Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Nå er det sånn at jeg har vært plaget av migrene veldig mye opp gjennom de siste årene, asså noe jeg har fått me årene sm har kommet. Og de har ikke vært så ille disse anfallene. Men nå har det vært migreneanfall på migreneanfall.. Jeg har hatt 2 stk på 1 uke.. Og de varer leeeenge.. Og ingenting hjelper. Tar alt av typer medisiner og jeg blir bare ikke kvitt dette..

Noen som har noen tips om hvordan jeg kan unngå dette? Dette er utolig plagsomt og vanvittig vondt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En stor klem til deg. Vet hvordan du har det. Nå går jeg på fast medisin, og slipper å ha migrene i tid og og utid.

Skrevet

Har det skjedd noen endringer i livet ditt i det siste? Noe som trigger migrenen som har skjedd oftere? Jeg opplevde noe lignende noen dager når jeg spiste uvanlig mye av en matsort. Det var sånn jeg fant ut at denne matsorten for meg utløser migrene. Kanskje det kan være noe sånt for deg også? En matsort eller uregelmessig spising/soving eller lignende?

Skrevet
En stor klem til deg. Vet hvordan du har det. Nå går jeg på fast medisin, og slipper å ha migrene i tid og og utid.

Mange mange takk!! Har kronisk migrene og med tiden har den rett og slett blitt verre... :(

Ninen: Vel... Der spør du godt.. Det har egentlig ikke det.. Bare vært endel tanker i mitt hode.. Står endel om det i min dagbok da.. Men kan jo kanske være derfor jeg har migrene? Grunnet tanken på å bytte studier osv...

Skrevet

Synes du skal få deg en skikkelig utredning hos nevrolog. Bor du på Østlandet så anbefaler jeg på det sterkeste Migreneklinikken på Sjølyst. Mange har fått nytt liv etter å ha fått skikkelig tilpasset hjelp! "å ta alt av medisiner" hjelper jo tydeligvis ikke. migrene er grusomt, tar grep i alle deler av livet men kan hjelpes. Bor du ikke på Østlandet hadde jeg jammen meg spandert en flytur til Oslo også, når jeg tenker meg om. Flere jeg kjenner, inkludert to nære venninner og min mann har fått en helt ny tilværelse.

http://www.klinikkonline.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...