Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stearinpikken
Planene idag er å handle mat og div ting vi trenger. Sier bare takk gud for at jeg har en sparekonto jeg kan ta litt penger av i ny og ne. Lønninga denne mnd var ikke mye å skryte av (har jo vært syk, så har ikke kunnet ta de ekstravaktene som jeg ellers ville ha tatt, og da hadde jg fått mye mer) :sur:

Fikk Fedon Lindberg bok i posten igår, så nå blir det diett i heimen ;) hehe, neida... Har gått opp i vekt etter at jeg fikk p-stav i armen for ca 1 år siden, så legen min anbefalte meg å begynne med Lindberg, så da skal vi prøve det. Eneste jeg ikke liker er at han ikke anbefaler poteter. Jeg som elsker poteter! :spise: Ellers så høres alle oppskriftene utrolig gode ut! Blir spennende å se hvordan det går da ;) hehe

Angående p-stav, har du hatt mensen for mange ganger i det siste? Jeg tok den også i for ca. et år siden og det har vært en drøm frem til nå. Har hatt mensen 2 ganger eller noe og har bare hatt bittelitt uten noe vondt og plutselig nå har jeg hatt det 3 ganger på halvannen mmnd ca. Har den ikke nå, så jeg vet ikke om den har kommet tilbake. Måtte bare skyte inn min frustrasjon over det her :-D

JEG FIKK JOBBEN!! :juhu:

GRATULERER :hoppe:

God morgen! Så deilig, endelig en onsdag jeg har klart å sove lenge!!! Stod opp klokka 11, for da ringte mamma :ler:

Ja, håper jeg får litt rabatter etterhvert! Eller egentlig ikke for jeg er stygt redd for at jeg kommer til å gå berserk! De hadde jo så masse fint når jeg var der på torsdag! :-D

Idag er det jobb igjen :( Heldigvis har de siste kveldvaktene jeg har tatt gått veldig fort, og så lenge jeg har noe å styre med hele tiden så går det greit. Skal jo levere oppsigelsen min idag, blir igrunnen litt trist. Kommer jo til å savne de jeg jobber med da! :(

Skeidar har jo sååå mye fint! Jeg elsker BoConsept! Synd at jeg ikke har råd til det, men en dag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pikken :vinke::ler:

Mensen min kommer hver tredje mnd omtrent med P-staven. Eneste problemet er at mensensmertene er jo også 3-doblet :sukk: Men jeg blør nesten ingenting faktisk, bare disse jævlige krampene :sur: Det er så vondt at når jeg har fått en krampe mens jeg har vært i byen så må jeg bare sette meg ned på gata, krympe meg mest mulig sammen :flau: Så alt av smertestillende er hjertelig velkommen når jeg en dag skal føde! :ler:

Har snakket litt med legen og jeg har tenkt å ta ut P-staven, og heller sette inn en spiral uten hormoner. Dette pga smertene og vektøkningen. Så vi får se hva det blir til etterhvert, først må jeg få meg en fastlege i Oslo ;) hehe

Takk for gratulasjon! :-D Kan du gjette hvilken avdeling jeg skal ha ansvar for? BOCONSEPT! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Ja, det er jo ikke bare bare med alle disse hormonene og fremmedgjenstandene vi å stappe i oss for å ikke gro baby. Lurer på når den mannlige p-pillen kom :lur: Håper det blir bedre etterhvert for begge to!

Herregud å nice :-D Den BESTE avdelingen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, alle sammen :vinke:

Idag har jeg fri, og godt er det! :-D Skal på jobb tidlig i morgen da :( Og da skal jeg også få levert oppsigelsen min, sjefen var ikke der igår så fikk ikke levert den da heller :( Men i morgen skal jeg fortelle folk at jeg skal slutte, det blir veldig trist :(

Idag er ikke planene store, har sovet til 10.30, skal nå stelle meg litt og spise frokost og se på tv :-D Og henge masse her på KG ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er jo ikke bare bare med alle disse hormonene og fremmedgjenstandene vi å stappe i oss for å ikke gro baby. Lurer på når den mannlige p-pillen kom :lur: Håper det blir bedre etterhvert for begge to!

Herregud å nice :-D Den BESTE avdelingen!!

Jeg stemmer for mannlig p-pille jeg :duskedame: Det er jo denne berømte kondomen da, men det setter jo en liten demper på stemningen :(

Jeg fant en sofa jeg hadde veldig lyst på, men gikk aldri bort for å se prisen på den. Ville ikke ødlegge det fine bildet jeg hadde av den i hodet mitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅååÅ!!! Så heldig med avdeligen!!!! Vil også :sjenert:

:-D

De hadde dekt på et "bryllupsbord" når jeg var der, og det var sååå lekkert :rødme: Fikk lyst til å gifte meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jaggu vært flink! Jeg har faktisk trent! :hakeslepp:

30 min med sterk rygg, flat mage opplegg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 grader idag i skyggen, og hvem skal på jobb??? :(

Lørdagen jobbet jeg, fikk gå litt tidligere siden det var så mange der og lite å gjøre :-D Hjem og nyte sommerværet! :-D

Samboer er listet på Nrk P1 og sendes på Norsk på Norsk :-D Ingenting er bedre enn det, og det var også et klarsignal til at plata hans kan komme ut! :juhu: Så det ser ut som om det venter oss litt bedre tider fremover ;)

Ha en flott dag i sola folkens :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :vinke:

Idag skal jeg skrive kontrakt med Skeidar! Er spent på lønna og sånn! :jepp:

Var på jobb igår, dritkjipt når været var strålende... men tiden gikk kjempefort, hadde masse å gjøre, og klarte akkurat å rekke alt før butikken stengte. Hadde 9 stappfulle handlevogner igjen med brød!!! :hakeslepp:

Ble overrasket av samboer igår! Kom hjem fra jobb, og hjemme ventet 10 røde roser på meg :-D

Enda et lite solbilde av Tequila (Sunrise) ;) Hun tok med seg bamsen sin Ørny og la seg uti sola :rødme:

Bilde

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med samboeren din!! :jepp:

:klem:

JA! Det er kjempespennende! Det er sånn at man må stemme for å bli vist, så nå stemmer vi for harde livet her! Uff, stakkars telefonregning neste mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke noe møte for hun som jeg skulle møte var blitt syk. Rart de ikke ringte, men jeg fikk en omvisning i avdelingen, så gikk jo ikke ut helt forgjeves :) Mye å sette seg inn i, men jeg tror det skal gå veldig greit :)

Ja, hun elsker alt som heter sol og varme! Helt i ekstase nå som sommeren kommer :-D

Hvordan går det med deg Reka? Spent på torsdagen? (egentlig et utrolig idiotisk spørsmål men) hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...