Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen, mine KG jenter :vinke: Takk for nattehilsen ;)

Ser ut som om det fine været vi har hatt i det siste har forsvunnet, eller hvertfall tatt seg ferie ;) hehe

Usikker på om jeg skal jobbe idag, en som spurte om jeg ville ta kveldsvakta hans i morgen, men har ikke lyst til å gå to kvelder på rad, så hørte om han kunne ta kveldsvakta mi idag, men ikke fått noe svar enda :) Så bare å vente å se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Folk er så feige på den måten når de ikke svarer tilbake. Her har forresten ikke godværet tatt ferie :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det jobbing allikevel. Egentlig like greit så er jeg ferdig med jobbing for denne uka. Har fri hele helgen siden jeg har jobbet 3 lørdager på rad ;)

Stearinpikken: Måtte sende en melding til før han svarte ;) hehe... Godværet kom visst tilbake her, så nå ligger dyret og steiker seg i sola ;) Gleder meg til sommer på sørlandet, håper bare jeg får noen fridager i sommer slik at jeg kan dra ned å nyte det! :-D

Reka: :klemmer:

Masse lykke til i morgen! Jeg skal tenke masse på deg! :-D Som du sa, dere må bare få ordnet opp i det! (hvis ikke kommer KG-jentene for å banke litt fornuft inni huet hans :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fridag = fantastisk! :juhu:

Idag har jeg vært i byen og shoppet! Igår kjøpte jeg ei bukse, og idag kjøpte jeg et par singleter, ei strikkejakke, liten rosa toalettveske (15 kr!) og Body Lotion med selvbruning i :-D Også hentet jeg pakke på posten fra HM idag, der lå det en lys rosa cardigan jakke, sorte tights og en knelang mørkebrun shorts :-D

Solen har skinnt i hele dag og humøret er på topp! I tillegg er jeg glad for å høre at det gikk bra med Reka og kjæresten hennes, selv om det ikke ble noen gjenforening så ordnet det seg hvertfall! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag, og snart er det helg! :juhu:

Idag har jeg absolutt ingen planer, bare slapp off og kose meg :) Krangla med samboeren igjen igår, begynner å bli så lei.. Det er bare krangling hele tiden, går en dag eller to hvor alt er fint, så er det på'an igjen :sukk: Begynner å lure på om det kanskje var dumt av meg å ta den Skeidar jobben, jeg binder meg jo til en ny jobb, og kan jo heller ikke bare slutte etter 1 mnd eller 2. Vet ikke om jeg orker mer av denne kranglingen :sukk: Samtidig så savner jeg Kristiansand, mammaen min, alle vennene mine :cry: Hadde planer om å reise hjem igår eller idag siden jeg nå har fri frem til onsdag, men det vare bare dyre biletter igjen på toget, og orker ikke sitte i en trang buss med hund på fanget... Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet frem til mamma kommer hit til 17 mai!

Synes denne er så morsom: Bulgarsk Idol - Ken Lee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nettopp ringt av Skeidardama, og jeg skal begynne på mandag! :-D Blir spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten bestillt bursdagskort til ei venninnne av meg! Har bestillt kort i CSI Miami tema! :-D Blir spennende å se om hun klarer å lage det ;)

"Burn baby, Burn" - Horatio Caine

Som dere sikkert har forstått elskler vi CSI Miami ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reka: :klemmer:

Masse lykke til i morgen! Jeg skal tenke masse på deg! :-D Som du sa, dere må bare få ordnet opp i det! (hvis ikke kommer KG-jentene for å banke litt fornuft inni huet hans :ler:)

Dere trenger ikke banke han, men takk likevel :ler2:

Solen har skinnt i hele dag og humøret er på topp! I tillegg er jeg glad for å høre at det gikk bra med Reka og kjæresten hennes, selv om det ikke ble noen gjenforening så ordnet det seg hvertfall! :klemmer:

Ambriel du er så søt!!! Håper du får en kjempe fin helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du fikk bestilt kort, så spennende. Må nesten legge ut bildene hvis du kan når det er ferdig ;)

Ja, fikk bestillt jeg også :-D Blir spennende å se resultatet for hun hadde aldri laget noe kort med det temaet før! Hun er jo bare så utrolig flink! :-D

Venninna mi hadde forresten bursdag i januar, også har jeg ikke fått gitt henne gave enda, derfor vil jeg gjøre kortet litt spesielt ;) Ifjor til bursdagen så fikk jeg av henne et av disse svære kortene (minst 1 meter høye) som hun hadde limt inn masse bilder av meg og oss i, og masse sitater og ting vi har sagt som er morsomme osv.. Ble så glad at jeg nesten begynte å gråte :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre at dere krangler masse om dagen! :sur: Men sånn er det for de aller fleste i perioder,særlig i stressende perioder..Håper ting roer seg :klemmer:

Du skal begynne allerede på mandag ja,så spennende :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du koser deg i helgen, leste tråden om samboers sønn, har det blitt noen bedring? Om det er noen trøst har min kjære lillebror vært slik men bedret seg..

Sov god :):klemmer::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg i helgen, leste tråden om samboers sønn, har det blitt noen bedring? Om det er noen trøst har min kjære lillebror vært slik men bedret seg..

Sov god :):klemmer::klem:

God morgen Rægis :vinke:

Ja, det var en periode hvor det gikk rett vest med han, og vi visste ikke hva vi skulle gjøre. Samboer snakket med han, men forstod fort at det gikk inn det ene øret og ut det andre rett etterpå. Så for 2 uker siden var han i Oslo (da fikk han faktisk lov av mora si, de har samtidig blitt snillere), og da ble han ranet av en liten pjokk på 16 år, og samtidig ble han filmet av dem med beskjed om at hvis han gikk til politiet så skulle de drepe han. Han gikk jo selvfølgelig rett til politiet sammen med kameraten som var sammen med han når det skjedde og det viser seg at gutten har har gjort slike ting før, han har også knivstukket flere, så nå skulle politiet ta han. Og han sitter nå i varetekt. Merker på sønnen at han er litt roligere, og virker mye snillere. Igår var han i Oslo, og skulle være hjemme i 8 tiden hos mora (de bor utenfor Oslo) og da tok han bussen i god tid slik at han rakk og være hjemme.

Heldigvis gikk det bra med han, men jeg tror virkelig at det var det han trengte for å "våkne opp" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Rægis :vinke:

Ja, det var en periode hvor det gikk rett vest med han, og vi visste ikke hva vi skulle gjøre. Samboer snakket med han, men forstod fort at det gikk inn det ene øret og ut det andre rett etterpå. Så for 2 uker siden var han i Oslo (da fikk han faktisk lov av mora si, de har samtidig blitt snillere), og da ble han ranet av en liten pjokk på 16 år, og samtidig ble han filmet av dem med beskjed om at hvis han gikk til politiet så skulle de drepe han. Han gikk jo selvfølgelig rett til politiet sammen med kameraten som var sammen med han når det skjedde og det viser seg at gutten har har gjort slike ting før, han har også knivstukket flere, så nå skulle politiet ta han. Og han sitter nå i varetekt. Merker på sønnen at han er litt roligere, og virker mye snillere. Igår var han i Oslo, og skulle være hjemme i 8 tiden hos mora (de bor utenfor Oslo) og da tok han bussen i god tid slik at han rakk og være hjemme.

Heldigvis gikk det bra med han, men jeg tror virkelig at det var det han trengte for å "våkne opp" :)

Oj! Det var ganske dramatisk! Men kan jo faktisk hende at det var det han trengte da!

Håper du har en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...