Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

PARTAY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg blir så oppgitt!

Jeg får ikke mail lenger når folk oppdaterer dagbøkene sine!!

Så irriterende :kjefte: Men jeg tror det er noe galt med KG for tiden, for "siste fra forum" har stått slik de siste dagene :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så oppgitt!

Jeg får ikke mail lenger når folk oppdaterer dagbøkene sine!!

Har aldri fått mail når folk oppdaterer bøkene sine jeg, men det er jo bare å gå inn på "mine innlegg" , så ser man jo hvem som har oppdatert bøkene sine...

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, heldiggrisen Snuppa!! Ambriel vil også til Kristiansandbyensin! :-D

Lenge siden jeg har vært innom boken din nå :sjenert: Håper alt er bra med deg og samboeren din! Hvordan er det å bo sammen? ;) hehe

Jeg sitter på jobb og kjeder rævva av meg! Det er omtrent ingen kunder her jo, kanskje ikke så rart med tanke på det fine været vi har nå :sol:

Håper jeg får tatt en tur til Kr.sand om noen uker til, når alle andre er tilbake på jobb igjen :jepp:

Ellers er alt bra, sliter med en senebetennelse i hælen som gjør det vondt å være på jobb til tider, men jeg overlever ;) hehe

Kos deg masse i Kristiansand da, Schnuppa :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært og handlet mat, og på Helsfyr så har de sånn innvandrerbutikk som vi stakk innom og gud så mye rart de hadde der :overrasket: Også så billig! :overrasket: En gedigen vannmelon til bare 35 kroner, også all frukten og grønnsakene så så ferske ut :sikle: Og han som jobbet der var så hyggelig, spurte meg hvordan det gikk, og fortalte at vannmelonen kom fra Tyrkia og spurte om jeg hadde vært der osv :) Er så mye gøyere å handle når du møter koselige folk :-D

Kommer til å handle masse frukt og grønt der fremover, anbefales hvis noen bor i nærheten av Helsfyr :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kræp! Helsfyr er jo kjempe langt unna! :sukk:

Jeg vil også ha billig frukt! Her er det så dyrt :sukk: hvertfall på min jobb, hvem kjøper en jordbær kurv til 34,50?!?!

Jai åså vile ha bili frokt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå har vi vært og handlet mat, og på Helsfyr så har de sånn innvandrerbutikk som vi stakk innom og gud så mye rart de hadde der :overrasket: Også så billig! :overrasket: En gedigen vannmelon til bare 35 kroner, også all frukten og grønnsakene så så ferske ut :sikle: Og han som jobbet der var så hyggelig, spurte meg hvordan det gikk, og fortalte at vannmelonen kom fra Tyrkia og spurte om jeg hadde vært der osv :) Er så mye gøyere å handle når du møter koselige folk :-D

Kommer til å handle masse frukt og grønt der fremover, anbefales hvis noen bor i nærheten av Helsfyr :-D

Hvor på Helsfyr da?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også reddik!

Hvorfor er du oppe så tidlig?

Jobber du tidlig idag?

:kyss:

Fordi Ambi-Bambi jobba tidli idag! Åpna stor botikk klokka 9 :lol:

Hvor på Helsfyr da?

:klemmer:

På t-banen (ikke siden mot Fyrstikk torget men den andre siden, rett bak Narvesen Kiosken) :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...