Gå til innhold

BHar du prøv dette bowjob-trikset?

Fremhevede innlegg

Gjest Sexgla
Skrevet

Veldig ofte har jeg lest et spesielt sugetriks i forskjellige jenteblader og nettsider.

Dette går på å ha varm te i munnen, så suge. Derretter ha kaldt vann/isbiter i munnen, så suge.

Dette skal visst være veldig deilig for mannen.

Jeg har aldri prøvd det, men vil gjerne høre fra dere som har gjort det.

Fallt det i smak?

Visste han om det eller skjulte dere teen/isbitene og gjorde det som en "overraskelse"?

Har dere teen/vannet i munnen eller er det bare en slurk som dere svelger før dere fortsetter?

Hva tok dere først?

Veeeldig nyskjerrig på det her, da jeg kunne tenke meg å overraske med noen nye knep under oralsexen

:humpe::sikle:

Videoannonse
Annonse
Gjest Kirsty
Skrevet

Har ikke prøvd det jeg heller, men håper noen som har gjort det svarer snart.

En kompis sa en gang til meg i fylla at elskerinna hans hadde gjort dette og at det var sinnsykt bra. Men siden han sa det meget beruset har jeg ikke villet spørre noe mer om det i senere tid :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Har prøvd, ja. Gjorde stor lykke.

Brukte bare en kopp varmt vann, og en flaske med kaldt, ved siden av sengen.

Han likte best det varme, og da kunne jeg blåse forsiktig kjølig luft etterpå, og så gjenta prosedyren.

Meget lykkelig mann :)

Gjest Sexgla
Skrevet

Takk for svar!! :)

Men hvordan gjorde du det? Hadde du vannet i munnen eller svelgte du det sånn at munnen bare var varm/kald?

Tror dette må testet ut ikveld ;)

Har prøvd, ja. Gjorde stor lykke.

Brukte bare en kopp varmt vann, og en flaske med kaldt, ved siden av sengen.

Han likte best det varme, og da kunne jeg blåse forsiktig kjølig luft etterpå, og så gjenta prosedyren.

Meget lykkelig mann :)

Gjest Gjest
Skrevet

Uhm, ble litt begge deler etter hvert... begynte med å bare varme munnen, men det ble morsomt etter hvert :sjenert: vått og deilig.

For øvrig vinn vinn, for når han endelig synker inn i deg er han glovarm :sjarmor:

Skrevet (endret)

Hmm, høres interessant ut, men jeg har sinnsykt sensitive tenner, kulde-varme-kulde-varme høres au-au-auuuu ut... :sprettoy:

Endret av mrs_bond
Skrevet

Har prøv det flere ganger både med varm og kald drikke/isbiter. Alltid populært. Jeg har vesken i munnen mens jeg suger.

Gjest SMann
Skrevet

Et bra triks som vi bruker av og til. Det gir en brukbar effekt for begge parter ved å variere mellom å slikke/suge og blåse. Dette krever mindre forberedelser og dette bruker vi omtrent hver gang. En annen ting som gir god effekt og mindre søl er Fishermans Friend e.l. :)

Skrevet

Et lite tips er også å bare ta en slurk vann og ha vannet i munnen litt mens du suger. Får nesten mannen min til å komme som et skudd.

Gjest Gjest_Lille My_*
Skrevet

Fishermans :love:

Skrevet
En annen ting som gir god effekt og mindre søl er Fishermans Friend e.l. :)

jeg prøvde med vics, det får jeg aldri lov til igjen... :ler:

ble aaaaaltfor mye for min kjære, så jeg tør nesten ikke prøve ut slikt lenger.. han blir så følsom på hodet, så det er faktisk greit å være litt forsiktig med alt sånt også.

varmt vann derimot, høres interessant ut... ikke for varmt da. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...