Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fordi Ambi-Bambi jobba tidli idag! Åpna stor botikk klokka 9 :lol:

På t-banen (ikke siden mot Fyrstikk torget men den andre siden, rett bak Narvesen Kiosken) :-D

Det var det jeg trodde ;)

Kanskje få kjære til å stikke innom der en dag når han er på vei hjem fra jobb. Etter at jeg byttet jobb så tar jeg banen fra Bryn og østover så da blir det omvei for meg. Men kjære kan jeg jo piske litt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var det jeg trodde ;)

Kanskje få kjære til å stikke innom der en dag når han er på vei hjem fra jobb. Etter at jeg byttet jobb så tar jeg banen fra Bryn og østover så da blir det omvei for meg. Men kjære kan jeg jo piske litt :ler:

:pisk:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Noe nytt i livet ditt Ambi-bambi? :ler:

Her nede i ville vest er det driiitdigg vær for tiden, namnam :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: :klem: :klem: si ifra om du vil prate på msn om du har pcen! Så logger jeg på! :kose:

Takk Reka :klemmer: Fikk pratet endel med mamma igår, hun er jo også rimelig forbanna på han. Han kommer til å møte to kalde skuldre når han kommer hjem idag for å si det sånn :kjefte:

Idag skal vi kose oss masse! Gå lang tur med Tequila bort til en andedam, og på kvelden skal vi se om vi kommer oss på kino :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe nytt i livet ditt Ambi-bambi? :ler:

Her nede i ville vest er det driiitdigg vær for tiden, namnam :P

Samboertrøbbel igjen :sukk:

Vi kranglet igår, så klarer han å lire ut av seg: "Du bor hos meg" også la jeg bare på, gadd ikke høre resten, men kan tenke med at setningen skulle vært slik: "Du bor hos meg, så da er det jeg som bestemmer". :sinna:

Her betaler jeg husleie, bruker pengene jeg har på sparekontoen min slik at vi skal ha det greit de mnd vi har det litt trangt økonomisk, jeg pusser opp og ordner leiligheten så vi skal ha det koselig her, også er det takken. Ja jeg vet det er hans leilighet, men er man samboere så tar man avgjørelser sammen. Du sier ikke bare "nei leiligheten er min så da bestemmer jeg!" :kjefte: Fikk melding etterpå jeg hadde lagt på: "Dette blir for dumt, men det er ikke mer å diskutere"

Saken er den at jeg har mamma på besøk og hun skal være til onsdag. Samboer ringte igår og sa at vi hadde et problem for han skulle ha ungene på mandag (og ca 1 uke fremover). Det går ikke sier jeg, jeg har jo mamma på besøk, så da får du ordne opp i dette. Nei det gikk ikke, for dette var visst bestemt for lenge siden, også hadde ikke han fått det med seg. Det er søren ikke mitt problem, mamma var her først, hun har kjøpt togbillett til onsdag, og vil ikke få ødelagt ferien sin. Hun har ikke så lyst til å være her samtidig med dem, noe jeg forstår godt, vi blir jo plutselig 5 stk pluss 1 hund i ei lita leilighet. Så mamma sier at hvis de kommer så drar hun hjem. Jeg forteller det til sambo, og da får jeg tilbake: "Ja det er dumt men sånn er det. Det er ikke mer å diskutere"

Jeg er så lei at alle avgjørelser blir tatt over hodet på meg, jeg får jo ikke være med å si noe her :kjefte: JEG BOR HER JEG OGSÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søteste Ambrielen, du har hvertfall helt rett :)

For det er dårlig gjort, det er kanskje han som eier den, men du legger masse penger i den du også!!

Dårlig kommentar! :kjefte:

:kose: På deg Ambi-Bambien min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søteste Ambrielen, du har hvertfall helt rett :)

For det er dårlig gjort, det er kanskje han som eier den, men du legger masse penger i den du også!!

Dårlig kommentar! :kjefte:

:kose: På deg Ambi-Bambien min :klem:

Reka min-sin :kyss:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Fy Faen :frustrert:

Er han helt skutt i hue? Fordi det er han som eier leiligheten, så gir ikke det han førsterett og skal bestemme alt! Det er jo ikke din feil at han ikke klarer å få med seg når han skal ha ungene sine for pokker. Jeg merker jeg ble skikkelig sur på samboeren min Ambi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har faktisk hatt en veldig bra dag på jobb :-D

Tiden gikk rasende fort, og jeg har tullet litt med min sørlandske kollega og hatt det veldig gøy :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
To sørlendinger og en Skeidar!! :juhu:

Da blir det vel party :ler:

Håper du får en fin dag snuppa! :klem:

Party Party :danse:

Idag har Ambi vært flink! Vært på sengekurs og fått masse kunnskap om senger! Har i tillegg funnet drømmesengen over alle drømmesenger. Jensen Dynamique :hjerte:

100 000 kroner! :sukk: (Men vi får den for ca 30 000 vi som jobber på Skeidar :-D)

Og nå har jeg laget Mocca kake, og sjokolademousse :sikle: Også blir det lasagne til middag når sambo kommer hjem (men den får han lage selv :fnise:)

Nå skal jeg slenge meg ned på sofaen og slappe av i en liten time ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...