Gjest reddjente Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Hei! Opplevde smerter under sex for noen mnd tilbake, gikk på soppkur og det forsvant. I det siste har jeg opplevd kløe rundt klitoris og vaginalåpningen og i dag da jeg var på toalettet så jeg at jeg har fått mørke flekker der det før var rosa. har søkt på internett men fant ikke noe, og skal bestille time hos legen i morgen, men vet noen hva det kan være? er skikkelig redd jeg....Kan ikke være kjønnsykdom da jeg har samboer (som sjekka seg for sykdommer da vi var sammen) og han var min første og eneste. blir ekstremt takknemlig for svar!
Sarah_83 Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 kan være sykdom fordet jo. men ring legen din du.
pleiepike Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Hei! Opplevde smerter under sex for noen mnd tilbake, gikk på soppkur og det forsvant. I det siste har jeg opplevd kløe rundt klitoris og vaginalåpningen og i dag da jeg var på toalettet så jeg at jeg har fått mørke flekker der det før var rosa. har søkt på internett men fant ikke noe, og skal bestille time hos legen i morgen, men vet noen hva det kan være? er skikkelig redd jeg....Kan ikke være kjønnsykdom da jeg har samboer (som sjekka seg for sykdommer da vi var sammen) og han var min første og eneste. blir ekstremt takknemlig for svar! Høres ut som en type soppinfeksjon.. Det kan sees sånn ut og det kan komme av fuktige omgivelser, som det er i underlivet bl.a.. Men hør me legen.Lurt det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå