Ambriel Skrevet 20. september 2008 Forfatter #1401 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg er innmari skuffet over H&M. Faen. Her har jeg gått og gledet meg i flere måneder til H&M skulle åpne butikkene her i Seattle, og så er det bare dritt. Små og trange lokaler og veldig rotete - ser ut som om de bare har slengt inn varene. Lite utvalg. Null mammaklær. :grine: Hei Alice Hvordan går det med deg? Tror jeg må innom boken din en tur, altfor lenge siden jeg har vært der Dumt med H&M da men du skal jo ikke gå gravid hele livet da Du har blitt moderator! og litt (det er jo lørdag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 20. september 2008 #1402 Del Skrevet 20. september 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 20. september 2008 #1403 Del Skrevet 20. september 2008 God morgen på en lørdag! Jeg må bare sende en deilig helgehilsen, her jeg sitter og storkoser meg med tekoppen, KG og P4 (All summer long) fra kjøkkenet. Sola skinner, og alt tegner for at det blir fantastisk dag. Det er bare å hoppe i klærne og komme seg ut, har mye å ordne foran fest i kveld og bursdag i morgen. Håper du får en nydelig dag, Ambriel, kos deg! Stooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. september 2008 #1404 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Aaaa! Going totaly cræsi banana! Dånnåoo what to wear tonight!!! Endret 20. september 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 20. september 2008 Forfatter #1405 Del Skrevet 20. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. september 2008 #1406 Del Skrevet 21. september 2008 Hei vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 22. september 2008 #1407 Del Skrevet 22. september 2008 Hei Alice Hvordan går det med deg? Tror jeg må innom boken din en tur, altfor lenge siden jeg har vært der Dumt med H&M da men du skal jo ikke gå gravid hele livet da Du har blitt moderator! og litt (det er jo lørdag ) Det går helt fint her - med unntak av klesfrustrasjon. Ja, har blitt moddis, så nå må du passe deg. I dag er det ikke lørdag, men litt på en mandag er det jo ikke noe i veien med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 23. september 2008 Forfatter #1408 Del Skrevet 23. september 2008 Hei alle sammen Endelig har jeg internett igjen! Vi har byttet til bredbånd fra Get, og skulle bytte modem på lørdag, men så var jo selvfølgelig det modemet vi hadde fått i stykker og det gikk heller ikke ann å koble til det gamle igjen, så vi har vært uten nett siden lørdag kveld Var tilbake på jobb igår, det var slitsomt og vondt Var hos legen idag og er sykemeldt 50% i 2,5 uker fremover.. Hadde egentlig håpet på 100%, men nå prøver jeg hvertfall og blir det ikke bedre så får vi revurdere det I helgen fikk vi satt opp barløsningen på kjøkkenet vårt, dvs halve benken på søndag, og resten igår kveld, det ble så fint! Har også fått hengt opp hylle på soverommet, og litt div på veggene på kjøkkenet. Har et lite prosjekt på gang på ene veggen, skal ned til byen i morgen og kjøpe den siste tingen jeg trenger, så skal jeg legge ut bilde til dere hvis noen er nysgjerrige Ha en fortsatt fin kveld søte jentene mine! Skal få tatt en dagbokrunde snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. september 2008 #1409 Del Skrevet 23. september 2008 Ambriels bar! Med selvlysende -neonflash lys! Sjekk boken min da! Det skjer jo litt der faktisk nå Savner deg!! Me you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 24. september 2008 Forfatter #1410 Del Skrevet 24. september 2008 Ambriels bar! Med selvlysende -neonflash lys! Sjekk boken min da! Det skjer jo litt der faktisk nå Savner deg!! Me you! Selvfølgelig skal vi ha selvlysende-neonflash lys Noe annet ville bare vært rart Åpen bar hos Bambi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. september 2008 Forfatter #1411 Del Skrevet 25. september 2008 God morgen (hvor har det blitt av smilen med kaffekopp og avisen? ) Idag har jeg fri fra jobb så planen er å leke husmor Også skal jeg få tatt bilde av kjøkkenbenken og veggen bak litt senere Men først og på butikken og kjøpe frokost og hundemat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. september 2008 #1412 Del Skrevet 25. september 2008 Skal leke til husmor i dag du også ja Men frokost og hundemat? Hørtes ikke ut som en god kombinasjon Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. september 2008 #1413 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Barløsningen hørtes bra ut Jeg kommer jeg altså Håper du har en fin dag! Endret 25. september 2008 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 25. september 2008 #1414 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg kommer også og tester ut baren Håper alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. september 2008 #1415 Del Skrevet 25. september 2008 Frigg da! frokosten er jo til Tequila, mens hundematen er til Ambriel :skratte: :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. september 2008 Forfatter #1416 Del Skrevet 25. september 2008 Frigg da! frokosten er jo til Tequila, mens hundematen er til Ambriel :skratte: :skratte: Ikkesant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. september 2008 Forfatter #1417 Del Skrevet 25. september 2008 Barløsningen hørtes bra ut Jeg kommer jeg altså Håper du har en fin dag! Jeg kommer også og tester ut baren Håper alt er bra Ja nå kommer dere, når det er en bar i bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. september 2008 Forfatter #1418 Del Skrevet 25. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. september 2008 #1419 Del Skrevet 25. september 2008 Så lenge jeg får hundemat, så kommer jeg Nå må jeg på jobb.. Om du vil kan du godt sende meg den morsomste vitsen du kan på sms, sånn rundt 8 når jeg er super lei av jobben Men jeg kan jo ikke svare da.. drid mobil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. september 2008 #1420 Del Skrevet 25. september 2008 Ja nå kommer dere, når det er en bar i bildet Den så veldig stilig ut, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå