Gjest Ansjoni Skrevet 14. mai 2008 #421 Del Skrevet 14. mai 2008 Hundevennlig kake? Tja, hva med hundekjeks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 14. mai 2008 #422 Del Skrevet 14. mai 2008 *Innom å oppdaterer meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #423 Del Skrevet 14. mai 2008 Hundevennlig kake? Tja, hva med hundekjeks? Kunne tenke meg en kake å ha 2 lys på den Og gjerne en som hun også kan spise :-D Har funnet en på ebay, men det er forsent å bestille den nå Lenge siden jeg har vært i din bok nå Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #424 Del Skrevet 14. mai 2008 *Innom å oppdaterer meg* HEI Må innom å oppdatere meg i boka di Er ikke så flink til å legge spor etter meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #425 Del Skrevet 14. mai 2008 Dakar dyret mitt! Hørte hun bjeffet, men trodde hun stod på senga på soverommet og bjeffet etter oppmerksomhet så jeg bare overhørte det... Etterhvert hørte jeg at hun begynte å gråte så da måtte jeg jo gå å sjekke, så finner jeg henne innstengt på badet. Døra hadde lukket seg og hun fikk den jo ikke opp igjen! Dakar jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #426 Del Skrevet 14. mai 2008 Skrev denne i en annen tråd på forumet, "Desperate tiltak", men synes den er litt morsom så jeg deler den med dagbokleserne mine også For et par år siden var jeg i florida med pappa. Vi hadde kjørt hele veien fra Houston til Orlando, Florida.. Og da vi skulle hjemover stoppet vi ved en strand i Florida for å få et par dager nær sjøen. Vi stod opp som vanlig, spiste frokost og la oss på stranden. Vi smørte oss minst 3 ganger med sterk faktor og tenkte ikke noe særlig mer over at sola var sterk. Først da vi skulle skifte og dra ut å spise oppdaget vi at vi var alle mer røde enn brune. Fra hodebunnen, ned hele ryggen og baksiden av lårene var jeg knallrød! Men det verste av alt var jo at jeg hadde jo hatt på meg solbriller hele dagen. Jeg så jo ut som en vaskebjørn, knallrød i ansiktet og hvit rundt øynene det var da pappa kom med kommentaren: "Jaja, da fikk du hvertfall testa ut UV beskyttelsen på solbrillene dine"... Og den kvelden kjørte vi hele veien hjem til Houston. Du kan tenke deg hvordan det er å sitte i en bil i så mange timer sammenhengende når man er ordentlig solbrent.. *AU* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #427 Del Skrevet 15. mai 2008 Advarsel: Har du fått nok av Ambriels syting og klaging, så ikke les videre Jepp, da har vi kranglet igjen Igår var jo samboer borte stort sett hele dagen. Var hjemme i halvannen time etter jobbog spiste middag før han dro opp i studio.. Greit nok det, jeg trives alene jeg. men da han kom hjem så var det rett inn døra og rett på Pcen for å sjekke mail.. Greit nok det også. Men han hadde fått melding av ei på facebook (dette er dama til en kamerat, så jeg mistenker absolutt ingen flørting på noen måte), og den måtte han jo svare på. Jeg spurte: "Kan du ikke vente med å svare på den til i morgen? Klokka er 23.30 og hun ser den nok ikke før i morgen anyway.. Dessuten har jeg ikke sett deg i hele dag, så jeg vil kose litt.".. Men neida han skulle svare han, kan jo for all del ikke vente. Så da sa jeg bare: "Javel, da går jeg å legger meg. God natt" Han sitter vel på Pcen i 5 eller 10 min, så kommer han inn å legger seg. Jeg har lagt meg med ryggen til og han begynner å si at jeg oppfører meg barnslig. Jeg orker ikke mer krangling, så jeg går å legger meg på sofaen. Så det er der jeg har sovet inatt, ikke veldig behagelig, men jeg slapp hvertfall unna litt av kranglingen. Herregud for ei kjerring, tenker vel dere nå Men jeg er bare så lei av at han hele tiden skal tilfredsstille alle andre, mens jeg må vente. F,eks vi lager middag sammen, så rett før vi skal spise (maten står klar på bordet) så ringer kanskje han som mixer cden hans eller manageren. Han kan ikke ta telefonen å si: "Vi skal akkurat til å spise nå, kan jeg ringe deg opp igjen etterpå?". Neida, han står å snakker 20 min han, så maten blir kald. Og jeg sitter jo selvfølgelig å venter for jeg kan jo ikke begynne før han. Og for 2 dager siden så var vi i byen, og gikk innom en dyrebutikk for å kjøpe en bursdagsgave til Tequila. Når vi kommer inn så ringer selvfølgelig telefonen, det er han som driver med miksingen av plata. De står og prater noen minutter så bryter det (ant.vis pga dårlig dekning). Jeg spør om han snart er ferdig eller om han kan ringe han opp igjen når vi er ferdige med å handle, men jeg får beskjed om at han snart er ferdig. Så jeg står der og venter tålmodig, og han går rundt og snakker. Når det har gått mellom 5 og 10 min, så legger jeg fra meg tingene jeg står med i hånden og går ut av butikken, og bare går direkte til bussen. Og når vi kommer til bussterminalen, da er han ferdig å snakke. Jeg bare lurer på hvordan det blir når plata kommer ut, hvordan prioriteringene blir da.. Ja, jeg vet jeg overdriver over små bagateller sikkert, men når det liksom skjer gang på gang, så er det liksom ikke bare bagateller lengre... Han presterte også igår å si at de følelsene jeg hadde om at jeg elsket han var antagligvis bare et spill, og at det heller var jeg som burde fått filmrollene enn han :cry: Hvor mye mer orker jeg av dette :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. mai 2008 #428 Del Skrevet 15. mai 2008 Åå lille Ambriellen.. Uff, dette er ikke gøy.. Vet ikke hva jeg skal si eller hva slags råd jeg kan gi, men jeg vil hvertfall sende deg den største klemmen i verden!! Det er sikkert ikke lett for deg å ta det opp med han, og for alt jeg vet har du kanskje gjort det flere ganger.. Uff, menn er ikke lette å forstå seg på, og heller ikke prioriteringene deres.. på Ambriel fra reka (Ps, alle klemmene er smittefrie!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #429 Del Skrevet 15. mai 2008 Åå lille Ambriellen.. Uff, dette er ikke gøy.. Vet ikke hva jeg skal si eller hva slags råd jeg kan gi, men jeg vil hvertfall sende deg den største klemmen i verden!! Det er sikkert ikke lett for deg å ta det opp med han, og for alt jeg vet har du kanskje gjort det flere ganger.. Uff, menn er ikke lette å forstå seg på, og heller ikke prioriteringene deres.. på Ambriel fra reka (Ps, alle klemmene er smittefrie!!) Takk lille skjønne Reka Har tatt det opp med han så mange ganger, og han sier han skal gjøre noe med det.. men så skjer situasjonen igjen og alt han har sagt er glemt Mannfolk Æsj vondt i nakken - sofaen er ikke spesielt god å ligge å sove på en hel natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 15. mai 2008 #430 Del Skrevet 15. mai 2008 Uff, så slitsomt! Menn er noen ganger forferdelig vanskelige. Og damer har gjerne en tendens til å gi etter og bare følge på, og unngå krangling for (nesten) enhver pris. Hvis du har tatt det opp med han mange ganger, og han fremdeles ikke bedrer seg, så tror jeg kanskje det du må gjøre er å ta en skikkelig alvorsprat med han, be han forklare situasjonen fra sin side, hva han tenker på, hva som evnt irriterer han, og høre hans side ordentlig, før du presenterer din side. Da kan han i alle fall ikke beskylde deg for å ikke høre på hva han har å si! Så får du legge frem det du har på hjertet og si at hvis ting ikke endrer seg, så vet du ikke om du orker å leve i et sånn forhold. Det er harde ord, og sikkert forferdelig vanskelig å si, men selv om du da kan risikere at det kommer vonde ord tilbake, så er det kanskje bedre i det lange løp, i stedet for at du skal bruke masse tid og energi på å irritere deg, tenke, og være ulykkelig. Har ikke så mange gode råd, men det var bare en tanke. Sender deg en stooor i alle fall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. mai 2008 #431 Del Skrevet 15. mai 2008 Takk lille skjønne Reka Har tatt det opp med han så mange ganger, og han sier han skal gjøre noe med det.. men så skjer situasjonen igjen og alt han har sagt er glemt Mannfolk Æsj vondt i nakken - sofaen er ikke spesielt god å ligge å sove på en hel natt Noen ganger skulle man bare hatt en sånn fjernkontroll og lagret det inni hjernene deres slik at de husket det neste gang.. *Massasje på Ambriel nakken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #432 Del Skrevet 15. mai 2008 Uff, så slitsomt! Menn er noen ganger forferdelig vanskelige. Og damer har gjerne en tendens til å gi etter og bare følge på, og unngå krangling for (nesten) enhver pris. Hvis du har tatt det opp med han mange ganger, og han fremdeles ikke bedrer seg, så tror jeg kanskje det du må gjøre er å ta en skikkelig alvorsprat med han, be han forklare situasjonen fra sin side, hva han tenker på, hva som evnt irriterer han, og høre hans side ordentlig, før du presenterer din side. Da kan han i alle fall ikke beskylde deg for å ikke høre på hva han har å si! Så får du legge frem det du har på hjertet og si at hvis ting ikke endrer seg, så vet du ikke om du orker å leve i et sånn forhold. Det er harde ord, og sikkert forferdelig vanskelig å si, men selv om du da kan risikere at det kommer vonde ord tilbake, så er det kanskje bedre i det lange løp, i stedet for at du skal bruke masse tid og energi på å irritere deg, tenke, og være ulykkelig. Har ikke så mange gode råd, men det var bare en tanke. Sender deg en stooor i alle fall!!! Vi har slike alvorsprater, men jeg føler at de forbedringene vi blir enige om, varer kanskje et par dager, så gidder han ikke mer Det blir vel en alvorsprat når han kommer hjem. Han er jo merkelig da, igår kjeftet han og smellte og kunne ikke forstå hvorfor vi egentlig var sammen, og at jeg ikke elsket han lengre osv.. men da han ringte istad så snakket han om å dra på Ikea å kjøpe kommode :klø: Takk for klemmen, trenger det nå Ps: Noen som har en ekstra kopi av bruksanvisningen som kom med mannfolket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #433 Del Skrevet 15. mai 2008 Noen ganger skulle man bare hatt en sånn fjernkontroll og lagret det inni hjernene deres slik at de husket det neste gang.. *Massasje på Ambriel nakken* Jeg sier ja takk til mannfolk med fjernkontroll og bruksanvisning Jaaa, massasje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. mai 2008 #434 Del Skrevet 15. mai 2008 Har vel ikke noen god råd å komme med,men føler virkelig med deg.Er så vondt å føle seg sisteprioritert! Synes virkelig samboeren din må få opp øya sine litt,og tenke litt på hva du "ofrer" for han! Du flytta til Oslo pga han(om jeg husker rett?) du bor i hans leilighet,som du har sagt til han flere ganger at du vil flytte fra.. Skjønner at det skjer mye viktig i hans liv nå,som han må/vil prioritere,men han må ikke glemme den fantastiske jenta jeg tror han har hjemme. SYnes han skulle prioritere deg når han først er hjemme iallefall... Dere/du kan jo ikke ha deg på denne måten i lengden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. mai 2008 #435 Del Skrevet 15. mai 2008 Vil bare gi deg en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #436 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Vi har snakket litt sammen nå, regner med vi skal snakke mer sammen ikveld når vi legger oss, men vi har snakket nok til at stemningen er mye bedre Jeg vet liksom ikke hva mer jeg skal gjøre, enn å fortelle hva jeg mener, så er det jo opp til han å bestemme om han vil gjøre noe med det Vi har hvertfall vært på Ikea, og der fikk vi kommoden min i brunsort :juhu: Så det hjalp jo litt på humøret Kommode Så tok jeg tuen innom billigkroken på vei ut, og der fant jeg den perfekte TV-benken! Den var litt skadet, men de var så små, og siden fargen er såpass mørk så kan jeg nesten bruke sprittusj. De flekkene er så små Så da fikk vi ferdig montert tv-benk til halv pris! TV-benk Vi måtte ta målene litt på gefülen, så var den visst liiiiiitt for stor Men nå kommer mamma i morgen, og hun elsker å ommøblere, så da har vi planer for 17 mai og de dagene hun er her :-D Så nå skal det endelig skje litt forandring her!!! :-D Humøret mitt er nå mye bedre enn det var i morges.. Selv om det er litt rar stemning mellom meg og sambo, så får vi vel ordnet opp i det, det må vi bare rett og slett hehe Btw: fargen brunsort er mye finere i virkeligheten, for på bildet ser den jo bare gråsort ut Tusen takk for masse jenter! Dere er fantastiske! Endret 18. mai 2008 av Furstina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #437 Del Skrevet 15. mai 2008 Idag har jeg vært ordentlig flink! Jeg har ryddet, vasket og kastet masse fra kjøkkenet, stuen og gangen. JEg har støvesugd hele leiligheten, har handlet masse mat for helgen, og vært på Ikea og kjøpt kommode og TV benk.. Så har jeg nettopp laget bolledeig som står til heving, og dyret er badet og klar til 17.mai Har til og med fått egen 17.mai sløyfe Så nå løper hun rundt som en gal en, forstår ikke hvorfor men hver gang hun har badet blir hun helt vill og løper i en enorm fart gjennom hele leiligheten :klø: Glad for å blir rein eller? Tror prinsessa er litt dårlig i magen idag. Har bæsja 3 ganger (hun er jo ikke så stor jo ), og kasta opp (Deilig med informasjon, ikkesant? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #438 Del Skrevet 16. mai 2008 Da er det siste arbeidsdag denne uka :-D Jeg rekker dessverre ikke ta en dagbokrunde til alle sammen, så jeg må bare skrive en melding til alle sammen her i min dagbok. Ha en strålende 17 mai jenter Kos dere masse med familie, venner og kjærester! Ikveld kommer mamma, så det er vel ikke så mye jeg får skrevet i boken min de neste dagene.. Skal nok få sneket meg innom litt Ikke skriv så mye da, for da har jeg så fryktelig mange sider å ta igjen Masse fra Ambriel og Tequila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 16. mai 2008 #439 Del Skrevet 16. mai 2008 Bra at ting har blitt bedre, Ambriel, det er jeg glad for! Ha en nydelig 17.mai du også, kos deg masse masse! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. mai 2008 #440 Del Skrevet 16. mai 2008 Ønsker deg og dine en fin 17.mai feiring !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå