Gjest Reka Skrevet 17. april 2008 #241 Del Skrevet 17. april 2008 Hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 17. april 2008 Forfatter #242 Del Skrevet 17. april 2008 Hei Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 17. april 2008 #243 Del Skrevet 17. april 2008 Planene idag er å handle mat og div ting vi trenger. Sier bare takk gud for at jeg har en sparekonto jeg kan ta litt penger av i ny og ne. Lønninga denne mnd var ikke mye å skryte av (har jo vært syk, så har ikke kunnet ta de ekstravaktene som jeg ellers ville ha tatt, og da hadde jg fått mye mer) Fikk Fedon Lindberg bok i posten igår, så nå blir det diett i heimen hehe, neida... Har gått opp i vekt etter at jeg fikk p-stav i armen for ca 1 år siden, så legen min anbefalte meg å begynne med Lindberg, så da skal vi prøve det. Eneste jeg ikke liker er at han ikke anbefaler poteter. Jeg som elsker poteter! Ellers så høres alle oppskriftene utrolig gode ut! Blir spennende å se hvordan det går da hehe Angående p-stav, har du hatt mensen for mange ganger i det siste? Jeg tok den også i for ca. et år siden og det har vært en drøm frem til nå. Har hatt mensen 2 ganger eller noe og har bare hatt bittelitt uten noe vondt og plutselig nå har jeg hatt det 3 ganger på halvannen mmnd ca. Har den ikke nå, så jeg vet ikke om den har kommet tilbake. Måtte bare skyte inn min frustrasjon over det her :-D JEG FIKK JOBBEN!! :juhu: GRATULERER God morgen! Så deilig, endelig en onsdag jeg har klart å sove lenge!!! Stod opp klokka 11, for da ringte mamma Ja, håper jeg får litt rabatter etterhvert! Eller egentlig ikke for jeg er stygt redd for at jeg kommer til å gå berserk! De hadde jo så masse fint når jeg var der på torsdag! :-D Idag er det jobb igjen Heldigvis har de siste kveldvaktene jeg har tatt gått veldig fort, og så lenge jeg har noe å styre med hele tiden så går det greit. Skal jo levere oppsigelsen min idag, blir igrunnen litt trist. Kommer jo til å savne de jeg jobber med da! Skeidar har jo sååå mye fint! Jeg elsker BoConsept! Synd at jeg ikke har råd til det, men en dag :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. april 2008 Forfatter #244 Del Skrevet 18. april 2008 Hei Pikken Mensen min kommer hver tredje mnd omtrent med P-staven. Eneste problemet er at mensensmertene er jo også 3-doblet Men jeg blør nesten ingenting faktisk, bare disse jævlige krampene Det er så vondt at når jeg har fått en krampe mens jeg har vært i byen så må jeg bare sette meg ned på gata, krympe meg mest mulig sammen Så alt av smertestillende er hjertelig velkommen når jeg en dag skal føde! Har snakket litt med legen og jeg har tenkt å ta ut P-staven, og heller sette inn en spiral uten hormoner. Dette pga smertene og vektøkningen. Så vi får se hva det blir til etterhvert, først må jeg få meg en fastlege i Oslo hehe Takk for gratulasjon! :-D Kan du gjette hvilken avdeling jeg skal ha ansvar for? BOCONSEPT! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 18. april 2008 #245 Del Skrevet 18. april 2008 Ja, det er jo ikke bare bare med alle disse hormonene og fremmedgjenstandene vi å stappe i oss for å ikke gro baby. Lurer på når den mannlige p-pillen kom Håper det blir bedre etterhvert for begge to! Herregud å nice :-D Den BESTE avdelingen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. april 2008 Forfatter #246 Del Skrevet 18. april 2008 God morgen, alle sammen Idag har jeg fri, og godt er det! :-D Skal på jobb tidlig i morgen da Og da skal jeg også få levert oppsigelsen min, sjefen var ikke der igår så fikk ikke levert den da heller Men i morgen skal jeg fortelle folk at jeg skal slutte, det blir veldig trist Idag er ikke planene store, har sovet til 10.30, skal nå stelle meg litt og spise frokost og se på tv :-D Og henge masse her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. april 2008 Forfatter #247 Del Skrevet 18. april 2008 Ja, det er jo ikke bare bare med alle disse hormonene og fremmedgjenstandene vi å stappe i oss for å ikke gro baby. Lurer på når den mannlige p-pillen kom Håper det blir bedre etterhvert for begge to! Herregud å nice :-D Den BESTE avdelingen!! Jeg stemmer for mannlig p-pille jeg Det er jo denne berømte kondomen da, men det setter jo en liten demper på stemningen Jeg fant en sofa jeg hadde veldig lyst på, men gikk aldri bort for å se prisen på den. Ville ikke ødlegge det fine bildet jeg hadde av den i hodet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. april 2008 #248 Del Skrevet 18. april 2008 ÅååÅ!!! Så heldig med avdeligen!!!! Vil også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. april 2008 Forfatter #249 Del Skrevet 18. april 2008 ÅååÅ!!! Så heldig med avdeligen!!!! Vil også :-D De hadde dekt på et "bryllupsbord" når jeg var der, og det var sååå lekkert :rødme: Fikk lyst til å gifte meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. april 2008 Forfatter #250 Del Skrevet 18. april 2008 Haha, utrolig mange rare videoer man kan finne på nettet Fuck a Burger Good Cop, Baby Cop - Med baby Pearl i hovedrollen Baby Pearl i rollen som Landlord Den jenta er jo bare så nydelig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. april 2008 Forfatter #251 Del Skrevet 18. april 2008 Nå har jeg jaggu vært flink! Jeg har faktisk trent! 30 min med sterk rygg, flat mage opplegg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 18. april 2008 #252 Del Skrevet 18. april 2008 God helg til deg og kjæresten og Heldig du var med avdelingen da!moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. april 2008 #253 Del Skrevet 18. april 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. april 2008 #254 Del Skrevet 19. april 2008 - Fortsatt god helg SÅ bra du havnet på en avdeling du hadde lyst til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 21. april 2008 Forfatter #255 Del Skrevet 21. april 2008 15 grader idag i skyggen, og hvem skal på jobb??? Lørdagen jobbet jeg, fikk gå litt tidligere siden det var så mange der og lite å gjøre :-D Hjem og nyte sommerværet! :-D Samboer er listet på Nrk P1 og sendes på Norsk på Norsk :-D Ingenting er bedre enn det, og det var også et klarsignal til at plata hans kan komme ut! :juhu: Så det ser ut som om det venter oss litt bedre tider fremover Ha en flott dag i sola folkens :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 21. april 2008 #256 Del Skrevet 21. april 2008 Så gøy med samboeren din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. april 2008 Forfatter #257 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) God morgen! Idag skal jeg skrive kontrakt med Skeidar! Er spent på lønna og sånn! Var på jobb igår, dritkjipt når været var strålende... men tiden gikk kjempefort, hadde masse å gjøre, og klarte akkurat å rekke alt før butikken stengte. Hadde 9 stappfulle handlevogner igjen med brød!!! Ble overrasket av samboer igår! Kom hjem fra jobb, og hjemme ventet 10 røde roser på meg :-D Enda et lite solbilde av Tequila (Sunrise) Hun tok med seg bamsen sin Ørny og la seg uti sola :rødme: Bilde Endret 22. april 2008 av Furstina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. april 2008 Forfatter #258 Del Skrevet 22. april 2008 Så gøy med samboeren din!! JA! Det er kjempespennende! Det er sånn at man må stemme for å bli vist, så nå stemmer vi for harde livet her! Uff, stakkars telefonregning neste mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 22. april 2008 #259 Del Skrevet 22. april 2008 åå det var 1 stk fornøyd hund Såå søt!! hvordan gikk det idag? fornøyd med lønn og alt slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. april 2008 Forfatter #260 Del Skrevet 22. april 2008 Det ble ikke noe møte for hun som jeg skulle møte var blitt syk. Rart de ikke ringte, men jeg fikk en omvisning i avdelingen, så gikk jo ikke ut helt forgjeves Mye å sette seg inn i, men jeg tror det skal gå veldig greit Ja, hun elsker alt som heter sol og varme! Helt i ekstase nå som sommeren kommer :-D Hvordan går det med deg Reka? Spent på torsdagen? (egentlig et utrolig idiotisk spørsmål men) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå