Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Ambriel gjentar suksessen fra sist gang, og inviterer til ny side fest! Denne gangen er det 20 sider vi skal feire!

Så kom igjen folkens, ta med dere det dere måtte ha av godt humør og noe å drikke på, så setter vi igang!

:velkommen:

:popcorn::danse::digge::kline::perebrus::danser::kghjerte::skaal::humpe::vin: :juhu: :is::sol: :banantroll: :sengekos::gratulerer::duskedame::sjokolade::ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå heldig med fridays altså!!

Og så innmari mye som du selger!!! Synes du solgte for sånn 16 000 i går og jeg :klø: :fnise:

Er samboeren din blitt politimann, dæven :ler:

Mange som handlet inn idag altså, kan jeg skrive under på! Det var så mange mennesker på jobben idag, køen sluttet liksom aldri!!

Ha en flott helg Ambriel! Kos deg med dyret (hva slags dyr er det egentlig? Har du sagt det før og jeg har glemt det? :klø:) Og kos deg med mannen og babyen og fridays og solen og alt!!!

:klem: :klem:

Ja, jeg er den fødte selger vet du! :lur: Fra Kristiansand og greier, da må de jo bare bli solgt :ler:

Ja, han spilte politimann igår, og skal spille i en annen kortfilm til uka, da skal han være ambulansemann.. Så jeg vet hvertfall at jeg er i de beste hender om noe skulle skje :hoho: (*bank i bordet*)

Jeg svarte deg jo egentlig på spørsmålet om dyret i dagboka di, men vi tar det her også... Dyret, som egentlig heter Tequila, men blir kallt for Nuppi, er en hund av typen Chihuahua (du vet, "veskehund" som ikke har bein og kan gå selv :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri igår, fri idag og fri i morgen! Gud så skjønnt! :-D

Planene idag er å sitte på verandaen, lese bok og slikke sol (hvis sola dukker opp da) ;)

Ellers har jeg tenkt å jukse litt med brunfargen å smøre inn beina med selvbruning :lur: Jeg blir så treigt brun at det er ikke morsomt engang! :sur:

Party Party!

:popcorn::digge::danse::perebrus::danser::skaal::vin::is: :banantroll: :duskedame::sjokolade::ol:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en flott helg Ambriel! Kos deg med dyret (hva slags dyr er det egentlig? Har du sagt det før og jeg har glemt det? :klø:) Og kos deg med mannen og babyen og fridays og solen og alt!!!

:klem: :klem:

Herregud :klaske:

Dumme Reka som ikke ordlegger seg ordentlig klokken 7 på kvelden engang :fnise:

Jeg mente nok egentlig mannen og dyret og fridays.. Men av en eller annen grunn så kom det baby istedet for hund.. :flau: :flau: :flau:

Men siden tequila er en Chihuahua så er den jo så liten at vi kanskje, muligens pent og pyntelig kan late som jeg ikke surra sånn, for da er det jo en liten hund, hadde det vært en grandanoua eller noe hadde det vært verre :fnise:

Ha en fin dag ambriel, jeg blir også så sakte brun!! Hvilken selvbruning bruker du?? Jeg har aldri prøvd! Kan du tipse meg om en?? :jepp:

Hvilken bok leser du?

Kos deg på den fine verandaen, litt misunnelig, men jeg liker min egen veranda også da :ler:

:klem:

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med på festen! :gave::perebrus::danser::smoke::skaal::vin::hoppe: :juhu: :is::sol::duskedame::sjokolade::ol:

Samme planer som deg i dag stort sett jeg :-D

Men foreldrene mine kommer på middag til oss etterpå da,koselig :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stearinpikken

:ol: :juhu: :smoke::skaal::danser::smilyblomst::perebrus::gave::digge:

Jeg er å med!!

Det er jo klart at vi fra "blomsterbyen" rocker resten av verden :P

Spesielt når det har vært skyfri himmel, vindstille og 20 grader i skyggen hele uka :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud :klaske:

Dumme Reka som ikke ordlegger seg ordentlig klokken 7 på kvelden engang :fnise:

Jeg mente nok egentlig mannen og dyret og fridays.. Men av en eller annen grunn så kom det baby istedet for hund.. :flau: :flau: :flau:

Men siden tequila er en Chihuahua så er den jo så liten at vi kanskje, muligens pent og pyntelig kan late som jeg ikke surra sånn, for da er det jo en liten hund, hadde det vært en grandanoua eller noe hadde det vært verre :fnise:

Ha en fin dag ambriel, jeg blir også så sakte brun!! Hvilken selvbruning bruker du?? Jeg har aldri prøvd! Kan du tipse meg om en?? :jepp:

Hvilken bok leser du?

Kos deg på den fine verandaen, litt misunnelig, men jeg liker min egen veranda også da :ler:

Reka :klaske::ler: Men vi pynter bare litt på det og later som om jeg ikke merka det :lur:

Jeg har prøvd en sånn spray fra Nivea og sprayet beina men jeg ser ingen forskjell... Vet ikke hvor lang tid sånn skal ta jeg :klø: Men men, har prøvd den, og hvis det ikke funker får jeg bare prøve noe annet :) Kommer med tips senere da til deg, rekis ;)

Holder fremdeles på med Wallander boka, hatt en liten pause i lesinga, men nå skal jeg bli ferdig.. Har vel 3 bøker som venter på meg, det er: Den merkelige hendelsen med hunden den natten (eller noe sånn), Menn som hater kvinnner og Iskaldt bedrag :) Så har endel å lese på fremover :jepp:

Fine verandaen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er å med!!

Det er jo klart at vi fra "blomsterbyen" rocker resten av verden :P

Spesielt når det har vært skyfri himmel, vindstille og 20 grader i skyggen hele uka :sol:

Skulle ønske det var slikt vær her idag. Bare vært overskya jo :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har det ikke blitt noe av noen planer :sukk: Sola er jo ikke tilstedet, og det er småkjølig, så kjedelig å sitte på verandaen å fryse :sukk:

Jaja, krysser fingrene for at det blir bedre i morgen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med på festen! :gave::perebrus::danser::smoke::skaal::vin::hoppe: :juhu: :is::sol::duskedame::sjokolade::ol:

Samme planer som deg i dag stort sett jeg :-D

Men foreldrene mine kommer på middag til oss etterpå da,koselig :smile:

:skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reka :klaske::ler: Men vi pynter bare litt på det og later som om jeg ikke merka det :lur:

Jeg har prøvd en sånn spray fra Nivea og sprayet beina men jeg ser ingen forskjell... Vet ikke hvor lang tid sånn skal ta jeg :klø: Men men, har prøvd den, og hvis det ikke funker får jeg bare prøve noe annet :) Kommer med tips senere da til deg, rekis ;)

Holder fremdeles på med Wallander boka, hatt en liten pause i lesinga, men nå skal jeg bli ferdig.. Har vel 3 bøker som venter på meg, det er: Den merkelige hendelsen med hunden den natten (eller noe sånn), Menn som hater kvinnner og Iskaldt bedrag :) Så har endel å lese på fremover :jepp:

Fine verandaen min :hjerte:

Hva? Merket hva? Hva prater du om? Hæ? :ler:

Kan ikke du bare tipse meg når du finner noen selvbruning som funker a?

Menn som hater kvinner er kjempe bra!!! Gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Reka: Vil du ha krem med selbruning er Garnier sin best! Både i lukt og resultat. Bare selvbruning har jeg bare erfaring med Loreal sin gel. Det er god det mener jeg å huske og KG digger den av de billige merkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh åh, "Menn som hater kvinner" er sååå bra! Kom deg og les med en gang

Hurraaa for 20 sider, grattis x 20!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reka: Vil du ha krem med selbruning er Garnier sin best! Både i lukt og resultat. Bare selvbruning har jeg bare erfaring med Loreal sin gel. Det er god det mener jeg å huske og KG digger den av de billige merkene.

AH! Maks flaks at jeg får lønn på torsdag!! :juhu:

Hva heter den?

Takk takk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei Ambriel, du slo meg jo! Vi la det inn samme minutt, men jammen var du ikke raskere enn meg. Bare fordi at jeg måtte lete etter om det skulle være ":fnise:" eller bare ":fnis:" :kjefte:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...