Gå til innhold

Borettslag rekkehusleilighet

Fremhevede innlegg

Gjest huskjøper for første gag =)
Skrevet

Hei!

Saken er den at jeg var på visning til den herlige rekkehusleiligheten i går - det vil si herlig for oss som skal kjøpe den ;) For oss så er den perfekt - bortsett fra en ting... Den ble bygd i 1961 og sank 4 cm i byggeåret pga myr eller noe. Så det er jo litt skjevt... Det er ingen fare for at det vil synke mer og det er jo mange som har bodd der på de nesten 50 årene siden skaden kom.

Er dette ille?

Må ha med at den har heltnye vinduer og dør der dette er rettet opp, takrenner, ytterkledning, veranda og alt er også av nyere dato.

Er det veldig dumt av oss å kjøpe en slik leilighet når dette er den eneste feilen og det ikke kommer til å synke mer?

Til informasjon er hele rekken slik, og det virker ikke somom det stopper folk fra å bo der.

Hadde ikke dette vært en leilighet som v VIRKELIG vil ha så hadde vi nok glemt det, men dette er ganske viktig for oss...

I tillegg så er bad helt nyoppusset og alt er veldig fint ellers...

Blir utrolig taknemmelig for raske svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ikke brydd meg om det. alle hus blir litt skjeve etter hvert som årene går. liker du den og du kommer til å trives så hadde jeg gått for den. :)

lykke til med hus kjøp. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...