Gjest Reka Skrevet 25. september 2008 #1421 Del Skrevet 25. september 2008 Det var skikkelig stilig vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. september 2008 Forfatter #1422 Del Skrevet 25. september 2008 Ikke se på rotet på kjøkkenet Har bare ikke orket å rydde idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. september 2008 Forfatter #1423 Del Skrevet 25. september 2008 Tusen takk! Har ikke fått satt på den ene kantlisten fordi vi ikke har kontaktlim (heter det ikke det?) Så blir den perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. september 2008 Forfatter #1424 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg skal prøve å huske å sende deg en vits jeg, hvis jeg kommer på en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. september 2008 #1425 Del Skrevet 25. september 2008 Frigg da! frokosten er jo til Tequila, mens hundematen er til Ambriel :skratte: :skratte: Puh...nå ble jeg lettet. Begynte å lure på om det var Ambriel som skulle ha frokost og Tequila som skulla ha hundemat skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 26. september 2008 #1426 Del Skrevet 26. september 2008 Ææ.. duu, er du hjemme? Vil du prate med meg på msn? Jeg har vært litt teit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. september 2008 Forfatter #1427 Del Skrevet 26. september 2008 Idag har jeg vært på BoConcept kurs! Utrolig interessant og lærerikt, så nå er det bare å komme seg på jobb og selge som bare søren hehe Ikveld har jeg og samboer hatt kosekveld, med god mat, masse godteri og LoveBoat Samboer har mottatt dårlige nyheter om sin tante så kvelden ble en smule amputert Så de neste dagene kan bli tøffe I morgen har vi planer om bytur, skal hente to pakker på posten, en fra H&M og en fra Panduro, også lurer vi på om vi skal ta en tur innom veterinæren på Alnabru med Nuppien vår, microchippen hun har i nakken var ikke lesbar sist vi var innom en annen veterinær, så hun på Tam Alna sa hun skulle sjekke den og evt omregistrere den, så vi får se om vi stikker bort dit i morgen. Nuppi er ikke så glad i veterinærer Fikk forresten fri fra jobben på mandag siden kurset varte i 8 timer idag (og jeg egentlig ikke skal jobbe så lenge), så da skal jeg ikke på jobb før neste lørdag! Håper alle sammen har en kjempegod fredagskveld og ønsker alle en kjempegod helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 26. september 2008 #1428 Del Skrevet 26. september 2008 Hei Ambriel, Innom og ønsker deg en gooood helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. september 2008 #1429 Del Skrevet 26. september 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 26. september 2008 #1430 Del Skrevet 26. september 2008 God helg, Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 27. september 2008 #1431 Del Skrevet 27. september 2008 God helg! Deilig med så lenge fri da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 29. september 2008 Forfatter #1432 Del Skrevet 29. september 2008 God morgen alle sammen Helgen startet bra med kosekveld på fredagen. Lørdag ble det bytur og bittelitt shopping (et par sminketing på meg bare), henta to pakker på posten som jeg er veldig fornøyd med. Men da vi kom hjem fikk samboer telefonen vi hadde venta på, "tanten" hans sovnet stille inn lørdag ettermiddag, en god venninne av moren som har vært som en tante for han gjennom hele oppveksten og hele livet. Hun har det bedre nå, slipper smerte Hun var en kunstner, lagde fantastiske bilder og skrev flotte dikt. Pussig sammentreff, samboer skrev nettopp en låt basert på diktene hennes, det som ikke skulle bli en låt om henne ble likevel det, og den fikk tittelen "Vil du fly din vei", og uka etter den var ferdig innspillt døde hun. Et av diktene hennes som jeg liker best: "Jeg har truffet deg mange ganger men jeg visste ikke hvem du var før jeg kjente deg. Vi talte samme språk trodde vi til vi visste oversettelsen fjern var du plutselig. Du sa et ord til meg ordet vokste ble større i munnen din. Igår så jeg deg slik du var idag kan jeg ikke se deg jeg ser deg aldri mer" Hvil i fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #1433 Del Skrevet 2. oktober 2008 Igår hadde jeg og sambo 4 års jubileum, så jeg dro til byen og kjøpte kort og en liten gave som jeg egentlig ikke hadde råd til. Hørte ikke noe hint fra sambo om dagen, og på kvelden måtte han opp i studio og hente en ny låt, skulle ikke bli lenge, men jeg anser 2,5 timer som lenge. Ble småirritert og han forstod jo selvsagt ikke hvorfor. Så spør jeg om han husker hvilken dag det er i dag? Hmmm, nei det var jo fortsatt endel dager til bursdagen hans (fyller år på mandag), så åpner han døren til soverommet hvor jeg har lagt kortet og gaven på senga hans.. Han ser på meg som et stort spørmålstegn og jeg forteller at for 4 år siden på denne dagen ble vi kjærester. Så sier han: Nei det er jo i Juni! og så forteller jeg han rekkefølgen og han bare: å var det sånn det var ja... Takk skal du f... ha Jeg burde vel ha visst bedre, han har jo ikke klart å huske det 1 gang iløpet av disse 4 årene, det er jo meg som husker denne forbanna dagen hvert jæ.... år Så han skrev et brev på et vanlig ark da, hvor det står akkurat det samme som det står på hvert eneste brev, og med unnskyldning om at siden tanta var død så hadde han hatt mye å tenke på, yeah right du trodde dagen var i juni! (til og med mamma kunne huske at det var på høsten vi ble sammen) Blir spennende å se om han kommer hjem med noe kort eller noe til meg idag da (dream on, det er lov å håpe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. oktober 2008 #1434 Del Skrevet 2. oktober 2008 Skjønner frustrasjonen din! Også så feil han tok da! Forskjell på juni og oktober. Må være kjipt at han aldri på 4 år ikke har husket dagen. Men mange menn er sånn,de bryr seg ikke så mye om sånne markeringer som vi gjør.. Hadde nesten kunnet bli så skuffet og irritert at jeg hadde "glemt" bursdagen hans på mandag,så får han se hvordan det er å bli glemt..Barnslig ja,men sånn kan jeg reagere om noen skuffer meg gang på gang. Har han kommet hjem, og har du fått noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #1435 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja satt faktisk å vurderte det istad, hmmmm *tenke tenke* Nei, han er på vei hjem nå, ble litt overtid idag pga statsbudsjettet som kommer ut på mandag. Jeg kan aldri i livet tro at han har kjøpt noe til meg, men vi får nå se da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 2. oktober 2008 #1436 Del Skrevet 2. oktober 2008 Skjønner at du er lei deg og skuffa for det jeg også! Håper han overrassker deg i dag da. Tror også jeg hadde reagert ganske barnslig da ja. Har ikke så mye å si, men legger igjen en iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 2. oktober 2008 #1437 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ambiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #1438 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ikke et jæ*** kort, ikke en jæ*** overraskelse, no fuc***** nothing Og han mener selv han er romantisk Romantisk my ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. oktober 2008 #1439 Del Skrevet 3. oktober 2008 Unnskyld at jeg ler, men han burde da virkelig ha tatt hintet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #1440 Del Skrevet 3. oktober 2008 Han burde vel strengt tatt det, kunne hvertfall spandert et kort om ikke annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå