Ambriel Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #601 Del Skrevet 30. mai 2008 Hei Ambriel. Ble litt nysgjerrig på deg... Hvordan funker det hos Skeidar? Får du bonus hvis du selger for mye? Her i Junaiten skjer det meste på bonus. Man har en bitteliten grunnlønn, og så får man prosentandel av salget. Tror du hadde gjort det skarpt "over here". H&M kommer til Seattle. :juhu: Det gjør meg veldig lykkelig. Jeg får tilsendt blad fra gamlelandet, og nå trenger jeg ikke å irritere meg grønn over alt det fine de selger men ikke kan få tak i. Nå er det snart helg, og det skal bli godt! Man blir sliten av å ikke gjøre noe. :dåne: Hey Alice Velkommen til Ambriels lille hjørne :bukke: Den funker bra på skeidar! :-D Har en grunnlønn 120 pr time, også får jeg en provisjon på 0.25% av det jeg selger for til jeg har solgt for 5 mill. etter det får jeg 1.25% av det jeg selger for. Også kommer UB i tillegg da :-D Så jeg er meget fornøyd med min nye jobb :-D Jeg har veldig lyst til å flytte til Usa en dag, er jo halvt amerikaner Pappa bor i Houston. Så bra med HM da, jeg misunner deg alle de gøye butikkene dere har som Ross og TJmax, har gjort mange gode kupp der Hvordan gikk det med trusemysteriet ditt forresten? Har lest litt i bloggen din og jeg må si du skriver utrolig bra. Liker skrivemåten din (kan man si det? du forstår sikkert hva jeg skal frem til), anyway jeg liker den veldig godt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #602 Del Skrevet 30. mai 2008 R.I.P Venke Vår kjære, snille nabo døde tidligere denne uken av at hjertet plutselig stoppet :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. mai 2008 #603 Del Skrevet 30. mai 2008 R.I.P Venke Vår kjære, snille nabo døde tidligere denne uken av at hjertet plutselig stoppet :gråte: Uff så leit, var hun gammel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 30. mai 2008 #604 Del Skrevet 30. mai 2008 Uff Ambriel, trist med dødsfall Men bra du fikk pratet med samboern!! Nå får han ta seg sammen slik at han skjønner hva for en gulle Ambriel han kan miste!!! Håper du har en fin kveld og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 30. mai 2008 #605 Del Skrevet 30. mai 2008 Ambriel, jeg håper ting blir bedre for din skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #606 Del Skrevet 31. mai 2008 Uff så leit, var hun gammel? Vet ikke hvor gammel hun var, men ikke mer enn 60 vil jeg tro. Hun var jo så frisk, rask og oppegående, jobbet gjorde hun også. Hun var ikke akkurat nabo, men hun var kjæresten til naboen, hun hadde egen leilighet lengre borti her, men bytta på å bo hos seg selv og hos han. Hjertet hadde plutselig sluttet å slå mens hun lå på sofaen hos han å så på tv, og dagen før de skulle til syden. Jeg synes virkelig synd på naboen nå, kona hans døde for noen år siden av kreft Livet skal neimen ikke være lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #607 Del Skrevet 31. mai 2008 Siste dag på Ultra idag :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 31. mai 2008 #608 Del Skrevet 31. mai 2008 Skal du slutte på Ultra? Hadde du ikke sluttet der allerde? :klø: Tror det er varmen som gjør meg så glemsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 31. mai 2008 #609 Del Skrevet 31. mai 2008 Solgt til pikken Den er grei,skal si fra til han Hvordan har du det i helga Ambriel? Så godt at det er din siste dag på Ultra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #610 Del Skrevet 1. juni 2008 Hei Reka da! Jeg må jo jobbe ut oppsigelsestiden Lørdag var utrolig slitsom. Det gikk i ett hele dagen. Og ikke fikk vi lov til å ta pause før alt brødet var ute heller.. Så hun som begynte kl 7 fikk ikke pause før nærmere halv 2 Sånt gjør meg irritert! Hun var så sliten stakkar. Ellers var jeg rimelig glad da klokka ble 16 og jeg kunne gå!! Ferdig ferdig ferdig! Aldri mer drittjobb! :-D Har hatt en kjempedeilig helg! Ble ikke noe kino på fredag, vi kjøpte oss heller litt frukt og satt oss på verandaen i sola. Ble enige om at det var litt kjedelig å sitte inne i dette fine været. Så vi koset oss på den fine verandaen vår :-D Lørdag var det opp tidlig for å dra på jobb, og Tequila våknet og sto opp sammen med meg. Samboer hadde planer om å sove litt til, men det var ikke Tequila enig i, så hun dro i dyna hans til han tilslutt måtte stå opp Så ble jeg hentet etter jobb av sambo, og vi handlet mat og blomster til naboen. Så grillet vi og koset oss, trenger jeg si mer? Idag stod vi opp tidlig for å dra på legevakta. Samboer skadet øret for noen uker siden under en filminnspilling. Han skulle ha en slosscene en som hadde hovedrollen(e?) i filmen Izzat, og han bommet og slo han rett på øret. Nå var øresusen så irriterende at da dro vi til legevakta. Trommehinna var sprukket rett av, så det slaget må ha vært utrolig kraftig Nå har samboer iPod forbud i et par uker, siden trommehinna må få gro ifred Etterpå dro vi hjem, hentet Tequila og kjørte opp til Skullerud hvor vi gikk lang tur, nå er vi rimelig slitne alle sammen. Blir stille og rolig verandakos ikveld også. Tar en dagbokrunde til dere i morgen jeg Håper dere alle sammen har hatt en kjempefin helg! :-D Pikken og Reka: Hun jenta jeg snakket om, hun er på Facebook, nettopp lagt henne til som venn. Hvis dere vil se hvem jeg snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. juni 2008 #611 Del Skrevet 1. juni 2008 Hei Reka da! Jeg må jo jobbe ut oppsigelsestiden Lørdag var utrolig slitsom. Det gikk i ett hele dagen. Og ikke fikk vi lov til å ta pause før alt brødet var ute heller.. Så hun som begynte kl 7 fikk ikke pause før nærmere halv 2 Sånt gjør meg irritert! Hun var så sliten stakkar. Ellers var jeg rimelig glad da klokka ble 16 og jeg kunne gå!! Ferdig ferdig ferdig! Aldri mer drittjobb! :-D Har hatt en kjempedeilig helg! Ble ikke noe kino på fredag, vi kjøpte oss heller litt frukt og satt oss på verandaen i sola. Ble enige om at det var litt kjedelig å sitte inne i dette fine været. Så vi koset oss på den fine verandaen vår :-D Lørdag var det opp tidlig for å dra på jobb, og Tequila våknet og sto opp sammen med meg. Samboer hadde planer om å sove litt til, men det var ikke Tequila enig i, så hun dro i dyna hans til han tilslutt måtte stå opp Så ble jeg hentet etter jobb av sambo, og vi handlet mat og blomster til naboen. Så grillet vi og koset oss, trenger jeg si mer? Idag stod vi opp tidlig for å dra på legevakta. Samboer skadet øret for noen uker siden under en filminnspilling. Han skulle ha en slosscene en som hadde hovedrollen(e?) i filmen Izzat, og han bommet og slo han rett på øret. Nå var øresusen så irriterende at da dro vi til legevakta. Trommehinna var sprukket rett av, så det slaget må ha vært utrolig kraftig Nå har samboer iPod forbud i et par uker, siden trommehinna må få gro ifred Etterpå dro vi hjem, hentet Tequila og kjørte opp til Skullerud hvor vi gikk lang tur, nå er vi rimelig slitne alle sammen. Blir stille og rolig verandakos ikveld også. Tar en dagbokrunde til dere i morgen jeg Håper dere alle sammen har hatt en kjempefin helg! :-D Pikken og Reka: Hun jenta jeg snakket om, hun er på Facebook, nettopp lagt henne til som venn. Hvis dere vil se hvem jeg snakker om Aaah, det er sant!! Oppsigelsestid!! Jeg var inne og tittet på hun dama nå! (Hun begynte på K sant? Jeg tror jeg så på riktig hvertfall, for hun var venn med R også så jeg!) Bra du er ferdig med Ultra, hørtes ikke ut som drømmejobben med sånne pause og arbeidstilstander.. Lenge leve møbler :juhu: Hørtes ut som dere har hatt en fin helg Ambriel, det er bra Ha en fin søndag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. juni 2008 #612 Del Skrevet 2. juni 2008 Ambriel! Jeg så du var her isted!! *Vente på oppdatering* :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #613 Del Skrevet 2. juni 2008 Har vel egentlig ikke så mye å oppdatere :-D hehe Bare 4 dager igjen til jeg skal til Kr.sand da :juhu: Ellers så blir det jobbing idag.. Kanskje får jeg møte pappa idag, ellers så blir det i morgen Vi får bare vente å se hva dagen bringer hehe Nå skal jeg prøve å ta en liten dagbokrunde til dere skjønne jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. juni 2008 #614 Del Skrevet 2. juni 2008 :juhu: for kristiansand!! Kan jeg klage litt her Ambriel? Vi har en skrekkelig nabo på hytta skjønner du, og hun mener hun har rett til å opprette en port mellom våre tomter slik at hun kan bruke vår tomt som gjennomgang!! :sloss: Okei da fikk jeg det ut :-D til ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #615 Del Skrevet 2. juni 2008 Klag i vei :-D Jeg har gjort det masse her selv Så hun skal ha privatliv, mens dere skal se på trafikken som går til og fra hennes hytte? Unnskyld meg men hva er det folk tenker med egentlig? :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. juni 2008 #616 Del Skrevet 2. juni 2008 Hørtes ut som en koselig helg, det trengte dere :icon_razz: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. juni 2008 #617 Del Skrevet 2. juni 2008 Klag i vei :-D Jeg har gjort det masse her selv Så hun skal ha privatliv, mens dere skal se på trafikken som går til og fra hennes hytte? Unnskyld meg men hva er det folk tenker med egentlig? :slåss: Nettopp! Hun vil bruke det som en kjappere vei til stranden. Idiot kjerring! Og der værste er at hun skal legge ut den delen av eiendommen for salg, dvs at hun helt sikkert kommer til å selge med stempelet: "gjennomgang til strand".. AHHH!! :sinna: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 2. juni 2008 #618 Del Skrevet 2. juni 2008 Nettopp! Hun vil bruke det som en kjappere vei til stranden. Idiot kjerring! Og der værste er at hun skal legge ut den delen av eiendommen for salg, dvs at hun helt sikkert kommer til å selge med stempelet: "gjennomgang til strand".. AHHH!! :sinna: Sett opp en skilt ved inngangen deres som forteller at de ikke kan gjøre det hun sa i annonsen: "Ikke gjennomgang til strand" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #619 Del Skrevet 3. juni 2008 :juhu: Fri :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. juni 2008 #620 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg har også fri, herlig. Også så fint vær. Synes nesten det blir litt for varmt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå