Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Jeg er faktisk enig med deg, Milla.. Det er nesten for varmt ute :sjenert: Jada, jeg vet vi ikke skal klage på varmen ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett opp en skilt ved inngangen deres som forteller at de ikke kan gjøre det hun sa i annonsen: "Ikke gjennomgang til strand"

:hoho:

:hoho: Da hadde hun antagelig blitt så fornærmet at hun hadde skjelt oss ut.. Hun er ikke av den snille og vennlige typen skjønner du.. :roll::sukk:

Hipp hurra for fri!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"But it's time to face the truth

I got drunk and made out with a dude."

:skratte:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :)

Ambriel er tidlig oppe idag, selv om hun ikke begynner før klokken 16 :)

Fridag igår var grei den.. Jeg traff pappa som jeg ikke har sett på et par mnd. Han bor jo i Usa, og skiftet nettopp jobb, til en som innebærer mye reising til norge, så istedet for å se han kanskje 1 gang pr år som jeg gjorde før, ser jeg han nå ca 4-5 ganger i året :) Jeg fikk skoene som jeg bestillte for en mnd siden og de passet (heldigvis). Så skulle jeg får bursdagsgaven min. og jeg hadde faktisk, siden jeg blir 20 år forventa å få noe litt mer enn 1000 kroner (tenker også mer på at jeg ønsker meg en gave istedet for penger). Da jeg ble 18 fikk jeg Tequila, ifjor til 19 års dagen fikk jeg 2000, til jul fikk jeg for halvannet år siden $500 og ifjor fikk jeg iPod Touch. Jeg føler meg skikkelig ekkel når jeg sier at jeg hadde forventa mer, jeg blir jo selvfølgelig glad for penger også, ikke tro noe annet, men jeg fikk liksom bare 2 stk 500-lapper i hånda, ikke noe kort eller noe annet. Føler liksom at han bare hadde vært en tur i minibanken rett før han møtte meg, så gi meg bursdagsgaven også ferdig med det liksom, da kan vi krysse av den posten på lista. Han kunne hvertfall spurt meg for noen uker siden om det var noe spesielt fra Usa som jeg ønsket meg, men neida... Itillegg hadde han med 2 vesker, som da ikke var bursdagsgave.. Grunnen til at jeg fikk dem? Han var i Kina for noen uker siden og kom over disse veskene som han da kjøpte til min stemor, altså hans nye kone. Og hun hadde ikke lyst på dem, så derfor fikk jeg dem... Altså han er i utlandet, og handler ting til min stemor, og helt sikkert min stebror også (hennes sønn, ikke hans), men til sin egen datter kan han ikke kjøpe noe.. Jeg får bare det som de andre ikke vil ha! :sukk: Før da jeg var liten, sendte han meg alltid et kort da han var ute å reiste, så etterhvert begynte jeg jo å få kort fra store deler av verden.. De siste gangene hvor han har vært i brasil, singapore, dubai og nå kina har jeg bedt han om å sende meg et kort, men det glemmer han jo å gjøre.. men han har tid til å shoppe til kona og "sønnen" sin. :trist:

Feilen min er at jeg er feil kjønn, jeg skulle vært gutt.. og nå har pappa fått den sønnen han aldri fikk, så da er jo han fornøyd. Jeg forstår godt at han behandler han som sin egen sønn, de har jo bodd sammen i snart 10 år, og han har jo sett mer til min pappa enn sin egen pappa, men når han ikke behandler oss på samme måte, jeg er jo tross alt hans eget kjøtt og blod, det er da jeg blir skuffet. Igår hadde han tid til meg i 1 time og 15 min. Det er den tiden jeg får. Har ikke sett han på flere mnd og antagligvis får jeg ikke sett han igjen før august, for han er opptatt med jobben. Sist han var i Norge hadde jeg håpet på at han kunne ta seg tid til å komme innom meg på jobben, og se hvordan jeg jobber (jobbet jo da på Ultra), men det hadde han ikke tid til. Hadde det vært min stebror, da hadde han tatt seg tid, det vet jeg...

Han jobber hele tiden, og har sjelden tid til å ringe meg og høre hvordan det går, og hvis jeg først ringer han så er han skikkelig fraværende, og du kan høre at han holder på med noe annet i bakgrunnen. Jeg mener, når datteren din, som du ikke har snakket med på godt over 3 uker ringer deg før å høre hvordan det går, så tar du deg tid til å snakke i 5-10 min. Ærlig talt!

Dette ble veldig langt, men det var utrolig godt å få det ut.. Lå å gråt i armene til samboer inatt. og han synes jeg skal sende en mail til pappa om det. problemet er bare det at jeg har så respekt for den mannen at jeg vet ikke om jeg tør. :sukk:

Life ain't easy :sukk:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Huff, stakkar :( Skjønner hva du mener, det er vondt og bli "valgt bort" av sin egen far. Jeg syntes du skal prøve å snakke ordentlig med han iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner og hva du mener og sånt er vondt.. Men det er ikke bare bare, når jeg har sagt ifra om sånne ting til min far, som alltid har forskjelt behandlet meg og mine brødre så blir det bare bråk og krangel.. Kanskje han ikke merker det selv, men det gjør jeg.. :sukk:

Bare innom med en klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Milla :vinke:

Jeg kom til Kr.sand igår og gud det er deilig med ferie! :-D

Fortalte mamma om gaven til pappa, og hun ble nokså oppgitt hun også, for det er slik han alltid har vært :sukk:

Idag har jeg bare slappet av i solen, og vært hos farmor en liten tur :) Vi har grillet og nå skal vi ut å kjøpe is! :-D

Skal til byen i morgen med mamma og shoppe litt, har fått noen bursdagspenger. Og på søndag skal vi feire bursdag! Mamma har bestillt kake hvor det står

C....... 20 år

&

Tequila

Vi feirer jo Tequila sin 2 år dag også :-D Gleder meg!

Ellers blir det byen og sørlandssenteret til uka. Får lønning på mandag eller tirsdag så da skal det shoppes til den store gullmedaljen! Så på torsdagen står jentekveld på BigHorn på tapeten. Feire bursdag sammen med ei venninne :-D

Årh, dette kommer til å bli en fantastisk uke! :-D Akkurat nå har jeg det veldig bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å lese at du har det bra :)

Kos deg masse i kr.sand,høres ut som du får en bra uke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Ambriel!! Hadde helt glemt at du reiste igår! Men tenker det var herlig å komme hjem nå!

Nyt sola, bursdag, mamma, tequila, kr.sand og alt annet!!

Good helg!! Masse klemmer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å Ambriel!! Hadde helt glemt at du reiste igår! Men tenker det var herlig å komme hjem nå!

Nyt sola, bursdag, mamma, tequila, kr.sand og alt annet!!

Good helg!! Masse klemmer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en deilig helg i Kr.sand, det fortjener du nå! Glem alt det vond, og nyt livet som det er nuh!!!

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...