Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Ambi Bambi likte jeg :-D :kyss:

Holder hus på Skeidar jeg :sukk:

Sendte mail til hun dama vet du, og en sms men hun har ikke svart :overrasket:

Skal ta det opp med samboer ikveld tenkte jeg.. Wish me luck :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare en dame som jeg tror at samboer kanskje har truffet uten å fortelle meg om det :sur: Men jeg vil høre hennes versjon, for jeg vil tro at samboer "pynter" litt på den orginale versjonen...

------------------------------------------------------------------

Jeg har solgt for 83 000 kroner idag! :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei anna jente som har ringt han et par ganger den siste mnd!! :sur::kjefte::regler:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har ikke fått noe svar. Så også gjennom sambo sin msn at hun ikke har vært pålogget så mye i det siste, så kanskje hun rett og slett ikke har sett mailen :vetikke:

Spurte samboer igår, og han innrømmet å ha truffet henne, selv om han har sagt til meg at han aldri hadde det. Men han hadde tenkt på "truffet" som i en date, og han hadde jo bare møtt henne på togstasjonen en gang hun var i Oslo, og da tellte jo ikke det. Herregud for en dårlig unnskyldning :kjefte:. Men han mente også at alt dette var lenge før han traff meg, og vi har vært sammen i snart 4 år, og han mente at det var vel 5 år siden... Er sannsynlighetene store for at hun husker 2 år feil? :klø: Jeg gav han en sjanse igår til å være ærlig å fortelle meg alt sammen, og uten at jeg liksom skulle bli sur og kjefte, og han mente fremdeles at det skjedde lenge før han traff meg... Så nå blir det spennende å se om jeg får noe svar fra henne da, og høre om hennes versjon stemmer overens med hans...

Årh, jeg er så lei! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambi Bambi likte jeg :-D :kyss:

Holder hus på Skeidar jeg :sukk:

Sendte mail til hun dama vet du, og en sms men hun har ikke svart :overrasket:

Skal ta det opp med samboer ikveld tenkte jeg.. Wish me luck :sukk:

ÅÅåå! Biatch! Svarte hun ikke?? :sinna:

Wish you luck, men det er kanskje litt seint nå, siden reka er så dårlig til å oppdatere seg :roll: Shame on me!!

Nei, har ikke fått noe svar. Så også gjennom sambo sin msn at hun ikke har vært pålogget så mye i det siste, så kanskje hun rett og slett ikke har sett mailen :vetikke:

Spurte samboer igår, og han innrømmet å ha truffet henne, selv om han har sagt til meg at han aldri hadde det. Men han hadde tenkt på "truffet" som i en date, og han hadde jo bare møtt henne på togstasjonen en gang hun var i Oslo, og da tellte jo ikke det. Herregud for en dårlig unnskyldning :kjefte:. Men han mente også at alt dette var lenge før han traff meg, og vi har vært sammen i snart 4 år, og han mente at det var vel 5 år siden... Er sannsynlighetene store for at hun husker 2 år feil? :klø: Jeg gav han en sjanse igår til å være ærlig å fortelle meg alt sammen, og uten at jeg liksom skulle bli sur og kjefte, og han mente fremdeles at det skjedde lenge før han traff meg... Så nå blir det spennende å se om jeg får noe svar fra henne da, og høre om hennes versjon stemmer overens med hans...

Årh, jeg er så lei! :sukk:

Samboern din er en skikkelig treiging Ambriel!!! Hvorfor kan han ikke bare fortelle alt som det er med en gang, skjønne han ikke at det er bedre? :klø:

Skal du forresten være på msn senere idag? Eller du er kanskje på jobb du..:sukk: Trenger litt råd.. Men jeg jobber jo senere idag.. :sukk:

Trenger litt Ambi-bambi råd :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg blir så sint når jeg leser om samboeren din, Ambriel, og jeg mener

bestemt at du har det så utrolig mye bedre uten han, når han behandler deg som han gjør! Han aner ikke hva slags verdifull og fabelaktig person han holder på å kaste bort!!!!

Måtte bare få ut litt frustrasjon. Sender en kjempeKarenseklem :klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å,blir så sinna når jeg leser dette! Hater løgner og dårlige bortforklaringer!! :sur:

Enig med Karense,tror du virkelig har det bedre uten han Ambriel.

Nå er det ikke lenge før du reiser til Kr.sand,blir sikkert godt for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Enig med de over, bare se tilbake på hvor mange ganger han har kommet med disse unnskyldningene og den ene er verre enn den andre! Kom deg hjem til K-town sier jeg bare :-D Gå på byen og fest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk svar fra henne, men hun var ikke så veldig snakkesalig... Skrev at hvis jeg var sjalu og skulle kjefte (som jenter flest gjør) så kunne jeg bare la henne være.. Men fikk ut av henne at de hadde truffet hverandre (men ikke når) og at de hadde kjent hverandre i 6 år...

Fornuften i meg sier at jeg bør pakke sakene mine og dra, men hver gang vi krangler og blir venner igjen håper jeg liksom at han skal skjerpe seg. Også er det så vanskelig for jeg er redd jeg ikke kommer til å finne noen andre :sukk: Jeg vet, idiotisk å tenke slik, men likevel... Har jo nettopp begynt i ny jobb også, så det er ikke så lett :sukk:

Gleder meg hvertfall masse til å reise hjem 1 uke :-D Da skal jeg virkelig kose meg, får masse lønning, og jeg skal feire bursdag! Skal til frisøren, shoppe masse klær og ting.. Åååå om jeg gleder meg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Jeg skjønner akkurat va du mener med at du ikke føler du kommer til å finne noen andre.. Akkurat sånn har jeg det og, derfor klarer jeg ikke gi slipp på F så vi bare er venner.. Tror alle tenker sånn innerst inne egentlig, men det er så rart og forklare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kranglet igjen igår :sukk:

Jeg la ut om at han ikke var ærlig og alt det der, så får jeg slengt i trynet at jeg hadde jo sendt meldinger til hun jenta uten å si noe om det. Han mente da at det var det samme... Forskjellen er jo bare at jeg svarte han ærlig når han spurte, i motsetning til hva han gjør... Dessuten, ifølge han så traff de bare hverandre på togstasjonen i noen min før toget hennes gikk. Det var jo så absolutt ingeting å lyve om heller :klø:

Hun hadde jo sendt melding til han og anklaget meg for å skjelle henne ut :klø: Reka har lest meldingene jeg sendte, og jeg skjelte da henne virkelig ikke ut!

Det jeg skrev var: Hei K. Jeg har sendt deg en mail, og jeg vet ikke om grunnen til at du ikke vil svare er fordi ikke vil eller om du ikke har sett mailen enda. Jeg vil gjerne vite om du traff R for 3 år siden? Blir veldig glad for et svar. Hilsen C :)

Er det noe sted i denne meldingen jeg er uhøflig? Jeg skrev mailen på samme måte, bare med andre ord og litt lengre. Jeg skrev også i meldingene jeg sendte tilbake til henne at jeg jeg absolutt ikke var interessert i å kjefte, men bare stille henne et enkelt spørsmål. Faen jeg hater den kjerringa! :kjefte:

Vi endte opp med å sove på hvert vårt rom :sukk: Fikk en laaaang melding til morgenen om at han angret, og nesten ba på sine knær at jeg ikke skulle gå fra han. Jeg har jo liksom troen på at han kommer til å forandre seg, en gang. Jeg ser ann i løpet av sommeren. Nå har jeg sagt hvor landet ligger, og jeg ser jo fort om han gjør noe for å forbedre situasjonen. Og hvis ikke så vet vi jo hvordan det ender igjen :sukk:

Kanskje vi skulle droppe valp og heller tatt oss en sydentur? Hadde vært sinnsykt deilig å reise bort litt nå :sukk:

:klemmer: til dere alle supersøte KG-jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Ambriel! Hvor mange ganger har han gjort noe som ender i krangel eller at du blir lei deg? Hvor mange ganger har han sagt at han sakl forandre seg? Hvor mange ganger tar du han tibake fordi du tror han sakl forandre seg? Det er trist å innrømme, men han kommer ikke til å forandre seg.. Han er godt voksen og kommer ikke til å forandre seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaa :dåne:

Drittjente og drittsamboer!!!

Du Ambriel, du er verdt mye mer enn dette! Nå samboern din tilogmed anklager deg for å lyve er grensen liksom nådd!!! Du verken skjelte henne ut eller løy for han, det er en STOOR forskjell mellom at han lyver om alt og alle og du som sender en melding kun for å sjekke om han var ærlig eller ei! Dessuten løy jo ikke du! Du svarte jo ærlig når han spurte!!

Åå :sinna: Jeg blir så sint!!!

Mange, mange, mange gode klemmer til deg Ambi-Bambi :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten!! Du vil ha valp!!! Ikke gi opp den tanken kun fordi at du håper det vil ordne seg med en sydentur! Selvfølgelig kan det gjøre mye bra at dere kommer dere litt unna alt og bare er dere to, men hvis det kun er bra mellom dere når dere er på ferie så blir det ett veldig dyrt forhold til slutt!

Så ikke gi opp den tanken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...