Kamikatze Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Søk før du spør. - Svarte på samme spørsmålet i et annet innlegg her, for få dager siden. Samme spørsmålet, for tredje gang...
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Søk før du spør. - Svarte på samme spørsmålet i et annet innlegg her, for få dager siden. Samme spørsmålet, for tredje gang... Ærbødige grinebiter. Jeg har lest reglene på Kg,men kan desverre ikke finne noe om at en har plikt til å lese gamle tråder, før man spør om noe. Ei heller at det ikke er lov å spørre om noe som kan tenkes å ha vert oppe før. Beklager at jeg har opptatt din tid, at jeg gjorde deg irritert. Beklager at jeg tilla deg ekstraarbeide, for det er vel du som har jobben med å svare på alle tråder og si fra til folk at de skal søke før de spør. Skjønner at du har voldsomt mye å gjøre her inne, så mye grupper/tråder som det er. Lurer på en ting, hva med de som svarer på tråder som det er svart på før, gjør du forsøk på å stoppe de også? herregud, du har sikkert en lang arb.dag. Ha en god dag videre. Ps) har ikke fått svar på spørsmålet mitt? Hilsen Soso
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå