Gjest Gjest88 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Hei! Er det noen av dere som har byttet fra p-pille til p-ring, og som føler seg tykkere enn før? Jeg byttet fra Microgynon til p-ring, og etter det har jeg følt meg tykkere og synes særlig at leggene er mye tykkere enn før. Jeg har ikke endret noen vaner, trener i gjennomsnitt 2 ganger i uka + diverse gåturer, og spiser som før. Jeg er veldig glad i god mat og godteri, og spiser nok mer på kveldene enn jeg bør, men har som sagt ikke endret matvaner etter at jeg begynte på p-ringen.. Er litt frustrert siden jeg har så lyst til å få leggene mine tilbake, og liker ikke tanken på at det kan være p-ringen som ødelegger.. Hvis dere ikke har liknende erfaringer, er det noen som kanskje har noen gode øvelser på lager for å få tynnere legger? vil helst ikke ha veldige muskler i leggene, men slanke legger. vet dette er vanskelig, og da jeg spurte på treningsstudioet sa de bare "løping er det beste", men løping er så kjedelig i lengden:P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå