Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 For et par dager siden oppdaget jeg mange små talgkjertellignende klumper på innsiden av kjønnsleppene mine. De kan se litt "flatere" ut enn vanlige talgkjertler og de sitter tett i tett! Det gjør ikke vondt og har ikke vært ubehagelig, men jeg er svært bekymret for hva dette kan være!? Jeg har aldri opplevd noe lignende før, og har hatt samme seksualpartner i 7 år. Noen som vet hva dette kan være?
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Kanskje det er lymfeknuter? Og de forsvinner av seg selv. Men istedet for å bekymre deg å tenke på det, som du sikkert gjør konstant for slik er bare vi jenter, ring til legen din i morgen og få en gynekologisk undersøkelse. Få det ut av verden. det er sikkert ingenting å bekymre seg for, men i tilfelle det skulle være noe, er det ikke best å få det sjekket?
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Lymfeknuter er store, og ligger i lysken. Aner ikke hva det er, men jeg har sett sånne på meg selv et par ganger. Har aldri tenkt over at det skulle være noe å stresse med, og det har gått over av seg selv, tror jeg. Har ikke sett etter i det siste Men om du har lett for å gå til lege med slikt så er det jo like greit å få sett på det først som sist
Gjest TS Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Disse "klumpene" sitter forresten på innsiden av de indre kjønnsleppene! Kommer nok til å kontakte lege for å høre hva det er ja! Ville bare høre om noen andre kunne tenke seg til hva det kunne være...
Gjest Gjest_søta_* Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Jeg synes det høres ut som kjønnsvorter. de kommer i mange fasonger. du kan ha hatt viruset i deg i mange år før det bryter ut. ta deg en tur til legen så får du fryst de bort eller en resept på et middel du kan smøre på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå