Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #1021 Del Skrevet 20. juli 2008 PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY PARTAY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #1022 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) SE :-D Endret 20. juli 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #1023 Del Skrevet 20. juli 2008 Oi, alle fargene? :-D Nice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #1024 Del Skrevet 20. juli 2008 Nå kan du gi fra deg pcen til R Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #1025 Del Skrevet 20. juli 2008 Oi, alle fargene? :-D Nice Ja :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #1026 Del Skrevet 20. juli 2008 Denne siden ble din Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #1027 Del Skrevet 20. juli 2008 Denne siden ble din Reka Ja det er sant :-D :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #1028 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg blir så oppgitt! Jeg får ikke mail lenger når folk oppdaterer dagbøkene sine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #1029 Del Skrevet 20. juli 2008 Nå blir R sikkert glad Sov godt da, Reka mi Takk for en heidundrende fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #1030 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg blir så oppgitt! Jeg får ikke mail lenger når folk oppdaterer dagbøkene sine!! Så irriterende Men jeg tror det er noe galt med KG for tiden, for "siste fra forum" har stått slik de siste dagene :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #1031 Del Skrevet 20. juli 2008 De har stått stille på meg også!! Natta Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. juli 2008 #1032 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg blir så oppgitt! Jeg får ikke mail lenger når folk oppdaterer dagbøkene sine!! Har aldri fått mail når folk oppdaterer bøkene sine jeg, men det er jo bare å gå inn på "mine innlegg" , så ser man jo hvem som har oppdatert bøkene sine... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 24. juli 2008 #1033 Del Skrevet 24. juli 2008 Nå er jeg i Kristiansand. Fiiiiiiiiiin by!!!! Bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #1034 Del Skrevet 25. juli 2008 Ååå, heldiggrisen Snuppa!! Ambriel vil også til Kristiansandbyensin! :-D Lenge siden jeg har vært innom boken din nå Håper alt er bra med deg og samboeren din! Hvordan er det å bo sammen? hehe Jeg sitter på jobb og kjeder rævva av meg! Det er omtrent ingen kunder her jo, kanskje ikke så rart med tanke på det fine været vi har nå Håper jeg får tatt en tur til Kr.sand om noen uker til, når alle andre er tilbake på jobb igjen Ellers er alt bra, sliter med en senebetennelse i hælen som gjør det vondt å være på jobb til tider, men jeg overlever hehe Kos deg masse i Kristiansand da, Schnuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #1035 Del Skrevet 25. juli 2008 Nå har vi vært og handlet mat, og på Helsfyr så har de sånn innvandrerbutikk som vi stakk innom og gud så mye rart de hadde der Også så billig! En gedigen vannmelon til bare 35 kroner, også all frukten og grønnsakene så så ferske ut Og han som jobbet der var så hyggelig, spurte meg hvordan det gikk, og fortalte at vannmelonen kom fra Tyrkia og spurte om jeg hadde vært der osv Er så mye gøyere å handle når du møter koselige folk :-D Kommer til å handle masse frukt og grønt der fremover, anbefales hvis noen bor i nærheten av Helsfyr :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. juli 2008 #1036 Del Skrevet 25. juli 2008 Kræp! Helsfyr er jo kjempe langt unna! Jeg vil også ha billig frukt! Her er det så dyrt hvertfall på min jobb, hvem kjøper en jordbær kurv til 34,50?!?! Jai åså vile ha bili frokt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #1037 Del Skrevet 26. juli 2008 Bili frokt ar dritbra :-D Mmm, reddikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 26. juli 2008 #1038 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg har også reddik! Hvorfor er du oppe så tidlig? Jobber du tidlig idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 26. juli 2008 #1039 Del Skrevet 26. juli 2008 Nå har vi vært og handlet mat, og på Helsfyr så har de sånn innvandrerbutikk som vi stakk innom og gud så mye rart de hadde der Også så billig! En gedigen vannmelon til bare 35 kroner, også all frukten og grønnsakene så så ferske ut Og han som jobbet der var så hyggelig, spurte meg hvordan det gikk, og fortalte at vannmelonen kom fra Tyrkia og spurte om jeg hadde vært der osv Er så mye gøyere å handle når du møter koselige folk :-D Kommer til å handle masse frukt og grønt der fremover, anbefales hvis noen bor i nærheten av Helsfyr :-D Hvor på Helsfyr da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #1040 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg har også reddik! Hvorfor er du oppe så tidlig? Jobber du tidlig idag? Fordi Ambi-Bambi jobba tidli idag! Åpna stor botikk klokka 9 Hvor på Helsfyr da? På t-banen (ikke siden mot Fyrstikk torget men den andre siden, rett bak Narvesen Kiosken) :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå