Ambriel Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #361 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Jeg har bestillt en bluse fra hm, men siden den ikke er sendt enda kan jeg fremdeles endre farge på den... Hvilken synes dere? http://bildr.no/thumb/194708.jpeg Eller http://bildr.no/thumb/194709.jpeg Tror jeg skal ha den nederste men ble plutselig så usikker :klø: Endret 6. mai 2008 av Furstina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. mai 2008 #362 Del Skrevet 6. mai 2008 Å jeg likte begge jeg... Hmm, å så vanskelig! Men den nederste har kanskje en farge som er mer alsidig, men likevel så kan jo blått brukes til omtrent alt.. Jeg likte begge jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. mai 2008 #363 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg solgte for 18 000 kroner igår! :juhu: Blir bedre og bedre for hver gang Kjempegøy nå som jeg begynner å kunne det også :-D Varehussjefen kom bort til meg igår og spurte meg hvordan det gikk, og fortalte at jeg hadde fått masse skryt, og det er jo kjempegøy å høre! :-D Var på Ikea igår, og jeg må si at det var ikke mye av de tingene jeg skulle ha som jeg kunne finne gitt... Litt tidlig for sommerting enda kanskje, selv om jeg fant noe.. Andre ting så så harry ut at jeg gadd rett og slett ikke bruke penger på det hehe Fikk reklame fra Fryd igår i posten, og der hadde de tilbud på balkongflagg til 25 kroner, og stavmixer til 79(!) kroner! Så fikk samboer til å ringe ut å be dem holde av en og det var bra fordi det var den siste de hadde igjen! Så idag skal jeg prøve å lage meg smoothie :-D Planene for dagen er å vaske verandaen, sette sammen verandamøblene jeg skal kjøpe på Ikea om 2 timer, kjøpe stolputer og smoothiemix, og lage hjemmelagde rundstykker til tomatsuppe jeg skal lage senere idag 18 000 ?! Åå så bra at du får skryt og er så flink!! Du har utrolig mye planer altså Effektiv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 6. mai 2008 #364 Del Skrevet 6. mai 2008 God morgen Jeg likte de nederste skjorta best... Grattis med salg!!! Må være utrolig moro å få en sånn start!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #365 Del Skrevet 6. mai 2008 Sånn! Nå har jeg vasket verandaen, satt sammen møbelgruppa, og pyntet opp verandaen :-D Legger inn før og etter bilder litt senere, må først få bort de gamle møblene fra verandaen Trenger hjelp når R kommer hjem Nå skal jeg lage smoothie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. mai 2008 #366 Del Skrevet 6. mai 2008 Lager du en smoothie til meg og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #367 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Legger inn oppdateringsbildene nå jeg Slik så verandaen altså ut før. Må bare si at jeg flyttet inn hit på sensommeren ifjor, hadde jeg flyttet inn tidligere så hadde den altså ikke sett slik ut ifjor.. Mannfolk altså http://bildr.no/thumb/194821.jpeg Og etter at jeg har satt min hånd på verket, så ser den nå slik ut: http://bildr.no/thumb/194822.jpeg http://bildr.no/thumb/194823.jpeg Hva synes dere, jenter? (btw: parasollen skal bort senere idag, bare synes den er så ekkel at jeg overlater den til samboer ikveld ) Endret 6. mai 2008 av Furstina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #368 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er litt over halvparten av verandaen. Baksiden tar jeg ikke bilde av enda siden alle de gamle møblene står stablet der... Skal kjøpe ny grill på lørdag, og blomster å pynte opp litt med, så tar bilde i helgen og legger ut Skal forresten også få stolputer til møblene, men fant ingen jeg likte idag, så venter litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. mai 2008 #369 Del Skrevet 6. mai 2008 Å!! Genialt! Du bør bli sånn dekoriør-arkitekt eller noe Ambriel!! Det var skikkelig stilig og fint! Der vil jeg bo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 6. mai 2008 #370 Del Skrevet 6. mai 2008 Det ble jo dritkoselig :-D Nå fikk jeg lyst til å ha mini sommerfest der Angående den skjortesaken har jeg hatt samme dilemma selv. Men jeg valgte grå, helt til jeg slettet orderen pg.a jeg ble så lei av å vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. mai 2008 #371 Del Skrevet 6. mai 2008 Verandaen ble kjempe fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #372 Del Skrevet 7. mai 2008 Å!! Genialt! Du bør bli sånn dekoriør-arkitekt eller noe Ambriel!! Det var skikkelig stilig og fint! Der vil jeg bo Takk takk :-D Er ganske fornøyd, og samboer ble jo helt sjokkert når han kom hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #373 Del Skrevet 7. mai 2008 Det ble jo dritkoselig :-D Nå fikk jeg lyst til å ha mini sommerfest der Angående den skjortesaken har jeg hatt samme dilemma selv. Men jeg valgte grå, helt til jeg slettet orderen pg.a jeg ble så lei av å vente! Ja jeg gleder meg til å kunne sitte der i sommer, med god mat og drikke og bare nyte sommeren :-D Skal jo jobbe mesteparten av sommeren så det blir nok det eneste jeg har å glede meg til (annet enn ei feit lønning på slutten av ferien da ) Den skulle egentlig komme denne uka, men ble forsinket til neste, så jeg er bare spent på når den blir sendt ut Tror jeg går for den grå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #374 Del Skrevet 7. mai 2008 Verandaen ble kjempe fin Takk takk :-D Alt bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #375 Del Skrevet 7. mai 2008 Jobber på Ultra idag, blir skikkelig rart å jobbe der nå, er liksom vant til å være på Skeidar... Føler meg helt elendig idag, blir trøtt og sliten av allergitablettene, har vondt i halsen og nesa renner i ett sett. Har nesten lyst til å ringe og si at jeg er syk, men litt sent å ringe nå... Har sovet så lenge, blir helt slått ut av de allergitablettene... Det er nesten skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 7. mai 2008 #376 Del Skrevet 7. mai 2008 Så koselig du hadde fått det på terrassen :-D Flere som må shine opp en sliten ungkarsbolig ja Er en takknemelig jobb da,det blir jo såååååå mye finere når man er ferdig :juhu: Usj,håper det har gått greit å jobbe i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #377 Del Skrevet 8. mai 2008 Ja da tvang jeg meg selv på jobb igår. Det var ingen andre som kunne jobbe for meg så da var jeg nødt til å gå selv med en dundrende hodepine... Men tiden gikk ganske fort, og samboer kom å hjalp meg på slutten med å pakke brødet og rydde, så da gikk det ganske så greit :-D Idag er formen bedre, selv om jeg er veldig trøtt Jobber på Skeidar ikveld, kjenner jeg gleder meg :-D Håper jeg får solgt noe ikveld også da Fikk lønning idag! :juhu: 3-400 kroner mer enn jeg forventa, så er nysgjerrig på hva det er :klø: Har nå kjøpt meg 2 par sko på ebay! Fant ut at pappa kommer hjem i begynnelsen av Juni, så hvis jeg sender varene til han, også tar han dem med når han kommer så sparer jeg jo masse i shipping! Så fikk 2 par sko for under den prisen jeg skulle ha betalt for å shippe 1 par til Norge! Betalte vel 225 kroner totalt for 2 par sko med shipping. Superbillig! :juhu: Hvite Keds Koster vel 300 eller 400 kroner i Norge! :-D Blå Tommy Hilfiger Disse var jo så utrolig søte! Og billige! Tør ikke gjette hva prisen i Norge hadde blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 8. mai 2008 #378 Del Skrevet 8. mai 2008 heihei Oppdaterer meg! Heldig med skoene altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #379 Del Skrevet 10. mai 2008 Oi, her har det vært dævvt i to dager Kanskje ikke så rart, alle er vel ute å nyter det deilige været vi har fått! På torsdag solgte jeg for ca 16 000, også kom det inn noen rett før vi stengte som ville kjøpe en sofa... De måtte hjem å måle litt, men bestemte seg igår for at de ville ha den, så da har jeg solgt min første sofa! :juhu: Siden jeg egentlig solgte den på torsdag, så kan vi vel regne at jeg solgte for 37 000 kroner! :-D Igår på jobb var det ganske stille... Nå skal det bli deilig med noen fridager! Vi handlet inn endel mat igår, mangler fremdeles litt småting som vi må få ordnet idag før butikkene stenger. Samboer er på innspilling til en kortfilm, hvor han har en liten rolle som politimann .. Dumt på en dag som dette hvor vi er nødt til å få handlet, men det er sånn som skjer Var å hentet pakke på posten idag fra H&M, alt passet så bra så og jeg er veldig fornøyd Planene for kvelden var egentlig kino, men ser ut som om det blir middag på Friday's istedet Dyret ligger rett ut i sola på verandaen... Er nødt til å kjøpe solfaktor til henne så hun ikke blir brent. Hun er flink å tar pauser da, kommer inn og kjøler seg ned for så å gå ut igjen Kos dere masse i helgen da, jenter Nyt det fine været og fridagene! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. mai 2008 #380 Del Skrevet 10. mai 2008 Åå heldig med fridays altså!! Og så innmari mye som du selger!!! Synes du solgte for sånn 16 000 i går og jeg :klø: Er samboeren din blitt politimann, dæven Mange som handlet inn idag altså, kan jeg skrive under på! Det var så mange mennesker på jobben idag, køen sluttet liksom aldri!! Ha en flott helg Ambriel! Kos deg med dyret (hva slags dyr er det egentlig? Har du sagt det før og jeg har glemt det? :klø Og kos deg med mannen og babyen og fridays og solen og alt!!! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå