Gjest trist Skrevet 3. mai 2003 #1 Del Skrevet 3. mai 2003 Hvorfor sier det inni meg, hvorfor forsvant akkurat du? Hvorfor ville du ikke leve lenger i denne verden? Jeg vet jeg får ingen svar, men jeg spør likevel Hvordan kunne det skje, med deg av alle personer? Var det min feil,var det noe jeg burde gjort eller ikke gjort? Jeg føler på skammen og den dårlige samvittigheten Var det meg, er det min feil at du ikke lenger er her? Hvorfor fikk jeg aldri mulighteten til å komme innpå deg og snakke med deg Jeg vet hvor du slet og tanker du slet med De kunne jeg hjulpet deg med Hadde bare de andre skjønt det, jeg vet jeg kunne gjort noe for deg Da hadde jeg i det minste prøvd nå er det for sent Du er død og jeg kan ikke gjøre noe med det Jeg håper du tilgir mine tanker for at du hadde "alt" og jeg ingenting Innerst inne likte jeg deg, men jeg trodde ikke du kunne fordra meg Tilgi meg, min uvitenhet Du var ulykkelig, skikkelig trist var du Du fant ingen løsning på din smerte, god hjelp fikk du heller ikke Hvorfor sviktet jeg og alle andre på en måte som gjorde at dette ble din siste utvei Alle elsket deg, det vet iallefall jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gleder meg! Skrevet 5. mai 2003 #2 Del Skrevet 5. mai 2003 Kjære Trist, Du er flink til å sette ord på det du føler... Men, hver så snill, ikke ha dårlig samvittighet! Det er ikke lett å forstå, men det er ikke din feil, selvom en av og til kan tenke sånn. Det er så lett å være etterpå klok, og så innmari vanskelig når en sitter igjen med tankene! Har ikke så mye klokt å si! Men, vit at jeg tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå