Ambriel Skrevet 27. april 2008 Forfatter #281 Del Skrevet 27. april 2008 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 27. april 2008 Forfatter #282 Del Skrevet 27. april 2008 Oj! Det var ganske dramatisk! Men kan jo faktisk hende at det var det han trengte da! Håper du har en fin søndag Jgg tror rett og slett det var det han trengte Men han hadde flaks da at guttungen ikke hadde kniv, da kunne det gått riktig ille Håper du også har en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 27. april 2008 Forfatter #283 Del Skrevet 27. april 2008 Innlegg nummer 500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 27. april 2008 Forfatter #284 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Dagen idag har vært slapp hehe Er spent, for i morgen starter min karriere på Skeidar! Spent på lønna, og hva jeg skal gjøre osv... Har idag vært i kontakt med en Chihuahua oppdretter! :-D Fant en annonse på finn.no om ei som skulle gi bort to av sine tisper. Hun har ikke tenkt å skille dem, og det blir altfor mye for oss å ta til oss 2 stk samtidig som vi allerede har ei fra før.. men det viser seg at den ene tispen hun skal gi bort venter valper til onsdag, og i tillegg så har hun enda en tispe som venter valper nærmere midten av mnd, så da er vi invitert bort til henne når valpene er født! Så det er muligheter for at vi får kjøpe en valp! Hun likte oss veldig godt, og synes vi virket ordentlige iforhold til mange andre som hadde ringt henne idag :-D :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Endret 27. april 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 27. april 2008 #285 Del Skrevet 27. april 2008 :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 27. april 2008 #286 Del Skrevet 27. april 2008 Måtte jo inn å lese på din dagbok også, Ambriel Håper du har hatt en fin helg! Hvordan får man egentlig link til sin egen dagbok nederst i egne innlegg? Litt ny på dette, jeg... Lykke til på Skeidar, da! Det klarer du nok fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. april 2008 #287 Del Skrevet 27. april 2008 Lykke til i ny jobb imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 27. april 2008 Forfatter #288 Del Skrevet 27. april 2008 Måtte jo inn å lese på din dagbok også, Ambriel Håper du har hatt en fin helg! Hvordan får man egentlig link til sin egen dagbok nederst i egne innlegg? Litt ny på dette, jeg... Lykke til på Skeidar, da! Det klarer du nok fint! Hei, koselig med besøk! :juhu: Nå skal jeg prøve å forklare, er elendig, men vi prøver likevel 1. I første innlegg i dagboken din så står det helt øverst til høyre i innlegget ditt: innlegg #1, trykk på tallet, og du får opp et nytt vindu med en link i. 2. Kopier linken 3. Øverst der det står: logget inn som (brukernavnet ditt) så trykker du på brukernavnet 4. Så får du opp et vindu hvor det står: Ser på Profil. 5. Helt nederst står det Endre min signatur · Avataralternativer · Endre min profil. Trykk på endre min signatur. 6. Så trykker du 1 gang i den hvite firkanten slik at den står klar til at du kan skrive noe. 7. Over den hvite firkanten så er det slike små knapper som du kan f,eks få fet skrift, understreket, kursiv osv. Trykk på den firkanten som er mest grønn med et pluss i (altså IKKE den med konvolutten og pluss tegnet) 8. Lim inn den linken du kopierte fra første innlegget, trykk Ok, så skriver du inn navnet som skal stå istedet for linken, f.eks Karenses verden eller noe sånn Så trykker du OK, så ligger den der i den hvite boksen som du skriver i. 9. Trykk oppdater min signatur, og vips, så er den i alle innleggene dine :-D Helt elendig forklart, men jeg prøvde hvertfall :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 27. april 2008 Forfatter #289 Del Skrevet 27. april 2008 :lese: Leser du noe interessant? Hvordan går det med deg i jobben? Mye å gjøre nå som du nesten er sjef? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 27. april 2008 Forfatter #290 Del Skrevet 27. april 2008 Lykke til i ny jobb imorgen Takk Gru-gleder meg litt... Gruer meg fordi det er mye å sette seg inn i, og jeg er en person som føler meg må gjøre alt riktig med en gang (perfeksjonist, hva er det? ) og gleder meg fordi det er noe nytt, som jeg tror jeg kommer til å trives mye bedre med enn å pakke brød i et bakeri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 27. april 2008 Forfatter #291 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Nå er det snart leggetid her i heimen Samboer skal opp klokka 4 inatt for å stemme på seg selv på Norsk på Norsk Jukebox på Nrk1.. Så er det noen som er oppe mellom 3 og 6 inatt, og ser på Nrk, så er det bare å stemme på videoen som heter Alene (send klipp 7160 til 1987 koster 5 kroner) Hi hi, må drive litt reklamering Tror jeg kommer til å sove litt urolig inatt.. Er spent pga i morgen, og spent pga valpen som kanskje kommer om noen mnd! :-D Krysser fingrene for at det blir valp på oss denne gangen! :-D God natt alle sammen, og sov godt! :søvn: Endret 27. april 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. april 2008 #292 Del Skrevet 27. april 2008 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 27. april 2008 #293 Del Skrevet 27. april 2008 Oj oj oj, jeg tror jeg klarte det! Tusen takk for utfyllende og detaljert beskrivelse, hadde tatt laaang tid før jeg hadde funnet ut av det selv Tænk ju : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 27. april 2008 #294 Del Skrevet 27. april 2008 God natt og lykke til i ny jobb i morra :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 27. april 2008 #295 Del Skrevet 27. april 2008 Leser du noe interessant? Hvordan går det med deg i jobben? Mye å gjøre nå som du nesten er sjef? Det er mye å gjøre ja. Men til nå tar jeg bare over masingen fra superbossen :-D Endelig har jeg en grunn til at alt skal gjøres på min måte! Jeg har egentlig alltid vært litt sånn, men nå blir det nok lagt veldig mye mer merke til så jeg har fått enda et problem der jeg tenker "Herregud, de tenker sikkert at hun der har tatt skikkelig av og tror hun er best" Jaja.. Takk Gru-gleder meg litt... Gruer meg fordi det er mye å sette seg inn i, og jeg er en person som føler meg må gjøre alt riktig med en gang (perfeksjonist, hva er det? ) og gleder meg fordi det er noe nytt, som jeg tror jeg kommer til å trives mye bedre med enn å pakke brød i et bakeri Akkurat sånn er jeg også! Alt må bli bra fra starten av, og det er egentlig mest plagsomt. Men det går seg nok til på nullkommaniks :-D Tenk så gøy da, du omringer deg med stilige møbler alle sikler over dagen lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 28. april 2008 Forfatter #296 Del Skrevet 28. april 2008 Oj oj oj, jeg tror jeg klarte det! Tusen takk for utfyllende og detaljert beskrivelse, hadde tatt laaang tid før jeg hadde funnet ut av det selv Tænk ju : ) Du klarte det :juhu: Yår wælkåm :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 28. april 2008 Forfatter #297 Del Skrevet 28. april 2008 God natt og lykke til i ny jobb i morra :-D God morgen og takk Hvordan går det med leilighetssalg, flytting, oppussing og alt det der? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 28. april 2008 Forfatter #298 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Det er mye å gjøre ja. Men til nå tar jeg bare over masingen fra superbossen :-D Endelig har jeg en grunn til at alt skal gjøres på min måte! Jeg har egentlig alltid vært litt sånn, men nå blir det nok lagt veldig mye mer merke til så jeg har fått enda et problem der jeg tenker "Herregud, de tenker sikkert at hun der har tatt skikkelig av og tror hun er best" Jaja.. Det er mye bedre å gjøre ting på sin egen måte ja, enn å bare følge ordre fra alle andre La folk tenke hva dem vil du Så lenge du er fornøyd, og ikke mottar noen klager som går på at du gjør en dårlig jobb så driter du i dem alle sammen :-D Akkurat sånn er jeg også! Alt må bli bra fra starten av, og det er egentlig mest plagsomt. Men det går seg nok til på nullkommaniks :-D Tenk så gøy da, du omringer deg med stilige møbler alle sikler over dagen lang Gjør jeg en feil på begynnelsen av dagen så ødelegger det for hele resten av dagen, det er så sinnsykt irriterende! Tror jeg kommer til å tilbringe dagen med å sikle over alle de fine dyre møblene jeg... Vi selger visst ikke bare BoConsept, men også et par andre dyre serier. Som han mannen sa, vi jobber i "Skeidars Exclusive avdeling" Men fy søren, den ene sofaen jeg så på kosta jo svimlende 25 000 kroner! Og det var bare for 3-seteren :dåne: Endret 28. april 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 28. april 2008 Forfatter #299 Del Skrevet 28. april 2008 Nei, nå er det ikke noe mer nettshopping eller KG snoking, nå må jeg stelle meg! (Selv om det ble en bitteliten bestilling på HM , hyyysj, ikke si noe til samboer ) Må jo se litt ekstra bra ut idag da, første dagen og greier :-D Begynner klokka 12, og vet ikke hvor lenge jeg blir, regner ikke med det blir full dag, men man vet jo aldri Ha en flott dag alle sammen, hvor enn i norges langstrakte land dere befinner dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 28. april 2008 Forfatter #300 Del Skrevet 28. april 2008 Et lite innlegg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå