Gjest Stearinpikken Skrevet 21. mai 2008 #461 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg har både hyllene, nattbordet du kjøpte og stuebordet I tillegg til kommodene du har kjøpt. Syntes det er mye fint jeg og veldig praktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #462 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har både hyllene, nattbordet du kjøpte og stuebordet I tillegg til kommodene du har kjøpt. Syntes det er mye fint jeg og veldig praktisk! Det er visst mange her som har lik smak Jeg elsker kommoden min Det er så god plass i den. Trodde nesten jeg måtte ha to, men det hold med 1, og da har jeg til og med brukt den ene skuffen som "roteskuff".. Nå skal det sies at jeg har masse tøy nedi boden da, som antagligvis ikke hadde fått plass Hvordan går det med deg om dagen, pikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #463 Del Skrevet 22. mai 2008 Så mye fint du har handlet,og ønsker deg :-D Vi har jammen lik smak,kommoden har vi jo lik,og den lampa,spoten ,hylla og det bordet har jeg Høres ut som du har hatt det supert med mamman din,skjønner at det var trist å se hun dra Så kult! Får starte en lik smak gruppe her på KG Ja, ikke noe gøy å se mamma reise Men jeg skal få henne hit i slutten av neste mnd tenker jeg! Skal lokke henne med masse tilbud på Ikea eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #464 Del Skrevet 22. mai 2008 Torsdag, og det er allerede helg igjen snart. Tiden går så fort, forstår ikke helt hvor den blir av :klø: Jobbet på Ultra igår, og vi har gått over til helt nytt brødsortiment, så der stod jeg da, og følte meg som det spørsmålstegnet når folk spurte meg om spørsmål. Jaja, godt det bare er to uker igjen der da.. Skal jobbe lørdag (begynner klokka 7 ), neste onsdag, så er det siste dag neste lørdag! :-D Tror jeg kommer til å savne de jeg jobber sammen med veldig Meg og N har hvertfall bestmt oss for å kose oss veldig og lage masse smaksprøver av alle de gode kakene dersom vi jobber tidlig begge to neste lørdag :-D hehe Ellers så er det jo dette forholdet mitt da. Vet ikke hvor jeg skal begynne. Hvordan ville dere reagert om samboeren deres skrev disse meldingene til ei jente, han kun har truffet en gang under en reklameinnspilling. Disse ligger altså på facebook. "He he hadde vært utolig kult å sette deg den kvelden i regnevær,hoppe over gjerdet og spurtet til bussen :D Litt av et syn tenker jeg! hihi" "Hihi tviler ikke Tror jeg må sjekke overvåkingskameraene hehehe" (henviser altså til meldingen ovenfor) "Jeg har tenkt på en ting: Hvis du kjøper plata mi når den kommer ut (noe jeg håper du gjør) og får noen venninner eller venner til å gjøre det samme,så er jeg villig til å reise opp el møte dere et sted å signere den for dere, om du vil ? Klem fra meg. (PS: reklamefilmen på youtube tar litt av med kommentarer *rødme*hehe )" *rødme* er noe han aldri skrive ellers. Er det bare meg som fullstendig overreagerer? Den siste meldingen tolker jeg som om at han vil treffe henne igjen. Mens han mener at dette er liksom en "service" han yter for de som kjøper plata hans. Så da skal han liksom legge ved et brev i hver plate han selger og si at dersom de ønsker det så kan han holde en minikonsert for dem? :klø: Jeg vet hvertfall at dersom jeg hadde skrevet noe slikt til noen, så hadde han reagert på samme måte som meg... Men når det er han selv som skriver det, så ser han ikke problemet. Mannfolk Jeg trenger deres råd, og gode ord, for jeg vet ikke lenger om jeg skal reagere eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 22. mai 2008 #465 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg hadde reagert, tatt det opp med han og sagt at jeg føler meg forferdelig ukomfortabel med det han skriver! Jeg ville ikke latt det gå hus forbi og ikke gjort noe med det. Som du sier selv, hadde han syntes det var greit dersom det var du som skrev det? Greit at han vil promotere plata si, men det finnes andre måter å gjøre det på. Stå på krava, Ambriel lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #466 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg hadde reagert, tatt det opp med han og sagt at jeg føler meg forferdelig ukomfortabel med det han skriver! Jeg ville ikke latt det gå hus forbi og ikke gjort noe med det. Som du sier selv, hadde han syntes det var greit dersom det var du som skrev det? Greit at han vil promotere plata si, men det finnes andre måter å gjøre det på. Stå på krava, Ambriel lille! Jeg tenkte å la den sida meldingene ligger på ligge opp på PCen, så ser han hvertfall at jeg har lest det. Kjenner jeg han rett kommer han nok ikke til å se dem uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 22. mai 2008 #467 Del Skrevet 22. mai 2008 Huff.....Ville nok også reagert....Men de står på wallen på FB? Altså skjuler han dem ikke for deg iallefall... Tolker det og som han vil møte henne igjen,han reiser vel ikke til alle som kjøper plata hans og signerer vil jeg tro Enig,ta det opp med han å se hvoran han reagerer og hva han sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #468 Del Skrevet 22. mai 2008 Nei det står ikke på wallen Dette er meldinger de har sendt, som bare dem kan lese... Skulle inn på min egen facebook side istad og kikke, også oppdaget jeg at han allerede var pålogget, og da tok jo nysgjerrigheten overhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 22. mai 2008 #469 Del Skrevet 22. mai 2008 Vet du,det skjønner jeg! Hadde ikke klart å ikke kikke selv,er altfor nysgjerrig Er vel ikke noe annet å gjøre enn å ta det opp med han,er sikkert ikke så ille som du tror Ellers da? Har dere gjort alvor av den praten dere hadde for en stund siden,og bestemt dere for enliten tur eller to? Tror virkelig dere trenger å komme dere bort litt sammen,og være skikkelig kjærester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 22. mai 2008 #470 Del Skrevet 22. mai 2008 Tror virkelig dere trenger å komme dere bort litt sammen,og være skikkelig kjærester Signerer denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #471 Del Skrevet 22. mai 2008 Vet du,det skjønner jeg! Hadde ikke klart å ikke kikke selv,er altfor nysgjerrig Er vel ikke noe annet å gjøre enn å ta det opp med han,er sikkert ikke så ille som du tror Ellers da? Har dere gjort alvor av den praten dere hadde for en stund siden,og bestemt dere for enliten tur eller to? Tror virkelig dere trenger å komme dere bort litt sammen,og være skikkelig kjærester Er nok ikke så ille, men jeg forstår bare ikke hvorfor han må skrive sånn når det er et problem vi egentlig har hatt hele tiden i de snart 4 årene vi har vært sammen, og jeg har tatt det opp gang på gang.. Så skjerper han seg i to uker, så er det på'an igjen... Vi prater sammen, og alt ordner seg og vi har det fint i et par uker. Så dukker noe slikt som dette opp og så blir jeg sur og irritert... så snakker vi om det, alt blir rosenrødt så skjer det samme igjen... Har snakket litt om en Danmarkstur eller noe i den duren... Har veldig lyst på en sydentur men da må vi velge... Sydentur eller Chihuahua valp Ikke råd til begge deler foreløpig hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 22. mai 2008 #472 Del Skrevet 22. mai 2008 Er nok ikke så ille, men jeg forstår bare ikke hvorfor han må skrive sånn når det er et problem vi egentlig har hatt hele tiden i de snart 4 årene vi har vært sammen, og jeg har tatt det opp gang på gang.. Så skjerper han seg i to uker, så er det på'an igjen... Vi prater sammen, og alt ordner seg og vi har det fint i et par uker. Så dukker noe slikt som dette opp og så blir jeg sur og irritert... så snakker vi om det, alt blir rosenrødt så skjer det samme igjen... Har snakket litt om en Danmarkstur eller noe i den duren... Har veldig lyst på en sydentur men da må vi velge... Sydentur eller Chihuahua valp Ikke råd til begge deler foreløpig hvertfall... Høres nesten ut som om det der er noe du enten må leve med fordi "han er sånn" eller kutte ut forholdet. Hjelper jo ikke noe når han skjerper seg et par uker om gangen bare. Noen må jo bare ha kontakt med andre selv om det sårer partneren. Skjønner ikke hvorfor!!! Det er utrolig vondt å gå å ha det bra i et par uker,og så skjer det noe igjen og så er alt bare fælt igjen,gang på gang...Har hatt det sånn i et samboerskap jeg og,ikke noe godt!! Vet du,tror at om jeg var dere hadde jeg valgt en sydentur istedet for valp nå. Kommet dere vekk,og funnet tilbake til hverandre,bare vært sammen og kost dere...Og heller spart til valp litt senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #473 Del Skrevet 22. mai 2008 Høres nesten ut som om det der er noe du enten må leve med fordi "han er sånn" eller kutte ut forholdet. Hjelper jo ikke noe når han skjerper seg et par uker om gangen bare. Noen må jo bare ha kontakt med andre selv om det sårer partneren. Skjønner ikke hvorfor!!! Det er utrolig vondt å gå å ha det bra i et par uker,og så skjer det noe igjen og så er alt bare fælt igjen,gang på gang...Har hatt det sånn i et samboerskap jeg og,ikke noe godt!! Vet du,tror at om jeg var dere hadde jeg valgt en sydentur istedet for valp nå. Kommet dere vekk,og funnet tilbake til hverandre,bare vært sammen og kost dere...Og heller spart til valp litt senere... Det gjør meg ingenting at han snakker og skriver med folk, så lenge det han skriver kun er vennskapelig, og at jeg kan lese det uten at det er noe jeg føler sårer meg (ikke missforstå meg nå, mener ikke at jeg skal lese alt han skriver, men at jeg kan lese det, og "godkjenne" det liksom). Du har et poeng ang å reise bort nå og heller spare til valp senere... Vi må nesten bare hoppe på en tur noen dager før... Kan ikke planlegge så mye pga den plata hans, vet jo aldri hva som dukker opp eller når Itillegg har ikk jeg så mye ferie og ta av siden jeg har skiftet jobb Takk for at dere gidder å høre (eller kanskje lese er et bedre ord) på klagingen min.. Det er så godt å ha denne dagboken som en plass å få ut frustrasjonen på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 22. mai 2008 #474 Del Skrevet 22. mai 2008 Det gjør meg ingenting at han snakker og skriver med folk, så lenge det han skriver kun er vennskapelig, og at jeg kan lese det uten at det er noe jeg føler sårer meg (ikke missforstå meg nå, mener ikke at jeg skal lese alt han skriver, men at jeg kan lese det, og "godkjenne" det liksom). Du har et poeng ang å reise bort nå og heller spare til valp senere... Vi må nesten bare hoppe på en tur noen dager før... Kan ikke planlegge så mye pga den plata hans, vet jo aldri hva som dukker opp eller når Itillegg har ikk jeg så mye ferie og ta av siden jeg har skiftet jobb Takk for at dere gidder å høre (eller kanskje lese er et bedre ord) på klagingen min.. Det er så godt å ha denne dagboken som en plass å få ut frustrasjonen på Sånn har jeg det og...Stakkars gogutten min...Det er pga eksen min,som gjorde meg sykelig sjalu,hadde masse skjult for mg,profil på nett med masse "naken-bilder",stod at han var singel,og en drøss med bimbo-"venninnner". Kjæresten min nå,har aldri gitt meg noen grunn til å bli sjalu,det bare henger igjen...Vondt. Føler virkelig med deg,vondt å ha det sånn som du har det.. Plata tar mye tid,og inntrykk av at du kommer i andre rekke. Er det ikke noe moro du kan finne på? Med en venninne eller noe..Shopping hjelepr mot alt for meg iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 22. mai 2008 #475 Del Skrevet 22. mai 2008 Kjære lille Ambriel! Sånne meldinger er ikke gøy å lese, men kanskje dere burde dra en plass bare dere to og kose dere! Syntes hvertfall jeg hørtes ut som en god ide! Men det er jo ikke de værste meldingene da, men man begynner jo alltid å gruble litt når man leser sånt, men behøver ikke være noe i dem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #476 Del Skrevet 22. mai 2008 Kjære lille Ambriel! Sånne meldinger er ikke gøy å lese, men kanskje dere burde dra en plass bare dere to og kose dere! Syntes hvertfall jeg hørtes ut som en god ide! Men det er jo ikke de værste meldingene da, men man begynner jo alltid å gruble litt når man leser sånt, men behøver ikke være noe i dem!! Jeg vet at de ikke snakker med hverandre utenom facebook så jeg tror liksom ikke at det er noe mellom dem... Jeg bare synes det er så lite poeng i å skrive noe sånn til ei jente han kun har truffet 1 gang før... Samme som at han skrev til ei jente han kun hadde snakket med på msn at han savnet henne... Jeg forstår det bare ikke, hvorfor han har behov for å uttrykke seg på den måten når han er sammen med meg.. Blir antagligvis full krangel her ikveld så dette er det jeg rekker å skrive. Jeg kommer til å si at dersom jeg leser noe som ligner på det igjen, så kommer jeg til å pakke sakene mine og flytte tilbake til Kr.sand... Nå er det nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #477 Del Skrevet 22. mai 2008 Sånn har jeg det og...Stakkars gogutten min...Det er pga eksen min,som gjorde meg sykelig sjalu,hadde masse skjult for mg,profil på nett med masse "naken-bilder",stod at han var singel,og en drøss med bimbo-"venninnner". Kjæresten min nå,har aldri gitt meg noen grunn til å bli sjalu,det bare henger igjen...Vondt. Føler virkelig med deg,vondt å ha det sånn som du har det.. Plata tar mye tid,og inntrykk av at du kommer i andre rekke. Er det ikke noe moro du kan finne på? Med en venninne eller noe..Shopping hjelepr mot alt for meg iallefall Det var dette med venninner da.. De jeg har bor liksom i Kr.sand, og de andre er mer jobb venninner Kanskje jeg skal ta en ordentlig shopping dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 22. mai 2008 #478 Del Skrevet 22. mai 2008 Håper praten går bra, at dere får pratet ut og ordnet opp. Tok forresten en titt på bloggen din!! Tequila må være den søteste chihuahuaen jeg noensinne har sett! De øynene!!! Lykke til med praten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 22. mai 2008 #479 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg stemmer for shopping! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #480 Del Skrevet 22. mai 2008 Håper praten går bra, at dere får pratet ut og ordnet opp. Tok forresten en titt på bloggen din!! Tequila må være den søteste chihuahuaen jeg noensinne har sett! De øynene!!! Lykke til med praten! Hun er ikke en så rasetypisk Chihuahua. Snuten og kroppen hennes er lengre enn den egentlig "har lov til å være". Men jeg synes hun er den aller søteste, og duverden for en personlighet den frøkna har Samboer stakk ut med udyret nå, så får litt tid til å skrive her før han kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå