2008 :klø: Det der var vel feil link til skoene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 20. august 2008 #1211 Del Skrevet 20. august 2008 :klø: Det der var vel feil link til skoene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 20. august 2008 Forfatter #1212 Del Skrevet 20. august 2008 Ehm ja, det var litt feil link Nå er den riktig Poster den en gang til her også jeg Søte jobbeskoene Nå skal den være riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIvy Skrevet 20. august 2008 #1213 Del Skrevet 20. august 2008 Ehm ja, det var litt feil link Nå er den riktig Poster den en gang til her også jeg Søte jobbeskoene Nå skal den være riktig Jeg leste joggesko - skjønte ingenting når jeg trykket på linken... Begynner å bli sent, skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 20. august 2008 Forfatter #1214 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg leste joggesko - skjønte ingenting når jeg trykket på linken... Begynner å bli sent, skjønner jeg! Gå å legg deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIvy Skrevet 20. august 2008 #1215 Del Skrevet 20. august 2008 Gå å legg deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 20. august 2008 #1216 Del Skrevet 20. august 2008 Ehm ja, det var litt feil link Nå er den riktig Poster den en gang til her også jeg Søte jobbeskoene Nå skal den være riktig De var kjempepene, jo. Jeg har selv sett på lignende sko i rød og brun metallic, men de var ikke noe særlig behagelige å ha på seg. Jeg kjøpte disse skoene i stedet for. Blir ikke høye heler på meg på en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 21. august 2008 Forfatter #1217 Del Skrevet 21. august 2008 De var kjempepene, jo. Jeg har selv sett på lignende sko i rød og brun metallic, men de var ikke noe særlig behagelige å ha på seg. Jeg kjøpte disse skoene i stedet for. Blir ikke høye heler på meg på en stund... Ooo, Prada Ja de skoene er veldig søte Mamma har dem også Hun gikk ned et halvt nummer og angrer, så jeg gikk opp et nummer og de satt som et skudd :-D Kan ikke gå med høye hæler jeg heller For det første er jeg jo nesten 1.80 høy og for det andre så har jeg betennelse i hælen så jeg må gå med sko med støtte og litt til Alice på en torsdags morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 21. august 2008 Forfatter #1218 Del Skrevet 21. august 2008 5 dager igjen til sykehuset! :juhu: Både gruer og gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. august 2008 #1219 Del Skrevet 21. august 2008 Æ har no savna dæ også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. august 2008 #1220 Del Skrevet 21. august 2008 Ehm ja, det var litt feil link Nå er den riktig Poster den en gang til her også jeg Søte jobbeskoene Nå skal den være riktig Der ja Jeg leste joggesko - skjønte ingenting når jeg trykket på linken... Begynner å bli sent, skjønner jeg! Jeg leste også joggesko og skjønte ingen verdens ting da jeg åpnet den rette linken. Første tanken min var: har hun postet feil link nå igjen Men det var jeg som leste feil gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå