Gå til innhold

Tips til salat


Gjest Gla-i-mat

Anbefalte innlegg

Gjest Gla-i-mat

Er det noen som kan lage en god og spennende salat? Jeg føler det går litt i det samme når jeg skal lage salater til lunch o.l. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min favoritt for tiden er salat (gjerne blanding av flere salattyper), kylling, ananas, eple, paprika, løk, oliven og nøtter. Jeg lager salat av de grønnsakene jeg har tilgjengelig etter gårsdagens middag og hva som er på salg i butikken.

Rotgrønnsaker som gulrøtter og kålrot er veldig hard i salat, så jeg bruker å raske disse over salaten, det gir god frisk smak og fin farge:)

Tips til å gjøre en salat litt spennende er bruke sølvløk istede for vanlig løk, veldig godt. Og soltørket tomat på glass er også godt:)

Gleder meg å lese andre tips her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gla-i-mat
Min favoritt for tiden er salat (gjerne blanding av flere salattyper), kylling, ananas, eple, paprika, løk, oliven og nøtter. Jeg lager salat av de grønnsakene jeg har tilgjengelig etter gårsdagens middag og hva som er på salg i butikken.

Rotgrønnsaker som gulrøtter og kålrot er veldig hard i salat, så jeg bruker å raske disse over salaten, det gir god frisk smak og fin farge:)

Tips til å gjøre en salat litt spennende er bruke sølvløk istede for vanlig løk, veldig godt. Og soltørket tomat på glass er også godt:)

Gleder meg å lese andre tips her:)

Takk, dette var mye nytt og spennende som må prøves! :D Jeg har nettopp "oppdaget" pinjekjerner, det og bønner syns jeg gjør at salaten får mer "mat" i seg. Holder meg mett lenger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Denne er lettvint, og god. Noen ganger spiser jeg den kald, og noen ganger varmer jeg den i microen på jobb og får en liten varmrett.

Kokt pasta blandes med basilikumolje og grovmalt pepper. Bland i tomater i skiver, kokt skinke og ost. Skal jeg spise den kald bruker jeg ruccola i lag med.

Endret av nextlife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...