Gå til innhold

Han kommer for fort..


greeneyes

Anbefalte innlegg

Leit at det skal være sånn ja, jeg har en megasuperduperultra-hang up/fetisj, hva man nå skal kalle det, på å få ham til å komme fort. Jo fortere jo deiligere :) Det er så utrolig tennende for meg at jeg kan få ham til å rett og slett bare sprute så fort han kommer inn i meg, at det er så deilig at han ikke kan holde seg. Et kjempekompliment er det jo også ;)

Andre gang holder han vanligvis mye lenger, så hvis jeg ikke rekker å komme før/mens han kommer (noe jeg ofte gjør, dette er jo megasexy for meg) så blir det gjerne ordning på det da.

Anonymous poster hash: 23d5c...f9f

Tror jeg å ha en greie for det. Hvis han sier han snart kommer, så har det motsatt effekt på meg, dvs, han sier det som i en advarsel, men det tenner jo bare meg mer, og lar han ikke trekke seg ut.

Jeg vil jo egentlig at sexen skal vare lengre, men det er jo ikke så lett når han kommer fort, og jeg tenner på det. Hmmm....Dilemma :rolleyes:

Anonymous poster hash: 84a2a...74a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter
Den 2.4.2015 at 0.48, AnonymBruker skrev:

Jeg ville først le av deg, men skal prøve å kommentere dette konstruktivt. Først og fremst er det ikke bare å "lære seg å komme fortere" for kvinner, alle kvinner har forskjellig orgasmemønster, men de fleste kvinner og bøker fra tidenes morgen vil fortelle deg at for å bli ordentlig tent som kvinne trenger man ganske lang tid, og uten å være ordentlig tent får man heller ikke orgasme. Orgasmen i seg selv må bygges opp , og kan ikke "skyndtes fram" av partneren på samme måte som du greier å skyndte frem din egen orgasme for eksempel når du runker.

 

Å si at det kun er fokus på hva menn kan gjøre i senga for kvinnen er helt feil, fra jeg kom i puberteten har jeg lest flere artikler om hva kvinner kan gjøre for å tilfredstille mannen. Såklart fordi det er det jeg har søkt på, men sånn generelt vil jeg si fokuset er 50/50 - om ikke enda ujvenere - om man teller med alle skjønnhets og slanke og sminke artikler internett er proppfullt av. Ingen sminker seg fordi det er sundt (som foreksempel trening, så det funker ikke å bruke som argument her at mennene gjør for å tilfredstille damen) og ingen bruker tusenvis av kroner på hårkurer, hudpleie, sexy klær for SIN EGEN del, majoriteten gjør dette for å tilfredstille mannen.

 

At menn som ikke tilfredstiller damen er ubrukelige er dine egne ord, som med alt annen her i livet så handler sex om å kommunisere og ha kjemi, og som med en arbeidskollega eller venn som gjør noe man ikke har så sansen for, så ønsker man jo såklart å løse opp i dette. "Hvis du kan spille litt lavere musikk på radioen er det lettere for meg å studere", "Jeg har fryktelig vondt i ryggen så jeg får ikke til å bære denne - ja da skal noen andre tilby seg uten spørsmål om å hjelpe til å bære! Vi skal

hjelpe hverandre og bidra til at hverandre har det godt. Selvom du selv er tilfredstilt etter en god biff og dessert, så kan andres behov ligge på noe helt annet.

 

Kvinner har en annen type orgasme enn menn og det virker som du ikke skjønner dette. Man kan ikke be en elefant om å klatre i et tre, bare fordi han har går på fire ben som også en ape gjør. Du burde studere litt sexologi og tantra så forhåpentligvis forstår du mer av dette og disse forskjellene mellom kvinnen og mannen! Syntes synd på en jente som må være med deg, når du ut i fra det du skriver kun tenker på at alt er gjort så lenge du får din egen orgasme, uten å tenke på at kvinnen ikke har fått mere ut av samleiet enn å være tømme-dukka di.

 

Anonymous poster hash: 89cfc...bd8

 

Ja jeg vet dette innlegget er gammelt, men jeg ble såpass provosert av teksten din at jeg bare måtte svare...Her var det så mye drit og hersketeknikker at jeg ble varm.

 

Her viser du deg, som en av de kvinnene den brukeren du siterer irriterer seg over. Du går rett i fella! Du omtaler den kvinnelige seksualiteten som "hellig" og komplisert og viktigst. Du skyver allt ansvaret for kvinnes orgasme og nytelse over på mannen. Du kjefter på Jalp fordi han liksom ikke skjønner seg på kvinners kropp og orgasme, og samtidig avslører du at du ikke kan ett fnugg om mannens seksualitet og orgasme. Herre min skaper!

 

Hvorfor i huleste skal det være greit for kvinner å rakke ned på menn som kommer fort og nærmest mobbe dem og se ned på dem for dette, be dem trene på utholdenhet, mens en mann skal ikke få lov til å be en kvinne om å trene seg til raskere orgasme?!? Det går an for kvinner å trene seg til bedre kontroll på orgasmene sine: https://www.kondomeriet.no/inspirasjon/tips-og-triks/orgasmetriksene-du-ma-kunne/

 

Jalp har forøvrig helt rett. Stort sett allt av artikler og fokus på sex idag, dreier seg nesten utelukkende bare om hvordan menn må bli flinkere til å tilfredstille kvinnen. IKKE motsatt. Om du for alvor påstår at det er nærmere 50/50 har du bodd i en hule de siste 20 årene.

 

Og hvor FAEN har Jalp sagt noe om at han bare tømmer seg og sovner i relasjon med kvinner??!! Mest ubrukelige stykket jeg har lest på lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mere sex er løsningen. Han kan ligge og vokse inn I deg etter første utløsningen. Sikkert kjapt stiv når han kommer så raskt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...