Ambriel Skrevet 10. august 2008 Forfatter #1081 Del Skrevet 10. august 2008 Skulle møte pappa idag, stod opp og var ferdig stellt før klokka 11 fordi han nevnte lunsj. Han ringte litt før 12, og hintet frempå til om vi kunne møtes i morgen kveld, men da jobber jeg. Så han sa at han skulle ringe meg iløpet av dagen, og her sitter jeg og venter ennå Klokka begynner å nærme seg 19, og det begynner å bli litt seint for å møtes i byen nå... Så viktig er jeg for min egen far Istedet har det blitt litt trøsteshopping på Panduro Har bestillt Såpesett med hjertesåper Peelingsåpe Sittende treengler (lagde disse til mamma ifjor) Forundringspakke. Trenger litt spenning i hverdagen Jeg elsker å dille med sånne hobbyting. Mamma kjøpte seg spisestue ifjor, og det er så koselig å sitte der utover kvelden, med masse te-lys og en god kopp te. Reiser til Kristiansand på torsdag, og skal være der i halvannen uke. Har allerede begynt å tenke på julegaver jeg Dessuten er det koselig med sånne ting som mamma og meg kan gjøre sammen Lagde masse julekort ifjor. Tenkte jeg skulle bruke såpene som små julegaver til dem som jeg egentlig ikke kjøper noe særlig til, men likevel jeg føler jeg må gi en gave. Hva synes dere? Er det en grei gave, i en sånn fin pose da selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 11. august 2008 Forfatter #1082 Del Skrevet 11. august 2008 Klokken er nå 12 mandag formiddag, og pappa har fremdeles ikke ringt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 11. august 2008 #1083 Del Skrevet 11. august 2008 Søtnos Ambriel Og dumme pappan Dårlig gjort at han ikke gir lyd fra seg engang, synes det topper det meste, skuffende er det om avtalen ikke skjer, men når han bare lar være å svare og ikke sier ifra så blir reka på dine vegne Ambriel! Tenker du kommer til å kose deg masse i Kr.sand Og hvis du skal i dyreparken så er du nødt til å hilse løveungene fra meg!! Ellers blir det skikkelig trist å være reka altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. august 2008 #1084 Del Skrevet 11. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 11. august 2008 #1085 Del Skrevet 11. august 2008 Unnskyld Ambriel, det er sikkert ikke riktig av meg å si dette, men jeg synes du er omringet av menn som behandler deg dårlig - og langt unna slik du fortjener å bli behandlet! Men det er jo ikke din skyld, så det eneste jeg kan gjøre er å sende deg en stoooor , blide smil og masse ! Det blir nok herlig å komme hjem til Kr.sand en tur, håper du får kost deg skikkelig der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1086 Del Skrevet 12. august 2008 Unnskyld Ambriel, det er sikkert ikke riktig av meg å si dette, men jeg synes du er omringet av menn som behandler deg dårlig - og langt unna slik du fortjener å bli behandlet! Men det er jo ikke din skyld, så det eneste jeg kan gjøre er å sende deg en stoooor , blide smil og masse ! Det blir nok herlig å komme hjem til Kr.sand en tur, håper du får kost deg skikkelig der Du har helt rett, Karense Jeg er omringet av menn som behandler meg dårlig Skulle vært lesbisk jeg Bare 2 dager igjen til Kristiansand nå, skal bli godt å treffe de gode gamle venninnene igjen, men det spørs hvor mange som er hjemme nå da såpass seint i August. De fleste går jo på skole andre steder i landet Masse til deg Karense Hvordan går det med den nye leiligheten og alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 12. august 2008 #1087 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg håper at vi kan få ta over den ene loftsboden i dag, for da kan vi begynne å flytte ned litt ting som vinterklær og annet stæsj som vi ikke bruker sånn til daglig. Håper også at vi kan få lov til å ta over litt før 9.september, jeg er så klar for å flytte nå! I dag skal jeg på jakt etter sofabord, men vi får nå se hva jeg finner. Ønsker deg en finfin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1088 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg håper at vi kan få ta over den ene loftsboden i dag, for da kan vi begynne å flytte ned litt ting som vinterklær og annet stæsj som vi ikke bruker sånn til daglig. Håper også at vi kan få lov til å ta over litt før 9.september, jeg er så klar for å flytte nå! I dag skal jeg på jakt etter sofabord, men vi får nå se hva jeg finner. Ønsker deg en finfin dag Jeg vet om et veldig fint sofabord på Skeidar Occa 674 Funksjonsbord fra Boconcept Om prisen er så veldig fin kan vel heller diskuteres (dette bordet, i fargen Wenge står øverst på min ønskeliste hvertfall :-D) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. august 2008 #1089 Del Skrevet 12. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 12. august 2008 #1090 Del Skrevet 12. august 2008 Jaaa, bordet var kjempefint! Men litt mer enn ønskelig høy pris, det skal sies. Absolutt den type bord vi er ute etter, et med mye oppbevaringsplass. Har sett på en del kistebord, men gjenstår å se om det kanskje blir litt for massivt. Har en merkelig dragning mot kistebord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 12. august 2008 #1091 Del Skrevet 12. august 2008 Du har helt rett, Karense Jeg er omringet av menn som behandler meg dårlig Skulle vært lesbisk jeg Vel, milla-mor og jeg har planer om å bli lesbiske og kjøpe bondegård langt ute på landet - med ku og traktor og alt. Du er hjertelig velkommen til å flytte sammen med oss. Vi kan bli sånn lesbisk kollektiv med rutete skjorter og snus. Seriøst: Jeg skjønner ikke hvordan noen kan få seg til å behandle andre mennesker på den måten du blir behandlet. Skjønner de ikke at handlinger og løftebrudd sårer? Du fortjener så definitivt bedre enn som så. :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. august 2008 #1092 Del Skrevet 12. august 2008 Vel, milla-mor og jeg har planer om å bli lesbiske og kjøpe bondegård langt ute på landet - med ku og traktor og alt. Du er hjertelig velkommen til å flytte sammen med oss. Vi kan bli sånn lesbisk kollektiv med rutete skjorter og snus. For et syn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1093 Del Skrevet 13. august 2008 Jaaa, bordet var kjempefint! Men litt mer enn ønskelig høy pris, det skal sies. Absolutt den type bord vi er ute etter, et med mye oppbevaringsplass. Har sett på en del kistebord, men gjenstår å se om det kanskje blir litt for massivt. Har en merkelig dragning mot kistebord... Det bordet er nydelig, perfekt på alle måter utenom prisen Kistebord er litt fint da Vel, milla-mor og jeg har planer om å bli lesbiske og kjøpe bondegård langt ute på landet - med ku og traktor og alt. Du er hjertelig velkommen til å flytte sammen med oss. Vi kan bli sånn lesbisk kollektiv med rutete skjorter og snus. Seriøst: Jeg skjønner ikke hvordan noen kan få seg til å behandle andre mennesker på den måten du blir behandlet. Skjønner de ikke at handlinger og løftebrudd sårer? Du fortjener så definitivt bedre enn som så. :klem: :juhu: Min nye familie, here I come :juhu: Men er det ok om jeg ikke bruker snus? Kan sikkert stappe noen drops under overleppa sånn for syns skyld Nei jeg forstår ikke jeg heller hvorfor jeg blir behandlet sånn, heldigvis har jeg verdens beste mamma (så jeg har noe liksom) Nå kommer min ste-mor til norge idag, og hun har jeg ikke lyst til å treffe, men hun kommer garantert til å ringe og avtale en lunsj på en kafe eller noe så vi kan sitte å prate () Når det er noen jeg ikke vil treffe så ringer de, men vil jeg treffe dem så ringer dem ikke til Alice, Karense, Frigg, og Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. august 2008 #1094 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg vil også kline! :kline: :kline: :kline: :kline: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1095 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg vil også kline! :kline: :kline: :kline: :kline: :kline: :kline: :kline: :kline: :kline: :kline: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 13. august 2008 #1096 Del Skrevet 13. august 2008 Er det i morgen du reiser? Hvor lenge blir du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. august 2008 #1097 Del Skrevet 13. august 2008 Ambriel er på jobb og kan ikke svare! Men hun skal være det i halvannen uke! Så vi må klare oss veldig lenge uten henne.. ( Men tar jeg ikke heeeelt feil har mamman til ambriel internett, så hun må nok oppdatere oss litt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 13. august 2008 #1098 Del Skrevet 13. august 2008 Hun skrev jo da hun var der nede og feiret bursdag og slik, så da er det nok bare å kreve oppdatering denne gangen og. Nå snakker vi sammen i tre bøker samtidig, Reka, det er litt festlig, synes du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. august 2008 #1099 Del Skrevet 13. august 2008 Nettopp Det er veldig festlig Det viser jo hvor flinke vi er til å gjøre mange ting på en gang Hvordan går det med husarbeidet? Eller snakker vi ikke om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 13. august 2008 #1100 Del Skrevet 13. august 2008 Haha, joda det går vel på et vis. Har fått vasket to runder til med vaskemaskinen, og dro over gulvet med støvsugeren i går. Og ryddet litt på badet. Men at det går bra - det skal jeg nok ikke skryte på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå