Gå til innhold

Dagboken til IngridBN


Gjest Arhirwen

Anbefalte innlegg

Gjest Ingrid BN

Hei!

Tenkte det kunne være litt moro å skrive dagbok siden så mange andre gjør det også!

:sjenert:

Er ikke så veldig gammel av meg, men hodet er nok eldre enn utseendet.. For å si det vanskelig.

Er i skrivende stund 21 år - hey! 22 år juni 08! - som har samboer og to firbeinte kattedyr ved navn Prince og Cæsar. Disse kan vel også betraktes som mine barn, i mangel på noe mer virkelighetsnært.

Studerer til bachelor i markedsføring, har deltidsjobb ved siden av og prøver å leke litt husmor på si.

Min bedre halvdel har fulltidsjobb innenfor data/programmeringsyrket og holder ellers på med datating når han har fri fra jobben. Vi kan vel egentlig kalle oss datag33ks begge to...

:hallo:

:velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ingrid BN

Da var så og si mandagen unnagjort, eneste som gjenstår er litt lesing i pensum!

Dagen har gått med til 3 timer med Organisasjonspsykologi og Ledelse, tett etterfulgt av 4 timer med Juridiske Emner.. Thjohei! :)

Men det er jo egentlig litt interessante fag da, hadde det ikke vært jus-foreleserens monotone talemåte!

Nå sitter min kjære og spiller Xbox 360 (hans måte å slappe av på), mens jeg sitter og seeeeer på pensumbøkene.. De er veldig fine å se på da..!

Funderer også på artikkelen jeg skal skrive til et fagblad i markedsføring, kan liksom ikke skrive noe pjatt heller akkurat!

Får vel gjøre alvor av denne studeringen tror jeg! :kaffe:

Endret av Ingrid BN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid BN

Jus var ikke noe artig.. Å sitte her på forumet var jo betraktelig morsommere!!

I morgen.. Da skal jeg studere!! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid BN

Ja, da var det atter en ny dag!

Skal på jobb kl 1500, og skal prøve å få studert litt før dette! :danse:

Flott vær her i Drammen i dag! Fortsatt 2 kalde grader ute, men det er meldt 3 varme! :)

Kattene er ihvertfall i farta allerede, det har de vært et par timer! Tror ikke de helt oppfatter at man faktisk kan være litt trøtt om morgenen, og ikke er klar til å leke 5 minutter etter man står opp! (En forsmak på det å få barn kanskje) Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid BN

Hva er det med oss og bildekk for tiden?! Fikk nettopp telefon fra min kjære om at dekket på bilen hans igjen var flatt - det er en uke siden forrige dekk eksploderte da han var på vei til jobb i Oslo!

Og på min bil har tre av fire dekk vært flate i løpet av 1,5 måned!

Begynner å mistenke at noen driver med fanteri ute i gata her.. Synes det er litt for tilfeldig at det skal skje så ofte! Men det finnes jo unntak selvfølgelig - det er jo mulig å punktere to ganger på kort tid, men hva er egentlig sannsynligheten for det? Når man kjører flere år uten å punktere?

Min kjære foreslo at vi skulle bli plutselig rike, og ha en securitas-vakt til å passe på om natta! Godt forslag, men en dog uoppnåelig! :)

I dag skal jeg muligens ut å kikke på ballkjole til skoleballet! Det blir spennende! Har fått helt dilla på noen kjoler fra Agape - noen som har erfaringer med disse kjolene?

Ellers må man prøve å få studert litt også da.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid BN

Woho! Nå har jeg endelig fått meg en ticker jeg også! :danser:

I dag tror jeg at det blir hjemmedag - må få unna litt huslige sysler her! Utrolig hvordan klesvask kan hope seg opp når man hopper over noen dager?! Og vi er bare to stk.. Lurer på hvordan jeg skal få kustus til å vaske klær den gang vi blir en større familie!

Et fint vaskerom i et fremtidig hus kan kanskje gjøre susen.. :) Den leiligheten vi har nå har ikke så veldig mange rom kan man si! Men så lenge jeg er student går det greit!

Skal pusse opp til sommeren også, på huseierens regning! Det blir kjempeartig! :D Hele leiligheten består av trehvitt panel, og det er helt forferdelig!! Ihvertfall sammen med moderne kjøkken og møbler! Dessuten har det en tendens til i å bli mye mørkere enn det kunne ha blitt med lyse vegger! :)

Denne dagen vil bestå av studering og klesvask og andre huslige sysler. Wiiha!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingrid BN

Ja, da var det helg igjen gitt!! :)

Skal på jobb i morgen da, men det er skolefri! Selv om jeg egentlig har hatt tre skolefrie dager denne uken.. Har merket at det flyter litt rundt når det gjelder helg vs. ukedager. Siden jeg som regel har onsdager helt fri og jobber nesten hver lørdag!

Eneste forskjellen er at vi slipper å stå opp 05.30, men kan faktisk sove til 10 og sånt! Og ha tid til felles frokost - ikke minst! :) :)

I dag har jeg vært litt husmor og laget ordentlig middag. Dette innebærer en pølsegryte fra "scatch" - med skrelling av poteter og hele pakka! :) Samboern elsker dette da, så skulle gjerne laga det oftere men det tar jo så fryktelig lang tid å skrelle alle disse potetene og gulrøttene!! :kaffe:

Nå er det tid for litt Senkveld med Thomas og Harald!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid BN

Ja, da var det lørdag og jobb-dag! Skal ikke på jobb før kl 1300, så da har vi tid til en god frokost og føle at det er litt helg! :) Har en veldig grei deltidsjobb slik sett - jobber på et kjøpesenter som stenger kl 1800 på lørdager, så da har man fortsatt lørdagskvelden!

Jobbet tidligere på en bensinstasjon, og det er noe jeg ikke kommer til å gjøre igjen! Da er det krise i så fall..! Hehe.. Der var det sene vakter, søndagsjobbing osv. Er sjeleglad for at jeg slipper det nå! :5:

I morgen skal jeg på kollokviegruppe angående et case i ene faget på skolen. Håper på å få den ferdig innen fredag 14, siden det er påskeferie den påfølgende uka! :) Klarte å gjøre forrige case på 5 dager eller noe, så da burde det jo gå! =)

Da er det straks tid for frokost! Ha en fortreffelig helg alle sammen! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid BN

Jaja, da var jammen meg helgen over gitt!! Ny uke - nye muligheter, heter det ikke så?

Har begynt med en oppgave i ene faget på skolen nå, og får håpe vi får det fort sammen! Og få det til å se ordentlig ut selvfølgelig :P Vi er to stk på gruppa (av tre) som er petimetre uten like, så forrige gang satt vi en hel dag for å få ordlyd, setninger osv. til å bli så og si perfekt. *sukk* Det er litt slitsomt innimellom, men det er jo verdt det da! :)

Har funnet ut at det er farlig å lese bryllups- og graviditetstråder her inne..!! For å si det slik så blir man jo både gifteklar og verpesyk! :sjenert:

Men har blitt enig med sambo om å vente til jeg er ferdig med studier og fått meg jobb. Og så langt det går så blir det videre i denne rekkefølgen: huskjøp, bryllup og baby! :bryllup::gravid: *host* Var det noen som sa petimeter og rutinemenneske her eller? Hehe.. Hvor vidt vi klarer å holde den rekkefølgen, vites ennå ikke! :vetikke:

Endret av Ingrid BN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid BN

Guri malla for en dag!!! Har ikke gjort en eneste ting! Jo - faktisk èn fornuftig ting: ordnet og bestillt blomsterdekorasjoner til et arrangement på skolen i morgen!

Men ellers... ehh... så er vel status Q ganske stillestående i dag!! :sukk:

Må starte på dette caset også, så får vel hive meg over pensum nå tenker jeg! Hehe... Bedre sent enn aldri! ;)

Skal på møte på skolen i kveld også, i forbindelse med arrangementet i morgen. Det er forresten Karrieredag med speeddate og hele pakka! Blir nok artig! :)

Ha en flott kveld alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pupsilure

Ramlet innom og vil si hei!!

Kjenner meg igjen i det å bli verpesyk og gifteklar! Tror mye av årsaken er fordi jeg leser her. Har klart å forhandle meg frem til giftemål om et års tid og baby om to år..... Men vi får se. Forundrer meg ikke om det skjer før. Han var fast bestemt på at vi ikke skulle flytte sammen før vi hadde vært sammen et år, men det tok ikke mer enn 4 mnd før han flyttet inn til meg. :fnise: Og vips så hadde vi kjøpt oss leilighet sammen også, omtrent akkurat på ettårs dagen vår. Så det har gått litt fort i svingene her.

Hyggelig med dagbok. Har akkurat startet min egen jeg også, men ingen som leser i den tror jeg. Ikke det at det står så veldig mye spennende i den heller da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid BN
Ramlet innom og vil si hei!!

Kjenner meg igjen i det å bli verpesyk og gifteklar! Tror mye av årsaken er fordi jeg leser her. Har klart å forhandle meg frem til giftemål om et års tid og baby om to år..... Men vi får se. Forundrer meg ikke om det skjer før. Han var fast bestemt på at vi ikke skulle flytte sammen før vi hadde vært sammen et år, men det tok ikke mer enn 4 mnd før han flyttet inn til meg. :fnise: Og vips så hadde vi kjøpt oss leilighet sammen også, omtrent akkurat på ettårs dagen vår. Så det har gått litt fort i svingene her.

Hyggelig med dagbok. Har akkurat startet min egen jeg også, men ingen som leser i den tror jeg. Ikke det at det står så veldig mye spennende i den heller da :fnise:

For å svare på det siste først, så kan jo vi lese hverandres dagbok om ikke annet!! Hehe..

Har hinta ganske så klart her jeg også om en ring på fingeren, og har på feelingen at noe skjer snart! Hihi! Skal ha vårball 28 mars, så det kan jo kanskje hende... ;)

Noen av disse herremennene er ganske så enkle å overtale til både samboerskap og andre ting når man først har fått dem på "kroken"! :engel:

I will be reading your diary! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pupsilure

Så koselig at du fant meg!!

Jeg driver å funderer på om jeg vil ha forlovelsesringer i glatt gull på oss begge to, eller en diamanting på bare meg... Har funnet en ring jeg vil ha http://www.bjorklund.no/bjorklund/product_....jsp?oid=226300 eller denne http://www.bjorklund.no/bjorklund/product_...l.jsp?oid=23817

Men vi får nå se da.

Begge søskenbarna mine i samme alder som meg som jeg har mye kontakt med har forlovet seg nå på noen mnd, og alle maser jo på oss.

Vi har bestemt at om ca et halvt år..... Hehe... :)

Vårball, så spennende! Er det med skolen eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid BN
Så koselig at du fant meg!!

Jeg driver å funderer på om jeg vil ha forlovelsesringer i glatt gull på oss begge to, eller en diamanting på bare meg... Har funnet en ring jeg vil ha http://www.bjorklund.no/bjorklund/product_....jsp?oid=226300 eller denne http://www.bjorklund.no/bjorklund/product_...l.jsp?oid=23817

Men vi får nå se da.

Begge søskenbarna mine i samme alder som meg som jeg har mye kontakt med har forlovet seg nå på noen mnd, og alle maser jo på oss.

Vi har bestemt at om ca et halvt år..... Hehe... :)

Vårball, så spennende! Er det med skolen eller noe?

De var lekre begge de ringene! Men min favoritt var den dyreste der.. Hehehe..

Var ganske så aktiv inne på den nettsiden som var i regi av mestergull eller hva det nå var. www.lykkeringene.no eller noe sånt.. Der man kunne lage sine egne ringer! Kan jo bli opphengt i mindre.. :P

Det er fælt når andre begynner å "mase" også! *ler* Synes litt synd på disse mennene til tider da.. :herremann:

Vårballet er i regi av studentforeningen på BI Drammen (der jeg studerer), og vi snakker champagne som velkomstdrink og rød løper! :) Lokalet er Drammens Theater. Så tror det kommer til å bli skikkelig god stemning! Gleder meg kjempemasse!

Må bare få tak i kjole, om jeg ikke får renset den jeg har da (som egentlig er litt sliten etter et par bryllup).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid BN

Da var enda et arrangement over på BI Drammen! Dette arrangementet var Karrieredagen og dreide seg om blant annet speeddate :) Siden jeg er førsteklassing, så er ikke dette noe for meg ennå, men siden jeg er med i studentforeningen så må jeg stille opp som "medhjelper". Får jo også snakket med stands på dagen, og blir kjent med bedrifter gjennom det! =)

Noen mener kanskje at jeg er litt for opphengt i karriere, og at jeg allerede som førsteklassing higer etter nettverk og jobb! Men jeg har jo egentlig ikke noe annet å tenke på akkurat nå - hadde jo tenkt i helt andre baner om jeg hadde hatt barn eller lignende :) Samboern min godtar (og oppmuntrer meg) til å være karrierebevisst når jeg kan det, og da synes jeg det er ok!

Etter Karrieredagen bar det rett av sted på jobb! Har en salgskonkurranse gående nå, der vi deltidsarbeidere skal vinne over sjefen (mest omsetning) i løpet av mars! Utrolig artig! :D

Ha en flott tirsdagskveld! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...