Gå til innhold

anbefale hotell i paris?

Fremhevede innlegg

Gjest Elfrida
Skrevet

Hotellfrokost i Paris er vel vanligvis ikke noe spes å trakte etter. Du kan garantert bare falle ut døren og inn i en cafe hvor du får billigere og bedre cafe au lait og croissant.

Videoannonse
Annonse
Gjest Badiane
Skrevet
Hotellfrokost i Paris er vel vanligvis ikke noe spes å trakte etter. Du kan garantert bare falle ut døren og inn i en cafe hvor du får billigere og bedre cafe au lait og croissant.

Enig! Dessuten er det mye hyggeligere å spise frokost på en fortausrestaurant enn i hotellets kjeller.

Skrevet

okey. da kan jeg jo bare slutte å se på hoteller med dette. jeg satte det som et kriterie!

Huff må finne et hotell, helst i løpet av dagen. Må bare klare å bestemme meg.... VinglePetter det er meg!!! Gid noen kunne tatt valget for meg! Får bruke kvelden på det og titte litt.

Skrevet
Jepp er forsovidt klar over hvor de enkelte ligger, for har lest veldig grundig på et hvert enkelt hotell.. Men svært få hotell hvor det faktisk står at det ligger I latinerkvarteret. De fleste står NÆR... vil sikre meg et hotell der, i nærhet av metro og tog..

Når dere bestiller, bestiller dere med frokost inkludert? Eller? Hva anbefales der?

Har bodd i Paris både med og uten frokost. Er du tidlig oppe? Frokosten ryddes vekk kl. 10, så har du ikke rukket opp og spist til da, så er det bortkastet. (Fint med frokost hvis du reiser med barn)

Noe å spise får du kjøpt på hvert et gatehjørne med bakeri, kaffe, en cruissant, en pannekake eller noe annet godt får du når du er sulten, og ikke etter klokka... :)

Har selv bodd på hotell Cactus, to kvartal fra metroen, med frokost, ingen luksus men helt greitt. Hvis du ankomer på dagtid, så kan du gjerne dra til Paris uten å ha bestilt hotell på forhånd. Det finnes enormt utvalg :) Unntaket må være tidspunktet juli-august, da det er mye turister i byen.

Skrevet

ånei, jeg er så livredd for å stå der uten hotell så det tørr jeg ikke ta sjansen på. Liker å ha alt planlagt, så mye som overhodet mulig.

Alltid reist på pakketurer, så dette blir en litt annerledes erfaring og opplevelse, må klare meg mye mer selv. Sikkert derfor jeg vingler så masse, og spør alle rare og dumme spm. Sorry folkens! Men ja, jeg er vingle petter!!

Nei frokosten har jeg sett vekk i fra nå. Er nok som dere sier, muligheter for å få kjøpt noe overalt. Mmm gleder meg masse masse til å spise croissanter og drikke kaffe på det parisiske gatehjørnet:) kjenner reiselysten spre seg nå ja..

men dette hotellet du anbefalte, hvor ligger dette? hvilket arrondissement og hvor bestiller du det?

Skrevet

http://www.paris-tourism.com/hotel/us/hotel_cactus.html

En link direkte til hotellet her , hvor du kan sende en henvendelse for å få vite om der er ledig rom når du skal besøke Paris. Inkludert frokost.

http://en.venere.com/hotels_paris/15e_arro...tel_cactus.html

En annen link, hvor du kan booke direkte på nettet. Her ser du kart også, og finner beliggenheten. Vi har bare bestilt hotell på nett på forhånd, aldri brukt reisebyrå eller andre operatører.

Lykke til!

Skrevet

Titter litt...

Takk;)

Skrevet

hvordan er det med betaling på slike hotell som man bestiller på nett? og på de hvor prisen oppgis i euro??

Skrevet

hei folkens

ser ut til at jeg har bestemt meg, men vil høre med dere dyktige folk først:)

http://www.francehotelreservation.com/no/p...ain-cities.html

http://www.hotell.com/pageDetails.do?&...ildrenPerRoom=0

er samme hotell, bare tolinker.

hva tror dere`nå har jeg valgt ut fra deres anbefalinger i henhold til område, nemlig latinerkvarteret. det er kun et to stjerners hotell, men ligger, så vidt j forstår sentralt, og er nyrenovert for et par år siden. kundetilbakemeldinger virker også greit.

også¨gått ut fra at dere sentralt i henhold til tog og metro.

Skrevet

Jeg kunne lett ha booket det hotellet du har valgt for min Paris-tur.

Jeg finner alltid hotell på nettet selv. Og det er to ting jeg ser på: beliggenhet og beskrivelser fra tidligere gjester. Amerikaneres meninger tar jeg ofte med en klype salt. De klager på at rommene er små (alt er så stort i USA vet du...) og synes at folk som jobber på hotellet er uhøflige mens vi europeere synes at de samme folkene er helt greie. De er vant til en annen standard i USA. Men samtidig må jeg få si at det er i USA jeg har hatt de værste hotell-opplevelsene... Ikke i Europa.

Men over til hotellet ditt.

Her kan du lese flere tidligere gjesters kommentarer og se et par bilder som gjester selv har tatt.

Skrevet

hm...virker jo greit dette hotellet da????

lar det stå ut dagen, så bestiller jeg eventuelt i kveld. er så greit å høre deres meninger, dere er dyktige og mange av dere som har vært der. man føler seg litt mer trygg på et vis da ;) Så tusen takk folkens.

Jeg tittet litt på hjemmesiden deres, men ser ut til at man må betale på forhånd uansett. Men det går jo greit;)

Skrevet (endret)

jeg ombestemte meg..Herregud jeg leste d værste kommentarene om det hotellet jeg først så på. Det sto virkelig så mye negativt om betjeningen der. og blant anna skremte det meg at de nektet deg å komme inn hvis du kom etter kl 1 om natten, var tilogmed flere som sa de hadde blitt kjeftet på. NEi det vil jeg ikke være med på!

Så nå har vi funnet et nytt hotell! Er i dialog md dem angående bestilling. Så nå skal vi bestille i løpet av kvelden. Hva anbefales å bestille først? Fly eller hotell? Bare sånn for å være sikret begge deler

Endret av treningsjenta
Skrevet

Jeg har bestilt vår tur i dag. Gikk for et Radisson SAS , og booket direkte. Prisene var ikke så halvgale heller. Og så booket jeg fly etterpå, via Ticket. (Air France ble det billigste.)

Skrevet

Vi fant tur til totalt 3800 kroner for to stk:) Da er det fly begge veier og hotell. Synes ikke det er ille. Vi har da to hele dager i Paris;) Blir spennende

Skrevet

Så fint at du fant et hotell du likte! God tur!!! Og fortell oss gjerne litt når du kommer hjem!

:)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har bodd en del ganger på HOtel Mont Blanc som ligger i Latinerkvarteret. 2 min fra metrostasjonen St.Michel (direkteforbindelse til Ch. De Gaulle flyplassen). Det er et helt basic hotell uten noe luksus, men rent og greit. Beliggenheten er den beste hvis du skal dit som vanlig turist. Du kan gå til mange av severdighetene og det er lett å komme seg rundt med metroen derfra. Mange kafeer og restauranter i området, men veldig turistpreget da. En del støy fra gaten er det nok der... Du kan jo søke etter hotellet på www.france-hotels.com

• 8 år senere...
Skrevet (endret)

https://hotellook.com mener jeg er den beste søkemotoren. Sammenligner priser fra alle de andre sidene og gir bra oppsummering av brukererfaringer.

Endret av Emil8371
Skrevet

8 år siden de lette etter hotell i Paris, regner med at de har gjennomført reisen....

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...